Přejít na obsah

yeti79

Uživatel
  • Počet příspěvků

    105
  • Registrace

  • Poslední návštěva

5 Sledujících

Návštěvy profilu

2 519 zobrazení profilu

Oznámení yeti79

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tomuhle říkál krasavec a né tý sprzněnině (designový) z Red Bull Škoda týmu - to je na poblití, to je nějaká prezentace značky Škoda?
  2. Designově nejhnusnější Fabie S2000 co kdo vyrobil a bohužel je pod tím podepsaná i přímo Škodovka ... ta stříbná a modrá od Red Bullu a do toho zelenej průh a bez nápadu zapracovanej, tak jak se mi líbí továtní auto pro IRC, tak tohle polotovární pro SWRC je humus ... a je mi to líto
  3. Ahoj kluci, to je už skoro psychologická debata, proč ANO či NE. Vyhř. trysky jsou hlavně pro horaly nebo seveřeny, protože když ostřikuješ v zimě tak se ti tam na trysce může udělat tzv. ledovej špunt a můžeš mít i nemrznoučku a jsem v ... Trysky po sepnutí "15" vyhřívají stále a podle okolní teploty vyhřívá víc či míň, jelikož má v sobě PTC-termistor, který pracuje v závislosti na okolní teplotě. Pokud se ještě budeme bavit o hraní si na našich mazlíčcích, tak na F1 a O1 lze s lehkou úpravou zapracovat nejen vyhřívané trysky, ale k tomu i vyhřívaný a seřiditelný trysky z O2.
  4. Ahoj, trysky na F1 a F2 a 01 jsou neseřiditelný, tak jak to tam je, tak to bude stříkat, leda je nějak vypodložit. Pokud špatně funguje, tak bude něčím přicpaná a to nevyčistíš = výměna. Ostatní škodovky jsou nastavit, buď ručně nebo torxem, ale jen nahoru / dolu, do stran se nesežizují, opět, pokud špatně funguje, tak je přicpaná = výměna.
  5. Zpětnej ventil mám, už jsem to dělal i spoustě známejch. Mám to i s kouskem hadičky, ale postupy montáže jsou dost různý: U O2 to šlo tak jak to mám předpřipravený, přes mlhovku a nic se nemuselo sundávat u F1 (F2) jsem si sundal jen podběh ale taky jsem si musel vypomoct gumovou hadičkou. Zbylý vozy jsem nedělal, je možný, že budete musel případně sundávat nárazník. Co se týká integrovanýho ventilu v čerpadýlku, tak tam opravdu je, ale jen pro ostřik zadního okna, pro ostřik čelního okna není. Ventilek nebo ventilek s tou hadičkou můžu sehnat za 250,-
  6. Ahoj klucí, a co vyzkoušet dát mezi motorek ostřikovač (integrovaný v nádobce) a vedení vody zpětný ventil ??? Budeš mít rychlou reakci stšěračů a vodu vždy super rychle na skle.
  7. Krasavec - Krasavice, to je na tobě. Píšu 1 !!!
  8. AHoj, kola a podběh nemusí jít dolů, ale musíš si z ruky udělat trochu kloubovej klíč a k těm 2 šroubků u blatníku se taky dostaneš, ale přiznávám, je to pakárna, ale na druhou stranu i se sundanými podběhy. Jinak kdo by měl zájem, tak ostřikovače stále mám, viz. "stále nabídky"
  9. yeti79

    Zadni sterac

    Ahoj, co máš na Liftbag? O1 nebo O2 nebo ??? K zapojení potřebuješ komplet stěrač, těsnění do skla, motorek, na nádobce duáolní čerpadlo, 2 ks trubky pro rozvod vedení kapaliny, tuším že i podvolanťák /páčku/ a kabílky na propojení stěrač. motorku - čerpadla - podvolatáku. Co z toho máš a co ne? Co nemáš bych dokázal dát dohromady. kdyžtak dej vědět.
×
×
  • Vytvořit nový...