Přejít na obsah

Pictus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    42
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pictus

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Řeším teď to samé, protože jsem si do FII FL 2011 koupil BT transmitter, abych na Swing dostal přes BT hudbu z telefonu. A úplně se mi nechce ten transmitter furt vyndávat a dávat ho tam zpátky, objektivně k tomu nemám moc důvod, do 12V nic jinýho nestrkám, na druhou stranu ani nechci, aby byl pořád zapnutej. Jestli to teda dobře chápu, tak nejjednodušší je se nějak "povrtat v pojistách" formou toho rozbočovače co poslal kecka, jiná jednodušší varianta není, že? Má to nějaká "úskalí" či nevýhody?
  2. Jak je vidět, ono to má vychytaně 2 USB. Jedno na nabíjení a druhé na flashku. Pěkně to ti soudruzi ze Sencoru vymysleli. SD karta je samozřejmě varianta, ale flashka se jednak líp nosí po kapsách a druhak se na ni dá nahrát kdekoli, já třeba na desktopu čtečku SD karet napevno nemám, mám adaptér do USB, který vždycky hledám jak pitomec :-)
  3. Tak řešení nakonec bude asi úplně jiné... Zmínil jsem se o tom kolegovi co má mj. menší autodopravu a ten mě nasměroval na udělátko, co kupoval chlapům co pro něj jezdí, co taky zatoužili na starším rádiu pouštět hudbu z mobilu. https://www.alza.cz/sencor-swm-4545-bt-d5715544.htm Udělá to "lokální radiostanici", kterou si člověk naladí a ono to posílá do rádia. Frekvence toho bazmeku se dá měnit, kdyby se to náhodou "tlouklo" s nějakou radiostanicí co na dané frekvenci v daném místě vysílá. Koupeno dnes, zatím testováno BT připojení, funguje na pohodu, kvalita zvuku fajn, k testu přehrávání z USB nebo SD karty se dostanu později. Jasně, bude to mít asi svoje úskalí třeba v podobě procházení větší sbírky hudby na flashce nebo kartě oproti tomu, kdyby to bylo v rádiu, ale pořád je možnost to dát do telefonu a za mě je to velmi přijatelný kompromis vzhledem k ceně, s ohledem na to, že BT modul by mě i s montáží vyšel někde kolem 2 tis. Kč, co jsem koukal, kdybych tam chtěl přidělat ještě MDI, aby fungovalo i USB, byl bych v celkovejch nákladech někde kolem "bůra". Tady mám řešení, co bylo "nainstalováno" za pět minut bez montáže čehokoli a stojí desetinu... Prý se to dá sehnat i na "Alíku" ještě levnějc, ale zase tady jsem to mohl (a ještě můžu) případně vrátit, kdyby se mi to znelíbilo, do 14 dnů. Jo a poznámka - vedle ruční brzdy FII se to akorát vejde, je tam ještě 0,5 cm rezerva. Trochu jsem se toho bál, protože ta 12V zásuvka je ručce docela blízko, ale vyšlo to. ;-) Tak jen pro inspiraci, kdyby někdo taky řešil, jak ke Swingu dostat konektivitu z mobilu a USB, že je i tahle varianta. Každopádně díky všem zúčastněným za snahu pomoci a jejich nápady, i když jsem se nakonec vydal jinou cestou!
  4. Takže menu rádia prolezeno, BT nenalezen... Nicméně aspoň sem si upravil "Level" pro AUX a hraje to nyní líp než před tím hrálo, takže přinejmenším mohu do vyřešení hudbu lépe pouštět tudy... ;-) Ale o tom BT zauvažuju, vypadá to jako dobrá varianta...
