Přejít na obsah

Embie

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Embie

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj Řeším také záměnu volantu za MF. Koukal jsem na Gateway jednotky a i když jsou všechny do Octavia 3 a všechny třeba High, mají různá čísla - jak poznám, kterou můžu koupit? Nebo je to jedno a budou fungovat všechny? Jinak - chápu správně, že potřebuji: - Volant s tlačítky - vyšší verzi Gateway (pokud mám jen LOW což mám) - kablík na airbag - podvolantový kroužek - jak poznám, že je to ten správný? + někoho, kdo to umí nakódovat/odblokovat, prostě pořešit softwarově Díky za info
  2. Ahoj Zkoumám možnost výměny rádia do Octavie 3 předfacelift (r 2013) a mám z toho hlavu jako balón. Chci měnit, stejně jako autor příspěvku swing bez displaye (ale s bluetooth) za swing s displayem (taky s bluetooth). Jak prosím poznám, že ten swing s displayem co chci koupit má i integrovaný přijímač (řídicí jednotka, vlastní rádio, krabička - lidi tomu říkají různě) v sobě? Abych nekoupil jen display, který mi bude k prdu. Předpokládám, že bude větší, ale nevím, jak vypadá jeden a jak druhý, v inzerátech je vždy fotka zpředu a zezadu a není z toho poznat, zda je to „větší“ a podle konektorů to nepoznám. Jedinou fotku jsem našel tuto a mám za to, že je to Swing s integrovanou jednotkou, chápu to dobře? Když to koupím, potřebuji znát nějaký „kód“ na spárování s autem? V některých inzerátech píšou, že je s kódem, někdy nic. Když bude bez kódu, bude to jen složitější kódování (které stejně sám asi neudělám), nebo to nepůjde vůbec? Existují i ty základní swing bez displaye, ale s externí jednotkou v přihrádce? A poslední dotaz - existuje nějaký soupis rádií do Octavií 3? Docela bych si to rád početl a asi bych nebyl sám, jsou verze s/bez displaye, s/bez bluetooth, s/bez integrované jednotky(samotné rádio), větší či menší displaye a to jsem ještě nedošel k vyšším výbavovým verzím s navigací :-D EDIT- Tak tady si teda hned odpovím, to co hledám je zde:
  3. Ahoj mám kuriózní problém u mé Fabie. Svítily kontrolky ABS + ASR. VAG psal LZ čidlo. Vyměnil jsem jak čidlo, tak celé ložisko s kroužkem, nicméně závada trvá. Někdy se rozsvítí kontrolky hned po pár metrech, jindy po ujetí pár kilometrů. Než se rozsvítí, ABS normálně funguje, po rozsvícení už ne. VAG stále píše stejnou závadu. Zkoušel jsem i číst hodnoty z čidel, když roztočím jednotlivá kola, VAG u každého normálně ukazuje rychlost. Zkoušel jsem už i kombinaci staré čidlo/nový ABS kroužek na ložisku, abych se ujistil, že mi neprodali špatné. Ještě jsem si všiml, že občas si při jízdě auto přibrzdí (samo od sebe, sotva znatelně) a pak se to většinou rozsvítí, akorát někdy po 2 s, jindy třeba po 40 s. Napadlo mě i, jestli nemůžou být prohozené nějakým způsobem kabely L/P strana, ale to je asi blbost. Už nevím, co zkusit, nemá někdo nápad?
  4. Díky za info :-) ad 1) Dobrý tip :-) ad 3) taky mě napadlo to vzít zevnitř základovkou, na druhou stranu si říkám, že pokud to bude reznout, tak nejspíš v místech svárů, a tam ta základovka stejně nevydrží to teplo ad 5) Je to vidět na první fotce, plech ve své spodní části není rovný, ale má tam občas odskok (vpředu je ještě jeden navíc pravděpodobně z důvodu zesílení zvedacího bodu, ale jsou takto po celé délce). Když jsem koukal na zdravou/originální část, tak tam to je taky. Jestli jsem si všiml dobře, když jsem se snažil ty dutiny vypláchnout vodou (nalítal tam nepořádek, jak to bylo děravý), tak tamtudy odtékala voda. ad 6) vosk na dutiny jsem zapomněl zmínit, mám ho připraven :-)
