Přejít na obsah

Peter86

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Peter86

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Tak dopadlo to asi tak, že som sa s nimi ešte chvíľku naťahoval, dostal som kompenzáciu 1 000 eur a do ruky papier, že sa nejedná o vadu vozidla ale o vlastnosť. Čo sa týka znalca toho som riešil cez Ministerstvo spravodlivosti, a to voči znalcovi začalo konanie pre iný správny delikt. Nemalo pre mňa cenu jazdiť na takom aute, kým by som sa s nimi súdil a tak som auto predal a kúpil som si Toyotu RAV4. Odvtedy som konečne s autom na cestách a nie v servise a hlavne v ňom nič nevŕzga. Takže ŠKODA alebo celkovo VW group už nikdy nikdy v živote. Tak moje odporúčanie je jasné, predať to čo najskôr a ísť do inej značky.
  2. Tak som to anonymizoval a pripájam "skvelý" posudok posudok.pdf
  3. No auto má už 65 000 km a kolísanie je bez zmeny. Servis a ani ŠA neurobili ani len to čo píšeš - pretože diagnostika nič neukázala :) Z ich strany absolútny nezáujem, ale kedže je auto v záruke odmietam hradiť servis za ich neschopnosť. Ja som síce laik ale nemyslím si, že zahrievanie katalyzátora môže mať až takýto prejav. A navyše je to čím ďalej horšie. Už stačí aby som s autom postál na 20 minút, naštartoval a opäť začnú kolísať otáčky. Za tých 20 min nestihne ani motor vychladnúť, takže fáza ohrevu katalyzátora sa ani nespustí (pokiaľ som správne pochopil znalca, ktorého som na túto vec našiel). Ale ďakujem za každú radu, len keď im v servise poviem aby urobili toto, tak ich odpoveď bude, že kto to zaplatí. Lebo ŠA im to nepreplatí. Odhliadnuc od kolísania otáčok je škoda pre mňa už hotová katastrofa a myslím, že toto je posledná škoda a do tejto značky už viac určite nepôjdem.
  4. Ja som už momentálne vo fáze, že to riešim právne a za chvíľu to bude aj medializované. Stále si nechcú priznať chybu.
  5. Toto použili len pri prvej reklamácii, potom som trval na tom, aby som bol prítomný spolu s technikom. Odvtedy už stále tvrdia, že to je v poriadku a odvolávajú sa na ohrev katalyzátora. Však dali to aj znalcovi (ktorého vybrali), ale ten vôbec neposúdil kolísanie otáčok ani sa nevyjadril k ohrevu katalyzátora. Keby som sem zavesil ten posudok tak by sa na tom všetci dobre pobavili. Znalec opísal vetu z návodu na používanie kde je uvedené že zvýšené otáčky pri studenom štarte sú v poriadku - to som vedel aj bez neho.
  6. No u mňa je problém pri každom štarte, okrem prípadov keď sú vonku mínusové teploty, A u mňa problém nastal pri 12 500 km, dovtedy bez problému. Dnes idem na výmenu airbagu, tak ich skúsim konfrontovať s tými teplotami chladiacej kvapaliny.
  7. Len som chcel ešte napísať že servis poukáže vždy na diagnostiku a tá nič neukáže. Nie som v tomto smere technicky zdatný a neviem posúdiť či môže byť napríklad zlá lambda sonda a diagnostika to neukáže.
  8. Ak som to správne pochopil tak k zahrievaniu katalyzátora dochádza za splnenia viacerých podmienok. Jednou z týchto podmienok je aj teplota chladiacej kvapaliny, ktorá ak je v rozmedzí 18 - 33 stupňov tak dochádza k zahrievaniu katalyzátora (samozrejme za splnenia aj ostatnych podmienok) a teda vtedy sa môže prajviť kolísanie otáčok pri naštartovaní. Ak je teda teplota chladiacej kvapaliny vyššia ako 33 stupňov pri štarte nedochádza k zahrievaniu katalyzátora a teda nemajú prečo kolísať otáčky. V mojom prípade však kolíšu otáčky aj keď je teplota chladiacej kvapaliny vyššia ako 33 stupňov. Dnes som odstavil auto na benzinke na cca 25 min, takže keď som sadol do auta ručička teploty chladiacej kvapaliny bola na 90 stupňov a otáčky kolísali. Servis nie je ochotný nič urobiť lebo im to vraj ŠA nepreplatí. Nezmerali ani len lambda sondy, nezmerali emisie... proste nič. Ani sa nesnažia hladať problém
