Přejít na obsah

Dreizak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Dreizak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Moc aktivní tohle téma není, každopádně. Myslíte si, že v mém případě to budou vstřikovací ventily?
  2. Já jsem nechal vyčistit škrtící klapku, vyměnit teplotní čidlo, svíčky, palivový filtr i tu zapalovací lištu a problém bohužel stále přetrvává. Diagnostika neukazuje stále žádnou závadu, je to investice naslepo, takže mi mechanik doporučil prostě jezdit a stavit se to zkusit napíchnout třeba za 2-3 měsíce, až to něco ukáže. Jinak není jiné východisko a zbytečně vrážet tolik peněz nehodlám. Na volnoběh stačí počkat do 5 minut a pak to šlape normálně, jen za studena problém. Takže pro teď to neřeším nijak, není z čeho vycházet. Zbývá snad už jen lambda, vstřiky, případně řídící jednotka, ale to už je celkem drahé a naslepo vstřiky měnit určitě nebudu. I s prací to je snad 9000 Kč.
  3. Diagnostika neukázala žádnou závadu, vše OK. Přesně tak, teplý start je také OK. Takže to vypadá na zapalovací lištu? Na zkoušku žádnou asi neseženu, nemám od koho. Zřejmě maximálně výměna za novou. Napadl mě ještě palivový filtr co se týče dávek benzínu nebo vstřikovací ventil. Je možnost i taková nebo určitě ta lišta? Jestliže si měl stejný problém, tak to bude asi ta lišta.
  4. Dobrý večer chlapi, potřebuju poradit. Fabia 1.4 MPI, 50 kW, rok 2000. Poslední cca. 2 týdny pozoruji po startu nepravidelný chod motoru a trhání s celým autem. Vyskytuje se to pouze za studena po nastartování. Jakmile to nechám na volnoběh cca. 5 minut, chod i trhání se ustálí do normálu. Škube to s celým autem docela silně a občas mám pocit, že to chcípne - jednou se to už stalo. Spolu se špatným chodem podle "kuckání" se vyskytuje i dým z výfuku "v rytmu" po dávkách. Jakmile přidám plyn a otáčky na volnoběh, trhání ustane. Pustím-li plyn, trhání začne znovu. Škrtící klapka byla vyčištěna, problém přetrvává. Nevíte někdo čím to může být? Díky. (Pro moderátory - doufám, že tentokrát je téma zařazeno správně)
  5. Zdravim. Abych prispel k tematu, podelim se o svou zkusenost. Meli jsme v rodine 1.2 HTP, 40kW, r.v. 2005. Najeto 192 000 km a motor kompletne odesel. Zacala neskutecne brutalne zrat olej, podle priznaku odesel valec, ztratila naprosto tah a prestala jet a pote uz ani nenastartovala. Oprava a generalka motoru byla nemozna, co se investice tyce, vzhledem k cene auta. Ted uz je na vecnem odpocinku. Tyto motory jsou velice spatne uz z vyroby. Takze vy, kterym nadale slouzi, drzim palce. Snad moje 1.4 MPI vydrzi o dost vic, momentalne 190 000 km.
  6. Ja to samozrejme chapu. Kazdopadne problem je mimoi jine i v te dire, takze poridim novou stahovacku a snad bude na nejaky cas zase klid.
