Přejít na obsah

crow-x

Uživatel
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení crow-x

  1. Ahoj, pokud nastartuješ s klíčkem který nemá čip imobilizéru nebo není spárovaný auto nastartuje ale do pár vteřin se motor vypne, je to asi 1-2s... (testováno na F1, 1.4)
  2. Také zdravím, kdysi když jsem kupoval pružiny na Fabii prodávaly se vyšší pružiny jmenovalo se to myslím "paket pro špatné cesty", o něco to auto zvedlo. Ale SUV bych z Fabie nedělal :)
  3. Ahoj, nebylo by lepší vyřešit proč se spouští ten alarm ? Komfortka s alarmem má podle mě 3 konektory jeden z nich je ten alarm.
  4. lukas2156: ano to by mělo fungovat, stačí prostě namontovat novou komfortku (myslím že musí končit D nebo E - najdeš tady na fóru) a nastavit klíče. Jenom musíš mít klíč se správnou freqvencí - Fabie po fl. měli myslím jinou freqenci než před.
  5. Ahoj, nejsem extra odborník, ale podle videa v tvém druhém příspěvku bych to tipoval na ložisko spojky...
  6. Dělám něco podobného, já jdu z Classicu na dálkový centrál, budíky, okýnka v el. a zrcátka. Zatím jsem vyměnil komfortku a jednotku centrální elektriky a ano největší problém jsou kabelové svazky, protože kvůli zrcátkům a okýnkům se musí rozebrat dveře a možná i celá palubovka..
  7. Ahoj, podobně se mi to chovalo když jsem odemykal klíčem - tedy měl jsem tam 443E ale neměl jsem jí ještě napárovanou... Když jsem odemkl a do cca 15s nedal klíč do zapalování a neotočil - aby to rozpoznalo čip imobilizéru rozblikaly se blinkry - to je spuštěný alarm ale stejně jako já tam nemáš napojenou houkačku :) Doporučuji sesynchronizovat klíč s jednotkou - návod tady určitě najdeš - ale v podstatě jsem to dělal tak, že jsem přes VAG vymazal všechny klíče a pak prostě dal klíč co zapalování otočil aby se rozsvítili kontrolky zmáčknul tl. zamčení (na dálkovém ovládání) a zamáčkl zámek (takový ten kolíček vedle té blikajíí ledky). Pak zase zmáčkl tl. odemčení a vzal za kliku - kolíčky vyskočily (je to lepší dělat když máš dva klíče).
  8. To by chtělo asi napojit na diagnostiku... ta ti řekne víc.
  9. Nemám s tím osobní zkušenosti, ale myslím si, že auto s STK se vždycky lépe prodává (i když na protiúčet).
  10. Já tedy nemám zrcátka v el. - snad je jednou dodělám, ale není to konektor na jejich vyhřívání.. ten by asi nešel do jednotky, ale někam jinam... viz:
  11. Ahoj, pročetl jsem téma, ale chtěl bych denní svícení asi trochu jinak... resp. tak jak jsem zvyklý z Octavie II kde se světla rozsvítí po odemčení (z dálkového ovládání). Neřešil jste tohle někdo? napadlo mě to vyřešit přes relé které by se připojilo na nějaký spínaný kontakt po odemčení. Nevíte někdo prosím kam ? Pokud to vůbec jde.
  12. Ahoj, mám Fabii 2000 a potvrzuji, že pokud se mění originální palivový filtr, musí se hadičky prohodit (nově musí být modrá uprostřed) auto potom nastartovalo do 2vteřin po otočení klíčkem. Měl jsem najeto 116tis. a filtr byl původní po výměně auto nastartuje mnohem rychleji.
  13. Ahoj, z fotky toho moc nepoznám, ale myslím si že je to čtečka čipů... Kdysi to snad nahrazovalo imobilizer nebo to mohlo sloužit jako login do knihy jízd - pokud to bylo sdílené služební auto.
  14. Tak to máme to samé, taky mám neoriginál bez čísla kouknu co má být správně, kdyby jsi byl z Prahy mám ještě dva náhradní nové co jsem nikdy nepoužil...
×
×
  • Vytvořit nový...