  5. @Albín: Tak to mě popravdě u Swingu ani nenapadlo hledat... :-) Ale podívat se každopádně můžu... :-) Potřeboval bych teda případně něco takového, jo? https://www.ahifi.cz/connects2-bt-a2dp-vw-12.html
  6. @TOMUS: Jestli Tě chápu dobře, tak to myslíš tak, že by se to sice nezobrazovalo na displeji, ale senzory by dál "pípaly"? Tak to by mi asi v pohodě stačilo, já na to beztak v 98 % případů nekoukám, jen poslouchám to pípání a používám to hlavně při parkování, kdy vím, třeba tady u nás v ulici, kdy přesně to zastavit, abych nacouval k za mnou stojícímu autu tak akorát, abych se na něj nelepil moc, ale zase ani málo a neplýtval prostorem... Jestli by to takhle šlo, tak to by asi funkci plnilo, já myslel, že i to "pípání" je nějak neodbytně spjato s rádiem??? Obraz tedy případně klidně oželím, ale o "zvuk" bych nerad přišel, protože jsem na to u svého auta zvyklý a nerad bych pár aut/lamp/popelnic během "odvykání" omlátil na parkovišti :-D Pokud by to takhle šlo, tak bych asi klidně mohl koupit toto, co mám v odkazu výše, ne? https://www.protveauto.cz/2din-autoradio-android-pro-vw--skoda--seat/ Je tam i info o tom, že umožňuje připojení couvací kamery... a couvací kameru mají v tom samém e-shopu taky https://www.protveauto.cz/parkovaci-kamera--nocni-videni-hd/ To by předpokládám použít šlo? V tom případě by to asi pro mě bylo použitelné a přijatelné řešení... ;-)
  7. Tak jsem se ponořil do nabídek různých e-shopů a zjistil, že jsem si zase na sebe uplet bič tvl... Buď najdu origo autorádio škoda, který nebude mít problém s parkovacími senzory, ale postrádá něco z dvojice BT připojení/USB vstup, nebo najdu nějaký neorigo, ale tam je zase to, že to nejspíš "nesežere" parkovací senzory... Nebo koukám blbě? :-) Co jsem zatím našel a bylo blízko mým představám - Bolero https://www.audiocom.cz/modelove-rady/skoda/autoradio-skoda-bolero-bosch-eu-pro-octavia-ii-superb-ii-fabia-ii-rapid-roomster-yeti-6500cz Ale nemá USB vstup a pro BT HF tam má jen uvedný "vstup", tak nevím, jak je to s přehráváním přes BT (asi nemá) Pak toto https://www.audiocom.cz/modelove-rady/skoda/autoradio-skoda-rcn-210-bluetooth-fabia-i-octavia-i-superb-i-6742cz To má BT, USB, ale zase se tam nepíše nic o parkovacích senzorech a bůhví, jestli by vůbec do FII nějak rozumně pasovalo... Pak jsem zabrousil do "neorigo" vod a narazil na toto https://www.protveauto.cz/2din-autoradio-android-pro-vw--skoda--seat/ Nicméně tam zase vůbec netuším, jak by to bylo s těma parkovačkama, zbytek požadavků (BT, USB) splňuje, jak je to s bezproblémovostí montáže do FII taky nemám šajn...
  8. Ahoj, mám ve své FII FL r.v. 2011 SWING a rád bych ho nahradil něčím jiným - přece jen, hudba na CD už je v současnosti trochu otrava, nutnost propojovat telefon kabelem přes AUX (když chce člověk přehrávat hudbu z telefonu) už taky úplně rajc není... Nicméně se trochu ztrácím v tom, čím to smysluplně nahradit, aby: - to hezky a přesně pasovalo to palubky místo SWINGu - mělo možnost přehrávání z USB, z BT - a zachovalo to funkci zadních parkovacích senzorů (co jsem pochopil, tak se tam nedá plácnout "cokoli" a čekat, že senzory se budou na displeji zobrazovat jako na továrním SWINGu). Existuje v současnosti něco takového? Ideálně tak s cenovkou kolem pěti litrů, přece jen auto jako takový už bůhvíjakou tržní hodnotu nemá a tak se mi tam úplně nechce kupovat něco za dvaciáše, leč nějakej ten rok bych "fabku" ještě klidně používal, takže by to potěšilo.. Díky za tipy!
  9. Tak jsem baterku proměřil voltmetrem co mám tady doma, dává mi cca 13 V, což by mělo být OK, zkontroloval jsem kontakty, kam mé oko dohlédne bez nějakého rozebírání, se zdá vše OK (kontakty přímo na baterce, ukostření ke karoserii auta), nic není uvolněné nebo nějak výrazně zanesené... Kabeláž se tváří neporušeně. Auto jsem taky zkusil nastartovat a vše OK - i v teplotě co je teď v Praze, tedy jen lehounce nad nulou, to šlo v pohodě bez škytání na první otočení klíčkem, chod motoru podle poslechu taky zcela normální, všechny další systémy (rádio, klimatizace) taky naběhly OK, auto jsem nechal běžet cca 5 minut, než jsem dokouřil, pak jsem popojel kousek dopředu, kousek dozadu a zase zpátky zaparkoval, zkusil pak zase vypnout a zapnout (klíček do polohy 0 a následně 1), vše fungovalo v pořádku. Od posledního "resetu" předvčírem večer drží bez potíží i hodiny... No tak jsem z toho kapku jelen... Asi se domluvím s kámošem a pokud u něj v dílně (jde o školní autoservis) "úřadujou", tak bych mu to hodil, aby se mi na to podíval...
