Přejít na obsah

Duke650

Uživatel
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Duke650

  1. To "nepamatování" poslední skladby je v mém případě vždy spojeno s jevem, kdy po nastartování blikne hláška, že zařízení není připojeno = t.j. od posledního vypnutí zapalování se disk "odpojil". V takovém případě začne hrát vždy jedna stejná skladba. Čas mezi vypnutím a nastartováním nehraje roli - někdy stačí natankovat a už se stačí odpojit, jindy se neodpojí ani když auto nejezdí 3 dny To (ne)načítání je výsledkem kombinace slabého HW a dementního firmware. Jde totiž o triviální načítání alokační tabulky souborů, které ale trvá půlku věčnosti. Např. cca čtvrt hodiny po startu nemám šanci pustit si obsah složky Queen. Ale po půl hodině už jo... Kapely na R nebo S se chytají ještě později. Nicméně pustit si ZZ Top - to chce klid zenového mistra. Jednou jsem už nevím proč asi hodinu a půl poslouchal rádio a pak jsem byl v šoku, jak svižně se přepíná mezi složkami a skladbami - systém totiž celou hodinu nemusel přehrávat z disku a měl čas k načtení celé FAT. Poslední stav: před týdnem jsem disk přeformátoval, vytvořil složky A. B. C ... až Z. Hudba ze složek A až C je dostupná v podstatě hned. Jinak žádné velké zlepšení, akorát se dá o něco rychleji doscrollovat ke kapelám třeba na V - sice se pak zobrazí, že složka Vulfpeck je prázdná (stejně jako předtím), ale ke složce Vulfpeck jsem předtím scrolloval snad dvě minuty. Jo a ještě takový vtipný detail: hraje třeba Beatles, ale vpravo se postupně střídají obrázky kapel začínajících na C, D, E atd- to jak si systém postupně načítá metadata. Klidně bych věřil, že v mém autě se ze všech sil snaží čip, který měl řídit prací cyklus v nějaké čínské pračce, ale shodou okolností musí řídit infotainment vlajkové lodi z MB
  2. Ta informace o restrikci počtu položek je zajímavá, je k tomu nějaký oficiální zdroj? Jde o to, co jsem už popisoval S III r.v. 2017 Amundsen velmi svižně načítal a přehrával obsah 500 GB harddisku. S III r.v. 2022 Columbus s tím stejným diskem zacházel jako paralyzovaný, tak jsem vše přesunul na rychlejší SSD disk, ale vůbec to nepohlo. Když zobrazím seznam složek (složka = název kapely) a scroluju rychleji než pomalu, tak se třeba někde u třicáté složky místo názvů složek zobrazí jen tři tečky, po minutě čekání se načtou názvy složek, ale když chci přehrát jejich obsah, tak infotainment tvrdí, že složka je prázdná (což není pravda). Aktuálně mám 24 tisíc souborů ve 2318 složkách
  3. Pánové nestačím se divit. Tolik advokátů škodovky a snaha vysvětlit, že mám přemrštěná očekávání... jsem dojatý. Ano, vnímání zvuku/hudby je subjektivní, dalo by se o tom dlouze diskutovat, za cca 40 let v hifi jsem si stihl něco málo nastudovat / naposlouchat Už tady nebudu dráždit, rozloučím se konstatováním, že i tovární rádio Sony v Mondeu cca 2012 hrálo lépe než Canton 2022. Přeji všem zákazníkům škodovky, aby nebyli zklamaní jako já.
  4. Asi se shodneme, že se neshodneme. Ad někomu to stačí: ano. Ad výbava: Canton se dá kombinovat i se Style /to byl můj případ v r. 2017/ takže je to něco, co je za příplatek. Zadarmo to rozhodně nedostanu ani v L+K Ad koncertní síň: po draze zaplacené zkušenosti vím, že to není koncertní síň. Proto jsem se podělil o zkušenost, aby jiní uživatelé věděli, do čeho jdou. Protože MB na webu nadále hlásá marketingový bullshit "dokonalý zážitek z vaší oblíbené hudby" Neřekl bych ani Ň kdyby takto hrálo základní rádio...
  5. Kdo si koupí L+K, ten sice na rozpisu nenajde specifickou cenu za Canton, ale má to už "rozpuštěné" ve vyšší ceně za L+K. Zadarmo ten Canton rozhodně není. Nechci překvapit zastánce kvality DAB, ale podívejte se na datové toky.... http://www.digitalradiodab.cz/rozhlasove-stanice.html
