Přejít na obsah

laky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    211
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli laky

  • Narozeniny 2.12.1985

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.xparfemy.cz
  • ICQ
    99298231

Návštěvy profilu

1 509 zobrazení profilu

Oznámení laky

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. laky

    ADÉLKA OCTAVIÁNKA

    Graaaaaaaaaaaaaatuuuuuuuuuuuulaaaaaaaaaaaaaaaaaceeeeeeeeeeeeeeeee Komu vic a komu driv , no tak kazdopadně oběma chlapum. At prinese stesti, lasku a hooooodne radosti. Uzijte si krasny okamziky cauky.
  2. laky

    Vaření

    : ty ses hustá , fakt sem se pobavil Kluci víte co sem nedávno zjistil, že sem Katku hrozně moc chtěl, a zjistil sem x jmen, který ji chtěli taky. Priznejte se, že vy tu katku tady všichni chcete do postele ? Když ona je tak neodolatelně užasná, že to jinač nejde
  3. laky

    HOSPODA č.6

    : tak ty ses hustá nemyslíš, že tě tady vcelku všichni ignorujou heh to je prča, nahraj si tam raděj tomtoma
  4. Tak ja se pridam, jezdil sem s Fabii a xen. a OII s Xen. mame tez. Určitě OII svítí lépe, co se fabie tyče, tak správně seřízené určitě svítí lépe jak halogen ale je tam spoustu faktoru. Například po snížený jsou xenony na F téměř neseřiditelné a i když je několikrát zkoušeli seřídit stale to svítílo špatně. Nicméně teď jsem psal do tematu bobika, že budeme s kamaradem testovat cocky od Helly BigXenon, jsou to čočky z VW a audi. Mají elektromagnetickou přiklopku pro tlumená světla.. Chceme to implantovat do klasických parabol. Následně to seřídit pomocí paraboly, která se da normálně štělovat. Uvidime jak to bude svítit. A doufám, že se to povede seřidit tak aby to neoslnovalo.
  5. Bylo to vcelku znat, za ty penize je to celkem slusny neda se cekat zadnej mega vykon.
  6. S mapou by nemel byt problem, mam znameho ve sportmotor.cz, majitele . Takze s tim bych to poresil, delal mi i nynejsi chip. Melo by tam bejt az 68kW neni to brzdeni. Ale mam to poladeny vic. Pro nej neni problem udelat mapu podle uprav.
  7. JohnyS: good popis me by to celkem tez zajimalo, kdyz uz nekdo chce upravovat, tak radej upravi 1.4 16V nez mit 2.0 v serii. No nekteri to tezce chapou a jsou jine duvody, proc si majitel zrovna nekoupil 2.0 a sahl po levnejsim a casem chce vylepsit. Nicmene, osobne by me zajimala hlava, ostra vacka, svody. Mas nejake typi na firmy? 16tis. za vacku je hodne ale mohlo by to bejt velkej krok v pred jak ve spotrebe ale tak i ve vykonu. Hod sem nakej typ, at vim naco mam setrit krom nakej uprav v muzice .
  8. MichalF: mas pravdu, nicmene na TDi se dělaj naky BOV, nicméně o jejich funkci nejsem presvědšenej jak píšes ty a další asi bych to nedělal. Ani se nema jak otevirat, je to reseny na bazi nakyho elektronickyho obvodu s cidlem co to otevira, coz znamena vice problemu kdyz se to rozbije a podobne. Klacikej je mechanickej.
  9. A takhle to mam udelany ted na 1.4 16V. Teda ted je to trochu jinac ale fotku tu aktualni nemam. Filtr je akorat otocenej mimo motor, za baterku.
  10. Tak ja sem to mel na 1.2 udělaný tak, že jsem použil hadici co vedla k naporovýmu sání a nato sem hodil konus. Pod krytem sem origo filtr zrusil. Samo, ze nejlepsi je odstranit kryt motoru kovova trubka a konus. Ted mam kit od Greenu primo na 1.4 16V co tam mam sice stal 4500kc asi ale zase je to spocteny primo na danej typ motoru. Jinak konus vam prinese trochu lepsi zvuk motoru, decentne lip to pujde do otacek, s tim ze to zacne vic zrat.
  11. Chlapi necetl jsem to celi jen prvni stranku zachytl sem akorat jak klaca rikal ze chces davat pri novim bodovim systemu 18" kola. Ma naprostou pravdu. Na 18" kola na fabii ti nikdo neda homologaci, na 17" bezproblemu ja mam od OZtu a 1.7. me chytli a naprosto v klidu vybalil sem na ne vsechny papiry co sem mel a nechali me napokoji. Dalsi veci je ze to auto neubrzdis jak tu nekdo rikal, ale brzdy s RSa oki ale taky to neni zadnej zazrak, takhle predni velky kotouce rozmeru RSa a nemusis ani ctyrpistkovy brzdy stacej derovany kotouce a poradny desticky a krom ATE te asi nejlevneji a s nejvysim ucinkem vyjdou Ferodo, par lidi uz sem vezl a brzdil sem treba z dvoustovky na nuli a podobny vylomeniny a nechapave kroutili hlavou a libali palubovku . Brembo vyjde na dost velky penize Shrnuto podtrzeno kup pekny 17" kola s homologaci este lepe si je nech zapsat a kup si naky priziny alespon tech -40 a bude to krasny.
  12. laky

