Přejít na obsah

1fabio

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení 1fabio

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Poradí někdo, jaká jsou v alternátoru 70A ložiska? Ať hledám jak hledám, tak jsem nic nevygoooglil. Jedná se o Fabii 1,4 Mpi 50 kW typ AQW r.v. 2001 a alternátor je zatím originál je na něm číslo 047903015Q. Měly by tam být celkem 3. Děkuji
  2. Tak jsem to tedy taky zvládnul, a dal jsem tam tedy ten, co tam patří, tedy 3 Bar. Jak jsem zjistil, tak nějakej chytrolín tam dal asi při poslední výmněně špatný filtr (4 bar). Byl jsem u nás u prodejce Škoda a dal mi nahlédnout do ETKY a ověřil jsem si správnost svého rozhodnutí. Pro ostatní je to takto, je to podle VIN, pro 1,4 MPi: do č.kar. ->6Y-64451600, Palivový filtr Škoda Fabia bez zpětného vedení paliva, se zpětným ventilem - 3.0 bar (filtr s regulátorem tlaku), Orig.č.: 6Q0-201051B od č.kar. 6Y-64451601 ->, Palivový filtr Škoda Fabia bez zpětného vedení paliva, se zpětným ventilem - 4.0 bar (filtr s regulátorem tlaku), Orig.č.: 6Q0-201051C. Plastové příchytky potrubí se trochu bránily, byl v nich asi zalezlý prach, prostříknul jsem to čističem a pak už to šlo po zamáčknutí pojistky dolů. Jinak z filtru vytekl pěkný humus. Jinak filtry 3 bar a 4 bar jsou vizuálně stejné. Uvidím, jinak auto jede normálně. Odhadem je filtr vyměněn po cca 100.000 km.
  3. Zdravím, taky jsem se chtěl pustit do výmněny palivového filtru, pročítám internet a přečetl jsem celé toto vlákno, ale nejsem z toho vůbec moudrý. Koupil jsem Fabii I r.v. 2001 1,4 MPi 50 kW typ motoru AQW (Euro 4, má 2 lambda sondy). Auto bylo v rodině, 10 let ho brousila ségra, sice klidný řidič ale údržba nic moc. Udělal jsem základní údrbu, spoustu věcí jsem už vymněnil, a teď jsem si vzpomněl i na tento filtr. Dle návodu tady jsem kouknul pod pravé zadní dveře na filtr a udělal si pár fotek, abych ho dobře objednal. Mám tedy typ s 3 vývody, tedy s integrovaným regulátorem, je to systém bez zpětného vedení paliva. Auto má najeto 160.000 km a filtr bude ještě asi bohužel původní, jsou na něm vidět dvě písmena "FI" (jak psal někdo výše, origo měl UFI). Jak dával odkaz výše libero na cc-autodíly, tak vypadá úplně stejně. No problém je, že na tom mém je ze zadu vyraženo 4 Bar, a ten z CC-Autodílů je 3 Bar. Dále jsem se z internetu a také se Světa Motorů č. 17/2013 od redaktorů a od pana "Cimbu" dočetl, že na tyto fabie by měl být 3,5 Bar, a pozor, 4,5 Baru je na silnější 55, 59 a 74 kw, a nelze je zaměnit, hrozí zýšená spotřeba. Už tomu teda nerozumím, poradí někdo? Nebo umí někdo podle VIN mi poradit, který tam patří. Děkuji předem.
×
×
  • Vytvořit nový...