Přejít na obsah

kortez

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

998 zobrazení profilu

Oznámení kortez

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj dnes jsem se tady lopotil bez výsledku s tátovou Octavií II 2.0 TDI BKD. Auto se několikrát přes noc vybilo. Pak po vypnutí motoru někdy pár minut někdy pár vteřin začnou problikávat kontrolky na přístrojové desce. Normálně se pustí proud do jednotek včetně motorové. Někdy nejde vypnout motor po vytažení klíčku. V jednotkách chyba 00576 - Svorka 15 zkrat na plus nebo nevěrohodný signál. Vyměněná spínačka - nepomohlo. Kontrolky normálně běží po odpojení všech konektorů z centrální jednotky, Navigace, Gateway, spínače světel, tam tedy asi 15ka na plus propojená nebude. Někdy to třeba je pár hodin bez problémů pak to zase začne problikávat a po chvilce normálně kontrolky při vypnutém a vyndaném klíčku svítit. Když je delší dobu odpojená baterka tak je to chvilku OK pak to zase začne problikávat. Ještě mám podezření na e-box ale už s autem odjel. Tak jsem chtěl požádat o radu až budu mít druhý pokus. Neřešil jste někdo něco podobného? Jak dál postupovat? Předem díky Jarda
  2. Ahoj můžu vás poprosit o pomoc? Dal jsem Columbuse 3T0 035 680 A rok výroby 01/2010 HW-Version H05 SW-Version 2684 Do Octávie RS TDI MR 2011 a nakodoval jsem ho 02070002010100A100 Funguje vše až na navigaci v MAXI-DOTu. Rádio tam vidět je. Parkováky, telefon a klima na Colubusu funguje. BAP je aktivován. Ještě na interní anténu nejsem schopen chytnout žádný satelit. Vidí to 0/0. Ještě se dnes pokusím dát anténu nějak na sklo ale normálně mi v této pozici šla. Nemá tento fw problém s citilivostí GPS a problém zobrazením na maxidotu? Díky moc Jarda
  3. Ahoj mám Octavii II RS TDI MR 2011. Mám hansfree GSM II protože jsem nechtěl rSAP páč iPhone ho stejně nepodporuje. Vše funguje OK včetně BT audio. Avšak nejde přehazovat písničky na MF volantu a ani není vidět název skladby. Je to jen výsada GSM III nebo se dá udělat třeba aktualizace stávající jednotky? Kdyby bylo potřeba předělat na GSM III stačí jen vyměnit jednotka nebo i kabeláž je jiná? je to jednotka 5K0 035 730 co jsem se dočetl tak ta to neumí. Předem díky za pomoc. Jarda
  4. Ahoj mám Octavii II RS TDI MR 2011. Mám hansfree GSM II protože jsem nechtěl rSAP páč iPhone ho stejně nepodporuje. Vše funguje OK včetně BT audio. Avšak nejde přehazovat písničky na MF volantu a ani není vidět název skladby. Je to jen výsada GSM III nebo se dá udělat třeba aktualizace stávající jednotky? Kdyby bylo potřeba předělat na GSM III stačí jen vyměnit jednotka nebo i kabeláž je jiná? je to jednotka 5K0 035 730 co jsem se dočetl tak ta to neumí. Předem díky za pomoc. Jarda
  5. Ahoj máte někdo instalované nezávislé topení v naftové RS? Na Jarově mi řekli že to škodovka nedovoluje protože tam není místo na instalaci. Ale vdyť opení je v podběhu. Tam přeci musí být stejně místa jako má normální Octávka na 17" kolech? Viděl jsem že s dá koupit za rozumné peníze a to včetně nového modulu Climatronicu. Je to realizovatelné? Předem díky Jarda
  6. Ahoj čekám každným dnem svojí novou RS 2.0 TDI. Děsně mě štve že škododka nenabízí k manuální převodovce MF volant. U té stávající Octávie mám úplné ošmatané rádio na tlačících pro přelaďování a i telefonování s páčkou palubního počítače není nic moc. Koukal jsem že samotný volant není problém sehnat. Už jsme tím někdo prošel? Co je všechno potřeba koupit? Volant kabeláž podvolantovka? Dá se to vůbec udělat nebo je to úplná blbost. Je potřeba tahat hodně elektriky? Předem díky za pomoc Jarda
  7. to: diagnostik našel jsem jenom toto V bloku hodnot ,kanál75,třetí hodnota je v procentech udáno zanesení filtru. Do 75%..........regeneraci provádí ř.j. motoru Do 95%..........regenerace se provádí pomocí diagnostiky VAS Nad 95%........nutno filtr vyměnit Regenerace .........rychlost nad 60km/hod .........otáčky motoru 2000-3000 .........min 5-10min,dodržet rychlost nad 60km/hod ........hodnota musií klesnout k 15% To ale popisuje jak to regenerovat jízdou. Psal jsi ještě něco jiného? Já potřebuji tu regeneraci když už je motor v nouzáku. Je zajímavé, že mě svítí kontrojka i když je filtr zaplněn na 35%. Řekl bych že je to dáno počtem neúspěšných regenerací. Pak se rozvsvítí kontrolka. Pak