Přejít na obsah

blueairwolf

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení blueairwolf

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nemyslím si, že by bylo špatně nalisované - ten zvuk se objevil cca. před 14-ti dny a to ložisko je tam určitě rok a až do nedávna byl klid.
  2. Kontroloval jste silenbloky ramen, nápravnice a řízení?
  3. Dobrý den, občas se mi při plném levém rejdu a vracení z něj stane, že slyším od levého kola dření kovu o kov - resp. jakoby kovu o plech. Děje se to jen občas a opravdu jen při levém rejdu - při jízdě vpřed a zatáčení doprava se to nikdy neprojevuje, zvuk je závislý na rychlosti otáčení kola. Sundal jsem dnes na heveru kolo a trochu to okoukl. Brzda, desky, plech brzdy, hadice a vše okolo má od kotouče i kola dostatečný odstup, čidlo a kroužek ABS mají teké dostatečnou mezeru, žádný kámen jsem nenašel. Ložisko kola bylo měněno před cca. 15tkm a cca. rokem a půl a podle zvuku to na něj neypadá + silentbloky, tlumič čepy a klouby by měly být podle pohmatu a pohledu OK. Jediné co se mi nezdá je mezera mezi homokinetický kloubem a těhlicí. Vypadá to, že asi obojí trochu korozí nabylo na objemu, akorát je mi divné, že se zvuk objevuje jen na heveru a při levém rejdu - že by mělo ložisko až takovou vůli a pustilo k sobě při zatížení kloub s těhlicí blíže se mi nezdá. Bohužel to nemám jak prozkoumat - pod auto teď nezalezu a vozit do servisu se mi zrovna nechce... . Setkal se někdy někdo z Vás s touto situací, že by občas těhlice drhla o vnější kloub? Viděli byste příčinu v korozi nebo v ložisku, popř. někde jinde? Napadá Vás nějaký jiný zdroj zvuku, který není na pohled patrný a který jsem výše nezmínil?
  4. Nazdar, nejsem mechanik, ale výše zmíněný problém podle mě může mít asi jen 3 příčiny: 1. Menší mechanický odpor kladený koly - nebylo něco pod koly, co by přispělo k lehčímu otáčení např. bláto,listí , papírek od bombonů, tráva...? 2. Kolísání tlaku v systému - na čerpadle by měl být ventil, který by měl regulovat tlak v okruhu posilovače na stále stejnou hodnotu tím, že část čerpané kapaliny přepouští zpět před vstup čerpadla - pokud se ventil zasekává a dojde ke zvýšení tlaku, tak bývá zle, protože mimo zvýšení účinku posilovače jsou i více namáhána těsnění v převodovce řízení... . 3. Problém v převodovce řízení, kdy by se nějak pošpatnil řídící ventil resp. jeho torzní člen - viz. https://eluc.kr-olomoucky.cz/verejne/lekce/1491 Asi bych začal výměnou kapaliny v řízení (valná většina anomállií a poruch hydrauliky je způsobená špatnou kapalinou, nečistotami nebo korozí) a přeměřením tlaku za čerpadlem a pokud to nepomůže, tak výměnou čerpadla a propláchnutím systému. Všechny výše zmíněné teorie jsou jen teorie, praxi s tím nemám žádnou - doufám, že se zde objeví i nějaký profík a celou oblast posilovačů řízení nám náležitě osvětlí.
×
×
  • Vytvořit nový...