Přejít na obsah

rusty333

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení rusty333

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ta hřídel je vyměnitelná nebo je potřeba celý nový díl? Koukal jsem na origo komplet čerpadlo (06D 103 295 R) a je to za cenu použitého motoru :D
  2. ahoj, neřešil, auto víceméně stojí... není čas a ani finance na něco velkého... plánuju že to někomu pak dám na generálku (asi klukům tady z Brna)... děkuji moc za veškeré poznatky a informace pokud to bude podřené všechno, tak koupím snad druhej motor... nevím jaké jsou možnosti oprav takového uložení ale asi nic moc když jde o přidávání materiálu...
  3. no já to chápu, ale za optání nic nedám... zítra se podíváme na ten ventil, dík
  4. ahoj, už jsem psal na konkurenční fórum, ale víc hlav víc ví a třeba bude mít někdo dobrej poznatek... Jde o nízký tlak oleje v mojí 1.8TSI BZB 2008, 290 000km najeto. Poprvé nastal problém společně když začala blbnout škrtící klapka (napřed kolísání otáček, potom chcípání hned po startu). Vyměnila se a byl pokoj. Tlak oleje jsem byl následně měřit, v zahřátém motoru je tlak 0,8baru na volnoběh, 2500t./min je to kolem 3baru. Při jízdě se rozhouká palubák pokud mám zařazenou dvojku a nechám to brzdit motorem při 2000ot./min, nebo se pomalu rozjíždím na jedničku (posouvání v kolonách), ve vyšších otáčkách na dálnici to nezhlásilo ani jednou První co se vyměnilo bylo olejové čerpadlo společně s filtrem, čidlem tlaku a olejem. Sítko na hrdle nebylo ucpané. Problém přetrvá, tlak stejný. Sundal se držák uložení ložisek, který měnili v autorizáku společně s rozvodama 20 000km zpátky (nechal dělat ještě předchozí majitel), že na něm rádo praská sítko. To se ukázalo že je ok. Ale stěny moc ne foto zde (taková zajímavost, na faktuře je 06H103144J na díle 06H103166G) p2p má názor takový že podření je důsledek ježdění s nízkým tlakem a né možná příčina toho problému... rýhy mají možná nějakou tisícinu milimetru(?).. nemám nic tak přesného abych to změřil. Taky mi přijde jak kdyby to tam práskali kladivem podle těch vrypů na fotkách... ale to tam přece musí jít nasadit lehce... Čekám na novou stěnu ale nevěřím že by se tam ztrácel ten tlak a spíš se ztotožňuji s názorem že je to výsledek ježdění s nízkým tlakem (asi takových 1500km) olej se neztrácí... Nějaký návrh na další postup? Co mě poradili kluci tak: hlava (to by ale někam ten olej musel utéct a to on nedělá , bíle nekouří, kolem halvy není vidět únik), vakuovka, máčknutá vana (vyloučeno)
×
×
  • Vytvořit nový...