Přejít na obsah

Martin114

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Martin114

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím všechny příznivce značk, už několikrát se stalo, že po odstavení i na několik hodin nejde auto nastartovat tzn. třeba 3x až 4x několik sekund točí a nechytne, na další pokus naskočí. Někdy pomůže pár minut nechat v klidu, pak naskočí hned. Napadlo mě podpětí, která ukazovalo i při napíchnutí na diag, takže nová baterie vyměněna a zaregistrována (původní stará cca 6letech). Problém bohužel nezmizel, dnes znovu to samé. Auto je zaparkované ve vytápěné garáži. Občas pri prvním nepovedeném startu na budikách vyskočí hláška "otáčky motoru nesmí být vyšší než 1200ot." nebo něco podobného. Nesetkal se někdo s tímto problémem? Díky.
  2. Zdravím všechny příznivce značky, už několikrát se stalo, že po odstavení i na několik hodin nejde auto nastartovat tzn. třeba 3x až 4x několik sekund točí a nechytne, na další pokus naskočí. Někdy pomůže pár minut nechat v klidu, pak naskočí hned. Napadlo mě podpětí, která ukazovalo i při napíchnutí na diag, takže nová baterie vyměněna a zaregistrována (původní cca 6letech). Problém bohužel nezmizel, dnes znovu to samé. Auto je zaparkované ve vytápěné garáži. Občas pri prvním nepovedeném startu na budikách vyskočí hláška "otáčky motoru nesmí být vyšší než 1200ot." nebo něco podobného. Nesetkal se někdo s tímto problémem? Díky.
  3. Ahoj, prosím o radu, zda se někdo nesetkal s touto závadou - nesvítí osvětlení kufru, maxidot nesignalizuje otevření 5 dveří. Auto prostě nepozná, že jsou otevřené 5 dveře, tudíž když odemknu centrálem, otevřu pouze kufr, po chvíli se auto opět zamkne. Vše ostatní funguje - centrál zamykání, odemknutí, odemknutí 5 dveří klíčem. Jelikož sem problémy se zámky a jejich mikrospínači řešil u octávek, golfů, passatů apod. dříve, vsadil jsem na špatný zámek, který jsem objednal a vyměnil, ale bohužel se to chová stále úplně stejně... Koukal jsem na pojistky a dle schéma je společná pojistka na osvětlení interiéru, ta je v pořádku, žárovka je také v pořádku. Roomster je jeden z posledních rv 2014, najeto 40tis km, vše originál, máme ho téměř od novoty, kabeláž a štekry jsou všechny jako nové. Neměl by někdo s něčím takovým zkušenost? Po čem jít? Moc díky za každou radu!!
  4. Ted jsem koukal do prilozeneho odkazu... predtim jsem mel jednotku af, menil jsem za jednotku aq.. obe maji krouzek typ 2.. tak tim by to byt nemelo.. jeste zajimavost kdyz jednotku zpet nakoduju na volant bez multifunkce auto zacne samo troubit aniz bych mel zmackly airbag nez vypnu klicek, po chvili prestane ale na zmacknuti airbagu troubeni nereaguje:))) tak jsem nakodoval zpet multifunkci a proste netroubi.... nevim ale bez klaksonu se mi jezdi blbe... a jak pises nastaveni krouzku jsem nedelal, nebylo potreba.. nevyndaval jsem jej, menil jsem jen jednotku a krouzek zustal ve stejne poloze
  5. Posilovač mi po výměně jednotky taky nešel, stačilo nastavit přes Vag snímač úhlu řízení a nastavit limit řízení (rejdy)... kablík je ok, s jednotkou, která nebyla pro multifunkci to troubí, s podvolantovou jednotkou na multifunkci už ne, konektor je správně, zkoušel sem kabliky i spojit a pořád nic... ani necvakne relé... Neví někdo jestli není potřeba kvůli novému volantu / podvolantové jednotce něco přenastavit??? Napadlo mě jestli se také nemění kroužek pod volantem, ale ten co sem koupil s jednotkou má stejně pinů jako ten, který tam mám teď.. Díky za případné podněty / rady!
  6. Zdravím všechny, poradí někdo? Po výměně volantu za MF volant (předface za předface) následné výměny kabeláže a podvolantové jednotky (AQ) fungují tlačítka na volantu, ale přestal troubit, poradí někdo jak opět zprovoznit klakson? Díky moc za odpověď
×
×
  • Vytvořit nový...