  7. Stale mi to nedalo, dvere jsem mel demontovane a prisel jsem na kamen urazu. Ostatni dvere po pretesneni z venku stahovacky neprotekaji ani, kdyz tam bylo zrejme taktez tesneni v dezolatnim stavu, zatim musim zaklepat a ani kapka. Kazdopadne, duvod techto dveri je to shnile tesneni na stahovacce kolem dokola (puvodni, po 18 letech uz vazne neplnilo svuj ucel) a k tomu jako bonus jsem dnes zjistil, ze do stahovacky se nejaky inteligent pokusil zrejme instalovat reproduktor ale vysral se na to. Tim padem mam ve stahovacce diru minimalne 10x5cm a voda tou dirou tece na tapec, prosakuje a tece pres okraj karoserie na zem. O te dire jsem vedel ale nikdy by me nenapadlo, ze problem muze byt i v tomto zrovna. Kdyz jsem to mel rozebrane, vzal jsem 2 litry do flasky a lil na dvere a vysledek byl znat hned, v cem je problem. Zjistil jsem to po tom, ze vsechny dvere byly pretesnovane ve stejnou dobu ale tyhle jedny stale protekaji. Pres tapec bohuzel tohle zjistit neslo. V pondeli vyzvednu tu stahovacku, hodim ji tam a snad se dostavi konecne pozitivni vysledky. A ano, kamen urazu je tesneni kolem stahovacky, protoze kdyz jsem to dnes zkousel, pod silikonem ze vcerejska bylo proste mokro a netesni to. Reseni je tedy nova stahovacka i s tesnenim a mely by byt vyresene vsechny problemy. Doplnim jeste screen stahovacky i s tou dirou a tesnenim, v jakem stavu je.
  8. Ted me tak napadlo. Neni veskery problem v tom shnilem tesneni na stahovacce a rovnou vymenit ji celou i s novym tesnenim? Objednal jsem ji a vymenim to v pondeli. Myslim, ze kamen urazu bude prave to tesneni na tom. Mate s tim nekdo zkusenosti? A kde konkretne mam hledat ty odtoky ve dverich a jak to idealne procistit?
  9. Takze udelal jsem to rovnou dnes, tapec dolu, stahovacku jsem povolil, jak rikas, byly tam nastesti srouby, za coz jsem rad, s nyty by bylo o mnoho vic prace s odvrtavanim. Okno drzelo dost pevne a poradne jsem si nevedel rady s tim, jak to cele sundat ale to nevadi, mista zustalo i tak dostatecne mnozstvi, abych to tam nanesl. Hadrou jsem to vysusil, ocistil zezadu i zepredu acetonem, stary silikon z predchozich oprav odstranil, nanesl silnou vrstvu silikonu taktez zezadu i zepredu pro jistotu. Vnitrni tesneni urcite nevypadalo jako nove, takze slo dolu alespon zespod na par mistech a misto toho silikon. Zevnitr byl tapec mokry/vlhky a i za stahovackou mokro, stare tesneni napite vody. Auto je v garazi, dvere mam stale demontovane, aby to poradne uschlo alespon do rana. Zitra to slozim a jakmile bude vytrvale prset se ukaze, jestli se mi to povedlo opravit nebo ne. Napadla me jeste moznost vyvrtat malou dirku na odtok zespod dveri, tak, aby ta dirka byla pred tesnenim a mohlo odtekat pripadne i pod dvermi ven, treba by i tohle mohlo trosku pomoct, nevim. Jestli se voda bude v interieru vyskytovat i nadale, tak zrejme uz jedine poradny a sikovny karosar, aby si s tim pohral. Kazdopadne zatim diky za rady. Jestli zustane tema otevrene, urcite napisu vysledek, jak to dopadlo. Jen jeste jedna drobnost. Nevim, jak znamy tento pripad u techto fabii je ale jaka je pravdepodobnost, ze by to mohlo byt i tesnenim? Mam na mysli bud to vnitrni kolem celych dveri a nebo to venkovni, ktere vede podel okna nad klikou ale to bude asi blbost predpokladam.
  10. Aha. Takze ten sedy plech, na kterem je vsechno musi prijit ven at se dostanu ke karoserii, narvat tam silikon a potom zkompletovat teprve a treba pro jistotu i z vrchu?
