Přejít na obsah

3T52,0

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli 3T52,0

  • Narozeniny 12.1.1995

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení 3T52,0

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Horní lišta je nutná jelikož MIB 2.5 už není zároveň s palubkou ale leze nahoru ven jako tablet.
  2. Ahoj, chtěl bych upgradovat MIB 2 (COLUMBUS) na MIB 2.5, samozřejmostí je display a horní lišta. Ale moje otázka je zda je nutné vyměnit i jednotku v kastlíku nebo je možné puvodní jednotku zachovat a jen přehrát software.
  3. To jsem nekontroloval ale větráky jsem zkoušel prohodit za jiné a furt to samé.. zítra to zkusím vyndat a uvidím děkuji
  4. Ahoj, včera jsem to ještě zkoušel večer, všechny relátka u BCM a to jedno co je v motorové pojistkovnici jsem vyměnil a nic... pokud je někde ještě nějaké relé tak kde? ,, popř jaké relé je určeno na vrtule ? pojistky jsem také zkontroloval i v interiéru a i v mot. pojistkovnici a vše ok.. A divné je že mi nelze udělat ani akční členy v motoru... Např.. u BCM je to vše v pořádku..
  5. Pokud máš KESSY tak bych hledal tam.. například by to mohl dělat immo.. ale střílím jen od boku.. je potřeba udělat diag... ale pochybuji že tam něco bude.
  6. Jinak chyba v ŘJ motoru je jen jedna a to : cooling fan relay 1 control circuit
  7. Ahoj, potřeboval bych pomoci s následujícím: od začátku léta řeším problém s klimou a občasném přehříváním motoru v těchto vedrech. Klimatizace začíná chladit někde od 2300 ot.min. do té doby fouká jen teplý vzduch. Jakmile se dostanu nad 2300ot./min tak je auto jako mrazák. když jsem otevřel kapotu tak jsem zjistil že se ani jedna vrtule netočí tudiž se motor občas přehřívá a klima nechladí. Dnes jsem zkoušel prozvonit elektro instalaci a z konektoru větráku do ŘJ signál normálně jde, stálé plus a mínus na konektoru také je a když jsem zkousel prozvonit ten slabý kabel co vede do el. čerpadla před vanou tak také v pořádku. výměnu ventilátorů také už mám za sebou a tima to nebylo. Klimakompresor byl před týdnem měněný a nic se nezměnilo. Takže podle mého bude na vině ŘJ motoru protože elektroinstalace k ní je v pořádku a ventilátory také v pořádku... Proč mi nechce ŘJ motoru poslat signál do větráků aby se spustily ? Děkuji za každou radu. S2 2.0TDI CR 103kw 2010
×
×
  • Vytvořit nový...