  10. Díky všem, jak jsem psal, alternátor mám starej asi 2 nebo 3 roky, navíc před rokem a půl bylo auto na servisce a na technický, vše naprosto OK. Jen stářím baterky si nejsem jistý, ta už podle mě má "natočeno" dost... Určitě zkontroluju kabely, jestli tam není na pohled nějaký "velký špatný", a pak bych se asi domluvil s kámošem a hodil mu to na servis, ať se mi na to mrkne. Bohužel nemám garáž a upřímně, prcat se s tím nějak sám delší dobu v Praze na ulici se mi v mrazech, co zrovna přicházejí, bůhvíjak nechce... :-D Doufám, že to bude "jen baterkou" a nemám tam od Fabky nějakej "vánoční dárek" v podobě nějakýho většího srance :-D
  11. Díky za reakci. No mě na tom znejisťuje právě to, že se to stalo bezprostředně na konci dojezdu z delšího výletu, kde by se baterka přes alternátor měla dobít... Kdyby to bylo stylem dojedu, auto stojí dva týdny na mrazu a pak to blbne, tak úplně v pohodě. Tohle ve mně ale budí kapku pochybnosti... Jinak pro pořádek - nabíječku si půjčím od švagra, baterka tím dobíjená ještě nebyla (pokud jsi to pochopil tak, že byla na nabíječce a že ji tam klidně hodím znova). Funkční by být měla. Kabely každopádně zkontroluju. ;-)
  12. Zdravím osazenstvo fora a doufám, že mi poradíte s mým aktuálním problémem. Auto: Fabia II FL, r.v. 2011, najeto 150t km, 1,2 TSI, 63 kW. Věc se má tak - dnes jsme se vrátili z návštěvy rodičů manželky z Moravy, celou cestu (260 km a 3,5 hodiny jízdy) v pohodě, ale trochu mi auto zabrnkalo na nervy při dojetí... Parkoval jsem v ulici, chtěl ještě auto "dorovnat" (ve smyslu, abych neměl moc velkou mezeru od auta před sebou) a po opětovném nastartování a popojetí cca 0,5 m auto "zablblo" - nejdřív "probliklo rádio", tak jsem vypnul klíček, zkusil znova nastartovat a auto jen tak zaškytalo a zhaslo, následně když jsem otočil klíčkem znova, tak se ukázalo, že se resetovaly hodiny a aktuální "trip" kilometry na nulu. Po opětovném otočení klíčku do polohy 0 a zpátky do "1" se už ani nerozsvítila palubka. Tak jsem vylezl z auta a začal si drbat hlavu jestli to vůbec zamknu (a hlavně pak zase odemknu), načež se zase zázračně rozsvítila světla a auto jakoby zase "naskočilo do normálu". Tak jsem poslal manželku domů napřed a ještě s tím laboroval, zkusil jsem ho znova nastartovat, zase dobrý, ale pak to zase tu fintu "do mrtva a pak zase jakože v pohodě" předvedlo ještě jednou - tj. znova reset hodin a "tripu". A zase po chvíli jakože OK. Teď to zdá se reaguje v pohodě, na dálku jsem to v pořádku zamkl... Nicméně, vrtá mi hlavou, co může být špatně. S autem se poslední dobou (dva, tři měsíce) jezdilo hlavně kratší trasy po městě, na "delším výletě" bylo po docela dlouhé době. Co si vybavuju, tak v posledním čtvrtroce se mi tak jednou nebo dvakrát stalo, že mi "probliklo rádio" a na chvíli jakoby vypadl posilovač řízení, vždy to bylo při nějakém popojíždění na místě nebo odbočování při pomalé rychlosti. Podezíral jsem akumulátor, tak jsem ho proměřil multimetrem a přišlo mi, že "dává co má", co se týče napětí... Jinak auto nijak extra "neblblo" tak jsem to pustil z hlavy a vše bylo OK až dodnes, kdy přišel ten "dvojí reset" v rozpětí asi tak pěti minut. Tak přemýšlím, čím by to mohlo být. Podezíral bych, že je akumulátor vybitý, na druhou stranu, čtyřhodinovou jízdou by se měl spíš dobít, ne? A minimálně "něco málo" udržet a ne aby se auto "Resetlo" jak když tam není vůbec? Určitě ho můžu vyndat a hodit na nabíječku, jen by mě zajímalo, jestli nemáte