Jump to content

Qual

Uživatel
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

About Qual

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

670 profile views
  1. Všimnul jsem si, že u manželčiny Fabie je věčně promáčené vnější (sametové) těsnění a zkondenzovaná voda na laku. A to když pár dnů nepršelo, Rapid to má snad i za deště suché, auta stojí vedle sebe. Řekl bych, že hůř na tom jsou zadní dveře a to na obou stranách. Přitom těsnění se opticky zdá, že doléhá bez problémů. Do interiéru neteče, alespoň tomu nic nenasvědčuje. Mám trochu strach, aby to tam nezačalo hnít, když je to pořád ve vodě. Nehledě na to, že před nějakým týdnem to bylo přimrzlé. Má někdo podobnou zkušenost?
  2. Jojo, včera na mne vyskočilo info, že je dostupný MirrorLink i v ve standardním Sygicu jako modul. Řekl jsem si hurá! Ale když jsem viděl, že by mě to stálo 1100 Kč, i když mám už mapy zaplacený, no tak to sorry jako, ale radši budu dál používat Waze v AA. Třeba ale bude časem sleva...
  3. https://www.auto.cz/kia-ceed-1-0-t-gdi-vs-skoda-scala-1-0-tsi-kdyz-chcete-normalni-auto-130718
  4. @tomas.zmuda AT Car, provozují hlavně docela známou půjčovnu pod licencí Budget. Ale taky záleží co se nasmlouvá, jak píše Wittmann.
  5. Na tohle je dobrý operák co máme my ve firmě - jakmile nějaký problém a auto bude dýl než na den v servisu nebo porucha na cestě neooravitelná ihned, tak automaticky náhradní auto (snad i v zahraničí)... a za Rapida třeba Golf nebo Leon, sice obvykle socka výbava, ale i tak. Ano, je to asi trochu dražší, ale absolutně bez starostí. Na běžný servis, když nemám čas, tak si pro auto i přijedou. Hrozně jsem si na to za těch pár let, co auto mám pro soukromý účely, zvyknul.
  6. Hmmm, tak pokud standardní tlumiče se chovají podobně (a zbytek podvozku je shodný, nevím, potvrďte) jako sport v režimu normal, tak asi nemá význam si za to připlácet, když rozdíl je minimální. Možná tak kvůli pocitu.
  7. Qual

    Škoda SCALA

    To je v toleranci, myslím, že je tam rozptyl dokonce 5%. Proto je hovadina, proč na Scalu není alespoň alternativně stajdardnějších 225 na šířku hlavně u 18. Děkuji ušetřenému gramu CO2... ? Jinak nedávno jsem měl možnost se s autem setkat zblízka a dokázal bych si to auto doma představit.
  8. Qual

    Scala Ambition

    Jojo, dneska jsem potkal taky jednu Fkovou (no dohoramdy asi 5-6, mraky FL Superbů a nějaký Kamiq) evidentně Ambition nebo něco základního a vzadu svítily světla jen v blatníkách. Ale i Karoq, Kokodák, Sup to tak má v základu. Jinak přední světla jak jsou LED, tak to vypadá na pohled hodně dobře, i když je to vlastně základ.
  9. Qual

    Škoda SCALA

    Ta zmínka o sedačkách mě taky zarazila, měl jsem dlouhodobě tři Rapidy (2013,2015,2018) a z osobní zkušenosti ve všech to bylo absolutně totéž (max jiné prošívání/látka). U dálkových mě to taky pobavilo, dvakrát za týden (nebo jak dlouho ji mají novináři?) je docela dost, zvlášť když si představím, jak asi dlouho s tím za tmy mohl jezdit, přesně jak píšeš :) Mě osobně jinak mrzí, že Scala nemá virtuální pedál nebo jak se tomu nadává, když už má elektrický kufr. To jedna z moderních vymožeností, kterou bych si do auta na rozdíl od jiných objednal...
  10. Qual

    Rozmery kol

    Tak pneu 205/50 R17 je docela v pohodě k sehnání od různých výrobců i za ještě jakž takž rozumný ceny a i zimáky celkem jsou. Zato 205/45 R18 je totální téměř nesehnatelný bulšit a zimáky už vůbec. Kdyby alespoň alternativně šlo něco běžnějšího, tak ok, ale tohle...
  11. Civic vypadá zezadu hrůzostrašně (dle mě) Ale jinak proč ne. Jen to modrý podsvícení budíků a dalších prvků, to musí být v noci žůžo... nechápu tuhle módu, za to bych snad sekal ruce. A docela mě překvapilo, že nebrzděný přívěs může mít jen 500 kg... (což je většině jedno).
  12. Můžu potvrdit, že dokáže dát vědět o jaké kolo se jedná, hlavně pokud tlak výrazněji klesne za jízdy. Ale ne vždy. Třeba když jsem dal rezervu (16" vs 15"), tak sice hlásilo úbytek tlaku (v tomto případě sice blbost, ale logická reakce systému), ale ne jaké kolo. Když jsem.prorazil pneu z boku, hlásilo i o jaké jde. Jednou mělo jedno kolo menší tlak a hlásilo to taky. Takže to funguje a řekl bych, že docela spolehlivě.
  13. Qual

    Autobaterie

    Mě vydržela v předchozím Rapidu (MY 2016, takže to už ten tupěinteligentí systém mělo) ty tři roky určitě, otázka je jestli ještě slouží i teď, to už nevím.
  14. Ten zadní buben je tedy opravdu mini. Každopádně pokud dobře naladí posilovač, tak rozměry kotoučů na běžný ježdění ničemu vadit nebudou.
  15. Dali černý strop, normální volant, jiný dekor... aby to nevypadalo úplně stejně, protože ono to je naprosto totéž :D Ale tak Yeti má taky hodně podobný interiér jako Octa II, tam to ale není úplně stejné... nebo Roomster a FII, tam byl i předek auta dokonce stejný. Někde se ušetřit musí :)
×
×
  • Create New...