    Nocni navsteva...

    Chci se zeptat a neslo by udelat nak na ty xenony dat tam naky sroubky jiny, s jinou hlavou na specialni klic popripade pres to este udelat plisek navrtat diry a uchytit ho nak tak aby se neslo dostat na sroubky, nakou poradnou pevnou nastrojovou ocel si vybrat, poradne tuhy sroubky este s nakou specialni hlavou. Zase kdyz by me ty svetla uz tolikrat ukradli tak bych si tu praci asi dal to nak zabezepecit. PS: potrebujou to svetlo v poradku neponiceny takze to lamat asi nebudou, popripade kdyby to chteli odvrtat tak este poradny srouby .
  13. JendaR: no prave vubec netusim v cem je je rozdil, a samotnyho by me to zajimalo. Ja se zkusim poptat ve skodovce prisi tejden bych tam ke kamosovi mel jet. Ohledne tech aut, znamiho v autosalonu mam ale od tamtud to nebylo , neres odkud to je v celku i jedno . Ale huntovani bych tomu nerikal, jasne pisou snad i v chytry knizce zajizdet prvnich x kilometru, aby se soucasti co konaj hlavne primocarej vratnej pohyb zabehahly, nicmene podle meho nazoru neprofesionala sou ty matrialy stavejeny na to aby si tomu i trosku nalozil a i v zabehu to vydrzely. Ale to je jen muj dojem, zajizdel sem takhle nekolik 1.4 MPi a 1.2 12V tim zpusobem ze sem nesundal nohu z plynu a tocil to, jednalo se asi o 5ks aut a dnes maj ty auta 80-150 tis. kiometru. Co vim tak vsechny bez velkejch problemu a jezdej prej super i pri porovnani s stejnejma motorama. Takze bych tohle bral jako relativni, ja mam kamarada a ten ma otce a ten ma malickou stavebni firmicku, ma staryho picapa 1.9D. Ma nalitano asi pul milionu, zrezli je to totalne, to uz myslis ze ti propadnou nohy, celou dobu denne ten favorit jezdi na stavbu po stavbe a vozi ruzny naradi atd.. a at je leto, zima, podzim ci jaro v jakykoli teplote jeho tatik nasedne do auta nastartuje a okamzite podlaha, bez jakyhokoli zahrati i treba pri -20 co bylo v zime. Motor krom vymeny oleje, tlumicu brzd, bubnu a podobnejch veci nemel jedinou zavadu.
×
×
  • Vytvořit nový...