Zdravím, taky jsem se chtěl pustit do výmněny palivového filtru, pročítám internet a přečetl jsem celé toto vlákno, ale nejsem z toho vůbec moudrý. Koupil jsem Fabii I r.v. 2001 1,4 MPi 50 kW typ motoru AQW (Euro 4, má 2 lambda sondy). Auto bylo v rodině, 10 let ho brousila ségra, sice klidný řidič ale údržba nic moc. Udělal jsem základní údrbu, spoustu věcí jsem už vymněnil, a teď jsem si vzpomněl i na tento filtr. Dle návodu tady jsem kouknul pod pravé zadní dveře na filtr a udělal si pár fotek, abych ho dobře objednal. Mám tedy typ s 3 vývody, tedy s integrovaným regulátorem, je to systém bez zpětného vedení paliva. Auto má najeto 160.000 km a filtr bude ještě asi bohužel původní, jsou na něm vidět dvě písmena "FI" (jak psal někdo výše, origo měl UFI). Jak dával odkaz výše libero na cc-autodíly, tak vypadá úplně stejně. No problém je, že na tom mém je ze zadu vyraženo 4 Bar, a ten z CC-Autodílů je 3 Bar. Dále jsem se z internetu a také se Světa Motorů č. 17/2013 od redaktorů a od pana "Cimbu" dočetl, že na tyto fabie by měl být 3,5 Bar, a pozor, 4,5 Baru je na silnější 55, 59 a 74 kw, a nelze je zaměnit, hrozí zýšená spotřeba. Už tomu teda nerozumím, poradí někdo? Nebo umí někdo podle VIN mi poradit, který tam patří. Děkuji předem.