  9. Ďakujem za reakciu. V mojom prípade otáčky kolíšu aj v prípade ak je motor zahriaty na prevádzkovú teplotu. Stačí vozidlo odstaviť na 25 - 30 min a už budú kolísať otáčky a dokonca ešte viac ako po odstavení vozidla cez noc. Ranné štarty nie sú až také zlé. Zaujímavé je aj to, že v zimnom období keď som ráno prišiel k autu a vonku boli mínusové teploty tak otáčky nekolísali avšak otáčky stúpli len na hodnotu 750 čo sa mi zasa zdalo príloš málo a absolútne absentovali zvýšené otáčky. V servise sa raz pokúsili nastaviť škrtiacu klapku ale nepomohlo. Čo sa týka sw riadiacej jednotky v servise mi uviedli že mám vo vozidle aktuálny sw.
  10. Zdravím, po dlhšom čase som sa rozhodol napísať aj napriek tomu, že problém s kolísaním otáčok zostal bez reakcie. Problém s kolísaním otáčok začal zhruba keď malo vozidlo 12 500 km. V súčasnosti má vozidlo 60 000 km. Problém bol niekoľkokrát reklamovaný v autorizovanom servise. Odpoveď servisu bola: problém sa neprejavil, nejedná sa o vadu vozidla, ide o stav techniky a robia to aj iné vozidlá. Problém dokonca konzultovali s importérom a posledné vyjadrenie je také, že kolísanie otáčok je spôsobené obohacovaním zmesi paliva pre ohrev katalyzátora, pričom sa nejedná a vadu, ale o stav techniky. Samozrejme s týmto názorom som nesúhlasil a servis nechal vyhotoviť znalecký posudok. Vyjadrenie znalca bolo také, že znalec odpísal vetu z návodu na používanie vozidla, kde sa uvádza, že zvýšené otáčky pri naštartovaní sú v poriadku. Pán znalec však akosi zabudol posúdiť kolísanie otáčok. Pripájam video, aby ste si mohli urobiť názor na to, čo je podľa autorizovaného servisu, importéra ako aj podľa ŠA normálny stav. V prípade, ak má niekto rovnaký problém a má záujem to riešiť nech mi dá vedieť, rád pomôžem s radami. Ja som sa rozhodol problém medializovať a riešiť súdnou cestou. Pre tých kto by sa chcel rozhodovať pre toto vozidlo, tak vozidlo nemá ešte ani dva roky a v rámci reklamácie bola vymenená spojka, zadný bezpečnostný pás, obe predné svetlá, airbag vodiča, nastavovaná prevodovka na dva krát po výmene spojky, čistené silentbloky, čistené tesnenia na dverách vodiča kvôli vŕzganiu. A samozrejme, že takmer každý problém bol reklamovaný na viac krát, lebo... A odporúčam pozerať so zapnutým zvukom. 012019_1.mp4
  11. Zdravím, jazdím Karoq 1,5TSI DSG od 10/2018. Najazdených 40tis. km. Po naštartovaní studeného alebo aj zohriateho motoru po cca 40 min státí kolíšu otáčky od 800 do 1800. Motor má pritom samozrejme aj veľmi podivný zvuk. Stretol sa s tým niekto a viete o aký problém sa jedná. V servise sa tvária, že je všetko v poriadku, pretože diagnostika nič neukázala.
  12. Zdravím, chcem sa spýtať či máte niekto problém aj s kolísaním otáčok pri studenom štarte.
  13. Teraz je našťastie klud lebo je dazdive a chladne pocasie. Kedze mi už raz vymenili tieto tesnenia a nepomohlo to, tak je jasne ze problemom su prave tesnenia. Problem s lakom urcite nebude kedze problem ma viac ludi. V lete urcite mazat budem lebo sa to neda v aute vydrzat. Tak sa pustim do boja s predajcom a on nech si to riesi so ŠA.
  14. Ďakujem za odkazy, tak som si precital cele vlakno a som zhrozeny z pristupu ŠA. Tak urcite im nedovolim nic prelakovavat. Ako som pochopil z diskusie tak nikto nebol uspesny pri reklamacii. Auto som kupoval nove v 10/2016 a ako som sa docital tak problem trva od roku 2013 a stale s tym nic neurobili. Aj napriek predoslym skusenostiam sa nemienim vzdat bez boja a budem urcite ziadat aspon zlavu na auto ked to nedokazu odstranit. Este raz dakujem za odkazy.
  15. No problém je, že toto už bolo vyskúšané ale pomohlo to tak na 3 dni. Začalo sa to prejavovať keď malo auto pol roka. Problém je aj to, že nechcem ničím natierať tie sametové tesnenia na oknách kvôli reklamácii aby mi zasa nepovedali že to je niečím znečistené. Tak to pretriem len čistou vodou, ale aj to pomôže len tak na tri dni. Medzi prípravami PanOil som nenašiel nič čo by bolo na samet, keďže nejde o gumené tesnania tak ako sú na karosérií.
×
×
  • Vytvořit nový...