Přejít na obsah

Bartolomeo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Bartolomeo

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím. Prosím o radu k pomalému nábehu ohrevu sedačiek O 2, 1.6 MPi, 2009, 3-stupňová regulácia ohrevu. Problém tu už bol rozoberaný, ale nedotiahnutý ku chybe, ktorá to spôsobovala. Je škoda, že informácia o malom počte vodivých drôtikov v hrubšom + vodiči v prahu u vodiča nebola autorom uvedená detailnejšie. Doba nábehu ohrevu pri 4°C- 3 min, citeľne -5 min, pri teplote pod 0°C do 5 min. Operadlá hrejú skôr, ako dečky. Namerané hodnoty pri 13°C: -dečky sedaky – 1,3 Ohm, operadlá- 1,5 Ohm. Dečka sedák u vodiča nová. Stará dečka tiež 1,3 Ohm. Iný multimeter ukazoval o 0,6 Ohm viac. Termistory nové NTC 10 kOhm majú hodnoty – 12 a 13 kOhm. - napätie 14,2 V a prúd merané pri bežiacom motore. - hodnoty prúdu takmer rovnaké pre obidve sedačky: - vstup dečka sedák – 1,7 A, výstup dečka operadlo- 0,8 A. Pri zapnutí oboch sedačiek prúd na vstupe do riadiacej jednotky (RJ) - 2,6 A. Kúpil som novú RJ Topran. Ani náznak ohrevu. Nemám možnosť požičať si funkčnú RJ. Nová RJ origo je nad 100 €. Pritom risk. Ďakujem za rady.
  2. Prosím, vie niekto poradiť? Po zapnutí zapaľovania, takmer stále, mi 5x zabliká oranžová kontrolka snímača hladiny motorového oleja. Potom ďalej už žiadny problém. Oleja je dosť, po hornú rysku. Neviem nájsť info k takémuto problému. Auto Octavia 1; 1,6 mpi, 75 kW; 2003. Rovnaký snímač hladiny oleja by mali mať aj 1,9 tdi a 1,8 T. Nechcem rovno meniť snímač hladiny oleja, keď nie som si istý príčinou.
  3. Vďaka za reakciu na moju prosbu. Zistil som na nete, že nemám šancu uspieť, tak to vzdávam.
  4. Prosím, vedel by niekto z ČR poradiť, či a ako je možné v súlade s CZ Občianskym zákonníkom odstúpiť od kúpnej (vozidla) "bez udania dôvodu" a v akej lehote (napr. do 7 dní). Kúpil som auto v autobazáre v ČR. Niečo som prehliadol, ale to hlavné sa prejavilo počas cesty domov a následné dni po poriadnom umytí auta a počas STK. Nikoho nesúdim, chyba bola hlavne moja. To odstúpenie od zmluvy a vrátenie auta by bolo rozumný riešením.
  5. Zaseknutá predná kapota Oct II OTVORENÁ. Značkový servis a ochotní ľudia pomohli. Bolo rozpojené lanko v spojke nad svetlometom. Dole išlo ľavé predné koleso a následné odstrojovanie smerom ku ľavému svetlometu. Celkový čas asi 1,5 hod. Wittmannovi ďakujem za rady. ie lanka v spojke. Časovo asi 1,5 hod.
  6. Prosím o radu, ako sa dostať ku zaseknutému zámku kapoty Octavia 2 r.2008, pred facelift, prípadne ako ho uvoľniť. Po kontrole v jednom odbornom zariadení mi tak zavreli prednú kapotu, že ju už nemôžem otvoriť. Páčka u vodiča kladie iba slabý odpor, ale po uvoľnení sa vráti do východzej polohy. Kapotu nepovysunie. Lanko by teda nemalo byť roztrhnuté. Skúsil som odborný servis, žiaľ smola, až za dva týždne. Možnosť násilne vybrať ľavý svetlomet a dostať sa ku spojke lanka asi nepomôže, pretože predpokladám, že nie je rozpojené. Neviem, či by pomohlo vytrhnutie prednej masky a tým prístup k 2 skrutkám, upevňujúcim zámok kapoty a tým zdvihnúť kapotu aj so zámkom. Prosím, ak niekto viete, poraďte.
×
×
  • Vytvořit nový...