mám 20 na čištění výše popsaným způsobem. Mám ověřeno že nejlepší je to na 4ku tak 2700 otáček. To je teplota nejlepší a ty procenta slézají docela rychle. Problém je že se mi to minule stalo ve Vídni a já se nemohl dostat někam kde bych to projel, protože byla dopravní špička. Proto potřebuju postup na to regeneraci z nouzáku. Já to nechápu co si ten koncern myslí. V tom autě jsou takové věci, že nechápu že to můžou dát do prodeje. Mám na toto téma s Škodovkou docela vášnivé diskuze. Měl jsem tam dokonce auto na 14 na pozorování. Trochu se to zlepšilo ale stále se to chování nemůže srovnat s konkurencí. (mám na mysli DPF) Kolegové mají všichni auta s DPF . Mazda. Toyota, Mercedes atd. všichni jezdí po Praze jako já a nikdo z nich tu kontrolku DPF neviděl svítit. Mě svítí každý týden a to jen díky tomu, že jezdím na V-power ( vypozoroval jsem že to filtr méně zasírá) Já fakt že to nešetřím ale proč bych taky měl. Jsem zvadav jak se to chová třeba v Passatu TAXI který jezdí každý den 200 km po Praze. To musí být k zešílení. A oni mají tu drzost ti řici že je to normální, že je to jízdním profilem stylem jízdy. To že auto po třetím rychlém sešlápnutí brzdy nemá podtlak v posilovači a nebrdí je taky normální. To že HF nezobrazuje české znaky je taky normální. Mám si prý jména do telefonu napsat bez háčků a čárek.... To že se HP přes BT několikrát za jízdu odpojí a po připojení to vzdy hodí do repráků takový gong že mi to vykopne mozek z hlavy je taky normální. To že to při regeneraci při ustálené rychlosti škube je taky normální stejně nebo se mi to prý jenom zdá tak jako pomalé padání plynu při regeneraci. Prostě sundáš nohu z plynu a ještě vteřinu možná i víc to jede jako kdybych na tom stál. . Uff to jsem se rozvášnil.... Motor jede hodně špatné od spoda. Ne však při regeneraci to to zatahuje dobře(patrně je to tím dostřikem a celkové větším množvím vstřikované nafty) Prostě jsem docela nas.... že jsem si to auto vybral. Měl jsem si raději vzít TFSI ale to bych nesměl být TDI fanda i když už mě to začíná opouštět. Ještě žé to auto je služební jinak bych si trhal vlasy z hlavy.... Tak bacha na Octavii II RS 2.0 TDI
  8. Ahoj neznáte někdo postup jak pomocí Vag-com vynutit regeneraci DPF filtru. Dost často mi svítí ta kontrolka filtru a po Praze je dost problém to vyčistit. Už se mi dvakrát stalo, že to padlo do nouzáku. Pak se regenerace vypne a musí se vynutit. To mi dělali na Jarově VASem. Ale předpokládám, že to jde i VAG-comem. Už jsem ho sebou začal vozit Jenom doplňuji, že se jedná o Octavii II RS 2.0 TDI Předem díky Jarda
  9. Odpojuje se to jak při zapnutém tak vypnutém zapalování. Jedinou vazbu jsem vypozoroval na hlasitý poslech rádia stahování oken a zapínání světel...
  10. Kryt jsem dole měl. Řekl bych že je to ono. Je tam na plechovce svorka na elektriku? jestli ano je to ono
  11. Označení nevím. Není tam zase tak dobře vidět. Ale je to 2.0 TDI 170 PS
  12. To můžu potvrdit, že do 2000 ot se vůbec nic neděje ale není to turbem ale nastavením map kvůli zasírání DPF. Přechodové stavy motoru při akceleraci jsou vždy největším zdrojem kouže a tedy i sazí, které zasírají filtr. Když ale jede motor v režimu regeneraci filtru tak tam jde více nafty a to jde od spoda super.. Koukal jsem na to Vagem a tlačí 1.6 (mluvím o RS...)
  13. kortez

    Brzdy RS

    Nejde o to že padne pedál ale že zatvrdne což značí nízký tlak nebo spíše podtlak v posilovači...
  14. kortez

    Brzdy RS

    To je pravda ale ESP mi i v zasněžené Praze připravilo pár prekérek. Ale je fakt že je to stále jenom auto na normální jízdu i když škoda-auto marketing to vidí trochu jinak...
  15. kortez

    Brzdy RS

    No když už jsi psal o tom souběžném šlapání brzda plyn tak na to může člověk u koncernových vozů zapomenout. I když by to u motoru 2.0 TDI bylo docela užitečné, protože ta turbo díra je značná nejde to. Jakmile člověk brnkne o brzdu ŘJ motoru sníží dávku nafty takže to má úplně opačný efekt a začne se to dusit místo dostatečného výkonu na kontra nebo výjezd ze zatáčky. A když se do toho začne ještě motat ASR a ESP se svým citem barového vyhazovače to mi dá za pravdu asi každý kdo si zablnul na sněhu vyzní to jinak velmi kompaktní auto s dobrým podvozkem trochu podivně.
×
×
  • Vytvořit nový...