  5. Ahoj U mé Fabie byl orezlý práh, začal jsem tedy s opravou. Jelikož je to auto za pár korun a opravy mě baví, dělám na tom sám, ale potřeboval bych poradit s pár věcmi, ať to udělám co nejlépe. Koupil jsem si celý naohýbaný práh, ale měním jen výřez (viz foto), přijde mi škoda odbrušovat celý práh, protože vše krom toho, co měním, je zdravé. Plechy, které jsou pod orezlým prahem byly zkorodované jen povrchově a jinak zdravé, tak jsem je obrousil, přetřel odrezovačem (dle doporučení s taninem) a následně na ně dal alkyton. Teď se už chci pustit do vaření samotného vrchního plechu prahu a mám k tomu pár otázek: 1) V horní a boční části mám dělat 100% délky napojení svarem? Viděl jsem, že to dělají jen bodově, to se mi moc nelíbí. 2) Dole to budu vařit na původní místo napojení kde se potkává plech z podlahy s prahem, tam jsem koukal, že to bylo vařené jen na několika bodech. Mám to tedy udělat stejně, vyvrtat do nového plechu díry a vařit jen bodově? Nebo to mám udělat v celé délce napojení plechů? Nebo nějakou kombinací obojího? 3) V místě napojení plechů (viz bod 2) když jsem odtrhával původní shnilý plech bylo něco jako guma, jako by plechy byly k sobě spojené karosářským tmelem (takový ten gumový) - mám ho tam taky nějak na spoj aplikovat? 4) Nový plech nemá otvory, které se zaslepují gumovou krytkou - mám si je tam vyvrtat? 5) Chápu to dobře, že v místě napojení plechů je čas od času „odskok“ - mám ho tedy zachovat, tamtudy má asi odtékat voda že? 6) Na závěr to chci vzít základovou barvou, pak plnič na pohledovou část a Würth ochranu podvozku odspodu, pak barva, pak lak. Je to tak OK? Děkuji za případné odpovědi.
  6. Díky moc za upřesnění, koupím diody, pin a vrhnu se na to ? Už nechci další pokutu za (ne)svícení ? Děkuji tedy i „Strojvůdci“, někde jsem příspěvek od něj taky viděl, ale jak jdou po sobě jsem nezkoumal :-)
  7. Ahoj všichni, přečetl jsem celé toto téma i spoustu jiných a i přes to (nebo možná vlivem hromady informací právě proto) jsem zmaten a potřeboval bych prosím poradit (pokud možno vysvětlení „pro blbce“) Chci udělat jednoduché automatické rozsvícené světel na Fabii, bez nákupu nějakých dalších relé apod. Dle toho co tu je popsáno to jde. Chci prostě otočit klíčkem a v tu chvíli svítit předními tlumenými a zadními obrysovkami, palubovku si zapnu až bude tma. Pokud by se světla rozsvítila až s nastartováním motoru, bylo by to ideální, ale na to je právě asi to relé, jestli to dobře chápu a to kupovat nechci. To radši, ať se světla rozsvítí s otočením klíčku, zhasnou při startování a pak zase rozsvítí. Pak tu někdo psal cosi o napojení na alternátor nebo na tlak oleje. Jako laik nevím, co to znamená. Kde se dá vzít „signál“ od altíku nebo toho tlaku oleje? Musím kvůli tomu táhnout kabel někam mimo svorkovnici co jde do přepínače světel? Pokud je to nějak komplikovanější, neřešil bych to, možná to jsou informace týkající se právě instalace toho relé. To co chci by mělo řešit zapojení dle „Honzika“ K tomu bych potřeboval trošku vysvětlení: 1) Je to tak, že čísla na schématu za lomítkem odpovídají číslům na svorkovnici? Takže vytáhnu z pozice č.6 (do té doby prázdná) drát na další pozice dle schématu. 2) Co ve schématu dělají ty diody? Když je budu kupovat, co mám přesně poptávat? Dle příspěvků mají být pro zachování fce zapnutí jedné strany obrysovek, pokud tu funkci nepotřebuji (nějak nevím, k čemu by mi mohla být dobrá), můžu diody vynechat? 3) Řešily se tu rozdíly přepínačů světel před a po faceliftu, to schéma platí pro oboje nebo i to je jiné? 4) Chci si to udělat ještě na Ford Galaxy (1. verze, takže to je to koncern s jiným znakem) - bude zapojení stejné? Tuším, že asi ne, protože jsem našel návod na Octavii a tam je to jinak. 5) Není třeba na to dávat pojistku? Nebo tímto pouze dělám přemostění věcí, který už na pojistky jsou připojené samostatně, takže to nevadí? Díky za jakoukoliv odpověď.
  8. Embie

    Kód barvy

    Super, díky :-)
  9. Embie

    Kód barvy

    Ahoj Mám Fabii 1 v bílé barvě. Chtěl bych se zeptat, jaký je název/kód barvy. Jestli jsem to dobře našel, bílá by měla být jen jedna, je to pravda? Štítek v kufru mám nečitelný. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...