Jump to content

Stanislav Stýblo

Uživatel
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Stanislav Stýblo

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ahoj prosímtě mám dotaz moc tomu nerozumím mám v Octavii 3 Amundsen a chtěl bych tam implantovat display z faceliftu ten celý dotykový je to vůbec možné nebo se musí měnit i jednotka v kastlíku ? Díky moc za radu

    1. Stanislav Stýblo

      Rachotící motor 2.0 TDI 135KW RS

      robotikus ale já ho vyměnil a je to stále stejné tak nevím.......
    2. Ahoj já mám SGS motorpower a jsem spokojen.......

      1. Jirzi - R1

        Jirzi - R1

        Ahoj a na jake hodnoty? Mas manual nebo Dsg?

      2. Stanislav Stýblo

        Stanislav Stýblo

        Ahoj mám DSG mám 221PS a 435nm........spokojenost

      3. Jirzi - R1

        Jirzi - R1

        Tak to je pekny. Takze od Motorpower spokojenost. Rozhoduju se tak ho taky asi zkusim. Jimak diky

    3. Stanislav Stýblo

      Rachotící motor 2.0 TDI 135KW RS

      Trochu mi přijde že se to taky možná zmírnilo čipem ,ale fakt je to hnus............
    4. Stanislav Stýblo

      Rachotící motor 2.0 TDI 135KW RS

      Ještě dodám že auto mělo najeto při koupi 147000 a je to dovoz DE.
    5. Stanislav Stýblo

      Rachotící motor 2.0 TDI 135KW RS

      Ahoj potřebuji pomoct. Koupil jsem si Octavia III RS v naftě když jsem jí kupoval neřešil jsem tuto hlučnost nebo spíše jsem se domníval že je to nějaká banalita. Bohužel z malého problému nastal velký! Začal jsem řešit tento rachotící zvuk a už jsem v koncích několikrát jsem vyměnil olej v motoru dále jsem vyměnil rozvody napínací kladky řemenu a řemeny samotné vyměnil jsem i olejové čerpadlo dále jsem měnil dvouhmotu ,olej v převodovce je to DSG,vyndal jsem vstřiky a nechal je zkontrolovat auto nehlásí žádnou chybu jede naprosto normálně nechal jsem upravit (čipem) jednotku všechny měřené hodnoty v pořádku jak před úpravou tak po a auto stále pouze na volnoběžné otáčky a pouze pokud je olej i voda zahřátý na provozní teplotu vydává tento rachotící zvuk! Když sundám spodní dekl motoru jde to jakoby ze shora od DPF EGR či turba nevím přenáší se to a ani důkladným zkoumáním přes trubku na ucho jsem nezjistil odkud to jde možná to lehce slyším i z vany jako od kliky. Prosím poraďte mi. Děkuji Je to commonrail a zvuk to má jak stará rotačka! Zvuk je slyšet hlavně od pravého kola z venku vozu uvnitř nic neslyším.Najeto 5000 km a stále stejný zvuk i když tomu nandavám nebo jedu normálně jen na volnoběh jakmile přidám zvuk zmizí. Ještě jednou díky VID_20180328_174614.mp4
    6. Stanislav Stýblo

      2.0 TDI 135 kw hlučný motor

      Ahoj mám CUP
    7. Stanislav Stýblo

      2.0 TDI 135 kw hlučný motor

      Ahoj děkuji za odpověď. Prosímtě a ty si se s tím už setkal?
    8. Stanislav Stýblo

      2.0 TDI 135 kw hlučný motor

      Ahoj chci se Vás zeptat zda se s tímto někdo nesetkal mám octavii iii rs TDI a mám příliš hlučný motor ze strany od rozvodu nevím jak to popsat je to takove klepání pravidelné jen na volnobeh pokud je motor ohraty na provozní teplotu studený to nedela. V servisu mi řekli že je to možná olejove cerpadlo ale spíše od toho dávají ruce pryč. Olej nový kladky řemeny také. Nejvíce je to slyšet od pravého kola. Mám snad něj hlučnější TDI v ulici. Díky za rady
    ×