Přejít na obsah

jakub_z_bb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení jakub_z_bb

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mal si k tomu aj nejaký prípravok na zalisovanie? Na pár videách som videl, že sa tá časť, kde je vybratie na "kosť" ku prevodovke celkom rada vypučí a potom je problém to dostať dnu. Tohto sa bojím, že by sa mohlo stať práve v tom okienku nápravnice. So silenblokmi si spokojný? nie sú príliš tuhé alebo naopak málo?
  2. Tak sa objavila ďalšia vec, ktorá potrebuje výmenu na mojej kráske. Mal som podozrenie, ktoré mi servisák potvrdil a to je poškodený silenblok reakčnej vzpery (tuším, že tak sa to volá, tá od prevodovky na nápravnicu). Najjednoduchšie je, samozrejme, nechať to urobiť odborníka, ale aj tak sa pohrávam s myšlienkou, že by som to vymenil ja. Niekde som čítal, že to chlapík dokáže urobiť aj bez demontáže nápravnice. Ten spodný by tak určite išiel, ale dá sa prelisovať aj ten vrchný silenblok priamo na aute? Je možné ho vtlačiť odspodu, alebo je tam nejaký doraz, ktorý to nepustí? Viete mi odporučiť konkrétnu značku?
  3. Nemám momentálne odvahu to rozobrať bez aspoň nejakého riešenia. Ale tiež som rozmýšľal nad nejakym samodomo výmyslom, napríklad viem, že na felícii boli tiahla od kľučiek k zámku vo dverách riešené tyčkami s plastovým puzdrom pre guľový čap, akurát netuším, či je to rovnakého rozmeru, aby mi stačilo iba origo tyčku vymeniť za moju prispôsobenú. Asi nik nevie, či by to tam pasovalo, či?
  4. Riešil niekto opravu zadného senzora zaťaženia, konkrétne spojovacej tyčky s dvoma guľovými čapmi? Mne ten vrchný čap praskol, ale zatiaľ to nejak dokáže fungovať, no aj tak to potrebujem poriešiť. Podľa informácií, čo mám sa sama tyčka nedá kúpiť, len ako komplet, tak skúšam nájsť lacnejšie riešenie.
  5. Tak s takouto možnosťou som nepočítal. Pred rokom mi menili komplet kotúče aj platničky, tak predpokladám, že to poriadne vyčistili a hrdza tam tak rýchlo nenarástla.
  6. V poslednej dobe pozorujem, že zadné brzdy nefungujú úplne správne. Okrem pískania pri jemnom brzdení mám taktiež pocit, akoby sa mi piestik nevracal ľahko naspäť, ale trvá mu to dlhšie, prípadne ostane stále mierne von a teda brzda stále jemne brzdí. Zatiaľ som nemal čas ľahnúť si pod auto a skontrolovať mechanizmus ručnej brzdy, či to náhodou nespôsobuje ten. Skôr sa však pripravujem na to, že to nebude len o "nastriekani WD a rozhýbaní niečoho", ale bude treba aj vymeniť nejaké tesnenia, možno aj s piestikom. No a to ma privádza k otázke, je možné nejak pri nerozobranom stave (keď budem celý strmeň držať v ruke) zistiť, či je opotrebovaný aj valec (myslím dieru pre piestik) a tým pádom je v podstate repas nemožný?
  7. Vďaka za odkazy, ale nezdá sa mi, že by tam bol riešený presne môj problém. Chcel som hlavne vedieť či sa už niekto s takýmto prípadom stretol a najmä teda či je nejaký súvis medzi podtlakom v brzdách a chodom motora.
  8. Zdravím všetkých. Mám Octaviu II, r.v.06, 2.0 TDI PD 103kW(BMM). Už dávnejšie sledujem, že keď dobrzďujem, napr. pred križovatkou so studeným motorom, tak autom začne triasť. Zdá sa mi však, že to trasenie nejde od podvozku, čiže krivé kotúče, vybité ložiská alebo podobné opotrebenie to podľa mňa nespôsobuje. Taktiež sa to deje len pri studenom motore a len pri dobrzďovaní, čiže nízke otáčky prípadne voľnobeh. To trasenie mi pripadá, ako keby to išlo z motora, ako keby sa dusil. Čo by mohlo zapríčiniť takéto správanie? Za posledné 2 mesiace som mal taktiež asi 4x problematickejšie štartovanie. Nebolo to ale baterkou, štartér pekne točil (nemal zvuk ako keď baterka nevládze), skôr proste motor zadusilo. Keď som dnes po robote štartoval, stál som na brzde a ten štart bol taktiež takýto nejaký. Motor pekne pretočilo, len ako keby ho niečo chcelo zadusiť. Tie ostatné problematické štarty si nepamätám, či som stál na brzde, ale s najväčšou pravdepodobnosťou hej, nakoľko parkujem v kopci a mám taký zvyk, aj keď mám kolesá podložené. Ešte mi zvykne s času na čas zostať tvrdý brzdový pedál, keď je auto nejaký čas zaparkované. Nespraví to vždy a taktiež to ani nie je veľmi závislé od času, koľko auto stojí. Je to v podstate také náhodné. Inak za jazdy, keď už sa motor kus zohreje, brzdí myslím si, že tak ako má. Nie je nejaké šklbanie, trasenie, ťahanie na stranu, škrípanie ani nič, čo by nemalo robiť. Ako som tu už niekoľkokrát čítal, tak keď stvrdne pedál, tak zo systému unikol podtlak. Nemôže mať strata podtlaku súvis aj s tým trasenim/dusením studeného motora?
×
×
  • Vytvořit nový...