někdo jinou hypotézu, čím by to mohlo být? Nebo může být případně akumulátor už komplet na odpis a zasloužil by si výměnu? Je pravda, že svoje léta už určitě má - jsem druhý majitel auta, už ho mám skoro čtyři roky a aku jsem neměnil (nebyl důvod), ale může mít už "nalítáno" asi docela dost... Nebo to spíš tipujete na nějakou vážnější závadu a měl bych se spíš poohlídnout po servisu a nechat to tam proklepnout? Ještě aby byla kompletní informace, tak jediné "nestandardní" co se mi dělo posledních 100 km, že mi na palubce svítila oranžová "žárovička" (příležitostně se rozsvítí a prudí) - to by mělo být tím, že mi nesvítí jedna ze žárovek nad zadní RZ a já jsem prase líný a nedokopal jsem se zatím koupit novou... Tak jen kdyby to mělo hrát roli... ;-) EDIT: Jo a ještě mě napadlo - kontrolka dobíjení mi nesvítila a alternátor mám měněnej asi tak před 2 roky ;-) Díky za případné návrhy a nápady! A hezké svátky všem! ;-)
  13. Doplnění - byl jsem s tím v servisu za kámošem, koncem toho dubna jak jsem psal, prohlídl to, nic zvláštního nenašel, i na auto koukal zespodu a zdálo se mu OK, chvíli jsem měl pocit, že to dalo pokoj, teď mám poslední (měsíc, dva) dobou dojem, že to smrdí zas... Tak sakra nevim... :-)
  14. Po delší době jsem se sem na forum vrátil a koukám, že tu zatím něco přibylo a nejsem v tom teda rozhodně sám :-D Podle mě to silně souvisí s tím, že poslední půlrok po přestěhování do nového bydliště parkuju z mírného kopce... A voda ve dveřích zůstane spolehlivě v podstatě po jakýmkoli dešti... Já jsem právě před tím bydlel jinde, kde jsem parkoval na rovině, a nikdy jsem si ničeho takového za celé předchozí tři roky, co to auto mám, nevšiml... Ale prubnu ještě zaparkovat dole v ulici... A jinak přesně, jak píše Miro F. - já sice nejsem rozhodně vývojář turbín, ale nějaký technický povědomí o korozi mám taky a taky právě tuším, že to není úplně ideálka, že se tam takhle ta voda drží... Respektive, sdílím jeho nedůvěru v protikorozní úpravu toho, co "není vidět"...
  15. S dovolením bych oživil tohle vlákno - dneska se mi "povedlo" při zajiždění do podzemní garáže v práci štrejchnout levým zadním o "obrubník", který tam je podél rohu u sjezdu do nižšího patra... Jo, jsem kretén, co si nedával bacha a už byl "skoro na místě" a už mi šrotovalo hlavou něco pracovního... S autem to kapku "hodilo", ale jinak po vizuální stránce kolo vypadá v cajku - pneumatika jen lehce sedřená podobně jako když člověk najede až moc blízko chodníku při podélným parkování, na disku jako takovým žádný viditelnější známky poškození (respektive u jednoho paprsku tam je taková trochu rýha, ale vzhledem k tomu, kolik v ní bylo špíny, tak si dovolím tvrdit, že to není následkem dnešní události). Auto se aspoň v garáži chovalo normálně, pokud se bude chovat normálně i cestou z práce, mám to nějak "řešit"? Půjdu zanedlouho stejně do pneuservisu nechat přezout na zimu, tak možná jen říct chlapům, aby na to koukli, jestli je všechno v cajku? Kdyby to byla přední náprava, tak bych se asi "obával" víc, ale ten zadek si říkám, že pokud to pojede normálně a kolo vypadá OK, tak se asi žádný extra "velký špatný" neděje, ne? EDIT: Teď jsem si všiml, že to je ve vláknu o Superbech (našel jsem skrze Google), tak pro pořádek, stalo se to s Fabií II FL r.v. 2011, 1,2 TSI hatchback, ale předpokládám, že nějaké obecné doporučení na jebnutí do levýho zadního kola bude podobné... Kdyby to tu vadilo, hodím to jinam ;-)
×
×
  • Vytvořit nový...