Přejít na obsah

macic33

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení macic33

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nemam Hex kabel abych mohl koukat na spotrebu. Mam jen kkl a ten rika ze jednotka zadny chyby nepise. Vim ze ta spotreba je strasne premrstena, asi tam bude nejaky cidlo vadny nebo neco. Jinak spotrebu jsem meril klasickym zpusobem: natankujes plnou a jezdis dokavad nepipne rezerva. Pak spocitas. Pocital jsem to asi tak 6x a prumer je cca 10l.
  2. Spotřeba je různá, většinou jezdím jen krátké trasy, a hlavně po městě. Když se zadaří tak jezdím za 9L/100 a to to netočím. Když jezdím trochu víc fofrem a točím třeba 3500-4000 otáček tak klidně i 12L.
  3. Marfan: Hudbu v autě jsem měl ještě dřív než se závady vyskytly/projevily. Nemám žádné komplexy, které bych si musel honit nad audiem. Jen mám rád hudbu toť vše. Nejsem jeden z těch blbečků co si myslí bůhví co neumí a hlavně, že je to slyšet na kilometr. Tak neházej všechny do jednoho pytle. Rozhodl jsem se, že auto opravím. Děkuji za názory. A ještě k tomu motoru, sice je nejspolehlivějši, ale bohužel taky nejžravější vzhledem k tomu jak je katastrofálně línej. Děkuji všem. Tomáš Máca
  4. Dobry den, potrebuji hlavne funkcni auto ted, stodolu nemam. Sedan bohuzel protoze se na nej hur shaneji dily. Prvni majetel byla moje matka, mam ho po ni, tak jsem to myslel. Kilometry mam podlozene servisni knizkou a mam i original kupni smlouvu za 340 tisic v roce 2001.
  5. Zdravím, jsem tu na fóru nový, proto se omlouvám, za případné špatné zařazení příspěvku. Chtěl bych se zeptat, mám Fabii, 1.4 MPI rok 2001 bohužel ve verzi Sedan. Jsem první majitel, vč. servisní knížky. Má najeto 80 000 Km. Má zrezlou koncovku výfuku, až je popraskaná. Prahy jsou zrezlé a už jednou opravované. Blatník u levého předniho kola, je tak zrezlý, že síla plechu není o moc větší než barvy a je na něm díra tak 3x4 cm. Špatné těsnění pod víkem ventilů a gufero na převodovce, teče olej. Oba přední tlumiče jsou špatné. Blbne čidlo natočení volantu a díky tomu často blbne posilovač. Někde také utíká kapalina z nádoby na ostřikovače. Má původní palivový filtr, rozvody chřastějí jak po 200tkm, řemen alternátoru je popraskaný. Brzdy jsou původní a ne nejlepší... Auto je ve výbavě Clasic, takže nemá defakto nic. Autorádio Pioneer, repro Magnat a Sony, Subwoofer Renegade.... celkem 500W RMS. Auto je v modré barvě. Chci se zeptat jako toto auto má prodejní hodnotu, a případně jestli má cenu investovat do oprav. Jsem student a nemohu si dovolit vynakládat přiliš velké peníze, proto si myslím, že by bylo lepší to poslat do světa, něco si přivydělat a koupit něco v lepším stavu. Děkuji za odpovědi
×
×
  • Vytvořit nový...