  11. Pri tom testu tekl proud vody na cele zadni dvere, vcetne okna. Pretesneni jsem udelal nejdrive sam po domacku a silikonem pretesnil pod tapecem mezi sedym plechem a karoserii, viz.zde: Teklo tam znovu, tak jsem to dal mechanikovi (nevim jakym zpusobem to delal on) a byl asi pul roku klid, ted to tece znovu. Tapec byval zespodu hodne mokry ale v poslednim pripade, viz. na tom fotu byl tapec vice mene suchy mam pocit. Kazdopadne jsem dostal doporuceni od sestry na znameho karosare, takze doufam, ze ten to opravi uz poradne. Ale i tak me hrozne zajima, jestli s tim ma nekdo taky takove problemy. A to jsem mel predtim felicii a to mi teklo do auta pro zmenu pres celou palubovku a po zime jsem mel u spolujezdce snad 5 litru vody
  12. Dobry vecer. Mam dlouhodobe problem se zatekanim do auta, Fabia 1.4 MPi, rok 2000. Byly nekolikrat pretesnovane dvere (teklo u vsech tri dveri do interieru krome ridice), presto to stale tece vesele dal. Mate s tim nekdo zkusenosti a muzete poradit, v cem by mohl byt problem? Jestli spatne tesneni kolem dveri, ucpane odtoky, atd.? Podle meho zjisteni jde nejspis o to, ze se voda hromadi dole pod dverma a preteka pres okraj na koberec. Kuriozni na tom je to, ze jsem delal zatezovy test, kde jsem hadici plnym proudem nechat volne tect proud vody (snad 30 minut) vsude mozne kolem dveri a nebyla tam ani kapka. Ale jakmile vic prsi a delsi dobu, hned je to tam. Viz. foto, diky moc PS: Za predchozi spatny topic se omlouvam, myslel jsem, ze se tady resi jiny problem a nechtel jsem zrovna dvakrat zasahovat nebo psat o jinem pripadu.
  13. Aha, vidis, ani jsem si nevsiml. Ve Skoda Auto maji hodne kvalitni a informovany personal vidim. Takze zaklad je tovarni 2 roky a mobilita stejne jako zaruku mobility prodlouzi i tovarni. Diky za postreh.
  14. Takze jsem volal na zakaznickou linku a bylo mi receno, ze mobilita plus za 2000 Kc jen prodluzuje dobu standartni mobility na 5 let a priplatek za 12000 na 150 000 km je jen pridavek o tretinu najetych km, ktera se vztahuje napr. na . defekt pneumatiky, vybití baterie nebo záměna paliva,atd. ..Vseobecna, garantovana a tovarni zaruka je uplne neco jineho a ta je v ramci 4 let defaultne, ktera v konfiguratoru neni, nebot je automaticka. Takze takto na vysvetlenou i pro ostatni. Kazdopadne kdyz ma clovek tovarni zaruku na vuz, resp. kdyz se prokaze, ze treba pri vyrobe bude zjisten vadny dil, v ramci zaruky bude zdarma opraveno na naklady automobilky. V tom pripade nechapu, jaky vyznam ma predplaceny servis plus v hodnote 35000 Kc v pripade, kdyz se neco vysere a clovek o auto pecuje a chova se k nemu tak, jak ma. V tom pripade tento servis resi tedy to, ze nebudou zakaznici platit za nahradni dily nic i presto, ze k tomu dojde vlastnim spatnym zachazenim a ne vyrobni vadou, jestli to chapu spravne v konecnem cili? Shrnuto: Tovarni zaruka 4 roky = oprava a vymena dilu v pripade prokazani vyrobni vady Predplaceny servis = oprava a vymena dilu i v pripade, ze si poruchu vyvola i sam ridic hrubym zachazenim Chapu to tedy uz konecne spravne? takto by mi to davalo smysl. EDIT doplnek: jeste jedna vec, nevite kolik stoji pravidelna servisni prohlidka bez predplaceneho z vlastni kapsy v ramci vymeny oleje a filtru?
×
×
  • Vytvořit nový...