Chlapi, dával som zrovnávať hlavu pretože bola krivá. Pri skladaní motora som šruby dotiahol na približných 20nm a potom o uhol 90stupnov podľa špirály.
6 hodin po poskladaní motora auto šlo plne naložené na 1600km cestu do Amsterdamu.
Šruby som chcel druhýkrát dotiahnúť niekde po ceste, avšak strach, že nejakú pri utahovaní možno utrhem mi to nedovolil.
Auto je teraz naspäť na SR. Z vyše 6000km od výmeny.
Motor ide perfektne, nič sa netratí, nemieša, nemizne ... inak povedané všetko bez problémov.
Mám do toho ešte šprtať ?
PS: Pri ochladzovaní motora, v podstate hneď 3 minúty po vypnutí, počuť také kovové praskania z motora. Akoby som kľúčom buchol o valec z vnútra.
Už som takto počul praskať motor na viacerých autách, no Feliciu nikdy.
Je to v poriadku ?
Ďakujem!