Klasika no, otec měl to samý na 1,6 75kW na jednom válci komprese v háji (má to od nového a tohle po 170 000km), zasraná svíčka a auto jelo na 3, ale po rozebrání se zjistilo bohužel že je opotřebována "díra" pro píst nad přípustnou mez, muselo proběhnout vybroušení na opravárenský rozměr. Defacto jsou 3 stavy, buď ten válec kterej nejde má mokrou svíčku (tzn benzín tam jde ale jiskra ne) nebo suchá svíčka ale nevypálená (nejde benzín) nebo zasraná svíčka (komprese v háji) jiný důvod proč vubec nejde jeden válec není. Ono samotnej problém v tom že je komrese menší o 2,5Baru není (až teda na to že výkon toho danýho válce není 100%), problém je to, že se vždicky zasere díky tomu svíčka a přestane přeskakovat jiskra mezi elektrodama. Proto to taky po očištění ujede jak píšeš 600km.