  6. Ano, pravda. A uživatel, kterému stačí rozhlasové stanice, si s velkou pravděpodobností nepřiplatí za Canton, takže v pořádku. Tady je z mého pohledu problém v rozporu mezi příslibem či oprávněným očekáváním a realitou: dle marketingu MB si člověk připlácí ne úplně triviální částku za koncertní síň na kolech, v reálu dostane něco zcela jiného. U auta 2017 jsem cílového stavu (který tam měl být od začátku) dosáhl až po utracení dalších cca 40 tKč. A podobnou částku do toho nasypu i letos. Pokrok jsem si holt představoval jinak...
  7. No jo, každý jsme jiný :-) a tak to asi má být mám tam jen zlomek toho, co přechovávám doma na NASu, a i přes 500 GB se mi občas stane, že v autě dostanu chuť na album, které jako naschvál není na přenosném disku
  8. Divit se, že v SIII r.v. 2017 (Amundsen + Canton) to s externím diskem fungovalo hladce a v SIII r.v.2021 (Columbus + Canton) to nefunguje, to je divné? Ani po změně z HDD na SSD to není žádná sláva - systém v novém autě s SSD má pomalejší odezvu než HDD ve starém autě. Vývojář s tím nepočítal? Aha, takže specifikace externích zdrojů pro audio je tam jen tak na ozdobu... 50 GB interní úložiště někomu může stačit. V mém případě je to málo
  9. Historie se opakuje. Nový S III iV ve výbavě L+K, rozhraní pro ovládání Cantonu se tváří moderněji, ale zvuk za těch 5 let v Boleslavi posunuli kupředu jen o drobný krůček. Je to sice méně uřvané než 2017, ale celkově je to frustrující. A neskutečně laguje načítání z externího disku. Vzal jsem HDD 500GB z předchozího auta, kde fungoval bezvadně. V novém autě když už konečně hraje nějaká skladba a kliknu na "přeskočit na další skladbu", tak se cca 5-6 vteřin nic neděje, hraje původní skladba. Pak je na vteřinu ticho, konečně začne hrát nová skladba, ale na displeji ještě asi 2-3 sekundy zůstává název té předchozí. Koupil jsem fungl nový SSD disk 500GB a co myslíte, jak to funguje? Jako kdyby v infotainmentu chyběla půlka čipů a ty zbývající jsou asi z roku 1999...
  10. Děkuji za odpovědi, snad se v lednu dočkám a vyzkouším to
  11. Mohu dotaz? To předehřátí interiéru resp. odmrazení / odmlžení oken funguje i při obyčejném parkování na ulici nebo jenom když je auto připojené na nabíječku?
  12. Začal bych asi tím, že snaha vyjádřit slovy kvalitu reprodukce hudby je podobně marná jako snaha vyjádřit tancem kvalitu architektonického návrhu budovy. Každý to slyší jinak, každý má jiné očekávání a jinou srovnávací laťku. Za sebe t.j. subjektivně použité komponenty - viz foto na str. 2 tohoto vlákna - nemohou samy o sobě nikdy hrát tak dobře, abych si já řekl "OK, za ty prachy to hraje přijatelně" - leda že by byl Ťinton (Canton made in China) k mání bez příplatku. V Mondeu jsem měl bezpříplatkové audio, doplněné o moje reproduktory, zesilovač a subwoofer. Cena mnou dokoupených komponent byla nižší než cena Cantonu a hrálo to v Mondeu o parník lépe než Canton v Superbu III
  13. Jen pro zajímavost ... A aktivní subwoofer mám stažený na minimum...
  14. Fabrická sestava v mondeu hrála na prd. Origo repro made in malaysia podobně úsporného provedení jako ty měniče v superbu. Měl jsem tam 2pásmové repro od německých Rainbow, k tomu aktivní subwoofer v kufru a čtyřkanálový zesilovač taky v kufru... řídící jednotka ("rádio") posílala do zesilovače klasický neořezaný linkový výstup, takže zapojení bez komplikací Zvuk vnímá každý z nás jinak, já mám smůlu, že mimo auto poslouchám muziku na dobrých sestavách, takže mám tu laťku očekávání postavenou asi výše než typický "nepostižený"uživatel
×
×
  • Vytvořit nový...