Přejít na obsah

pradnik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pradnik

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Díky za tipy. K variantě základna s isofixem a pak 2 sedačky na pás to směřuje. Jen to nepůjde bez těch prodloužení, kterých se trochu bojím. Snad si ten homologační štítek jen někdo nevymyslel. Možná to jde nějak dle čísla na štítku ověřit (viděl jsem na netu dost verzí, které už dle obrázku moc důvěru nevzbuzovali, ale ty ji ani neměli). Hlavně doufám, že to nebudeme nikdy reálně testovat při bouračce. O možnosti dítěte bez sedačky vím. Dcera tak teď jezdí, když vezeme kamaráda. Na delší cestu to ale není, jelikož sedět mezi plastovými sedačkami není nic moc příjemného. Proto jsem nechtěl ani variantu s podsedákem, kterou jsme naposledy poskládali v krámě.
  2. Nemáte někdo vyzkoušené modely dětských sedaček, které jde nacpat do SIII kombi? Jedno vajíčko a 2 nyní stačí 15kg+. Teď tam mám 2 na isofix, ale bude potřeba udělat místo pro dalšího sourozence. Tím, že jsou sedadla hodně široká, bude třeba se spokojit asi jen s přiděláním na pás. Místa je dost, jen ta sedadla jsou blbě tvarovaná (kombinace alcantara a kůže). Samozřejmě existují i extrémní řešení jako https://www.multimac.com/p/superclub_3_seater_1200 , ale tomu bych se rád vyhnul. Našel jsem i variantu ja jiném škoda foru, ale bohužel fotka byla z austrálie a ty sedačky se jinde neprodávají, jelikož asi nejsou homologované. Díky za radu, M.
  3. Tak jsem dneska jel na servis a vzal jsem i novou AGM baterku. Servisní technich při vracení vozu byl vtipný (jiný než vůz přebíral, ale stejný, který řešil můj problém již dříve), Přiznal, že 70ah Moll EFB plus baterie již Škoda uznává k reklamaci a mohl jsem si prý ušetřit peníze za vlastní baterku. Tak jsem jen s klidným tónem zopakoval, že tam auto měli předtím 3x a odmítali ji vyměnit. Prý se změnil postup Škodovky. Takže pokud někdo má podobný problém, je nyní asi cesta k nápravě snazší. 3k za baterku mi není tolik líto jak všeho času, který jsem tím zabil. Snad to ale aspoň mám vyřešeno. Uvidíme v zimě.
  4. V servise na nic nepřišli. Zatím jsem to moc víc neřešil, jelikož alespoň nemusím řešit vypnutí start/stopu. Už se mi to párkrát dostalo do stavu, že při startu problikly znovu kontrolky budíků, jak auto odpojilo ostatní systémy, ale zatím to vždy v pohodě nastartovalo. Většinou to pak radějí hodím na nabíječku, jelikož u baráku s tím nemám problém. Servis hází vinu na kratší jízdy, jelikož auto občas jede delší trasu a pak stojí/popojíždí. Objednával jsem teď BT měřák/logger napětí baterie, ale ještě mí z Číny nepřišel. Pak snad budu mít nějaké prokazatelnější údaje. Měřit napětí na baterce se mi moc kvalitně nepovedlo, jelikož jsem nebyl dost trpělivý. Ale pokud nechám volmetr v cigareťáku a zamknu auto, tak to po pár minutách stoupne. Netuším, jestli při otevřené kapotě vůbec auto celkově usne. Kdyby nebylo třeba novou baterku kódovat, dávno bych tam dal AGM, která by neměla tak trpět na usazování elektrolytu, ale nechce se mi kvůli tomu do servisu. Včera jsem se vrátil z Alp (inteligentní dobíjení jsem přetlačil zapnutým vyhříváním sedaček, takže trvale auto ukazovalo okolo 14.7V) a dnes po 4 startech u 5km tras už zase start/stop vyhlásil "vysoká potřeba energie pro vozidlo". Na nějakém něměckém fóru jsem našel jak někdo tu T6 stejnou baterku (Moll EFB+) vyreklamoval, jelikož mu už ani nešla dobít. Auto měl zhruba stejně staré. Jelikož nabíječka je s ní taky nějak moc rychle hotová, asi nebude už v ideální kondici - kombinace inteligentního dobíjení a mého stylu používání auta se na ni mohla podepsat. Až budu mít nějaká nasbíraná data (tedy jestli ta hračka z číny bude fungovat), tak to sem postnu. Jinak myslím, že i přes tu hlášku o nedostupnosti manévrovacího brždění je funkce po nastartování aktivní a funkční. Asi to je jen restart během startu motoru. Už mi to jednou i po hlášce zabrzdilo, takže to snad na funkcni vliv nemá. Ale ještě jsem se nedostal k pořádnému testu. M.
  5. V servisu nic nenašli. Dobili baterku a pokud bude problém přetrvávat, budu tam muset nechat auto delší dobu. 2 dny po návratu ze servisu se s/s zase neaktivuje a auto hlásí vysokou potřebu energie vozidla. Holt asi počkán až poprvé nenastartuji a pak jim to hodím na hlavu.
  6. Tak jsem to nevydržel a jel auto projet dokud se start/stop neaktivoval, což bylo až po 50km jízdy po dálnici. Když jsem se vrátil, tak na baterce bylo 12.60V. Po dalších 8 hodinách stání při další cestě do města start/stop zase ukazuje vysokou potřebu energie pro vozidlo a nepustí se. Po 12km a návratu domů se nezapnul a na baterce jsem naměřil 12.50V Včera večer na baterce bylo 12.43V, ráno 12,23V. Aby toho nebylo málo dneska jsem v motorovém prostoru objevil kus chleba, takže se začínám bát, že tam úřaduje nějaký záškodník. Ve čtvrtek holt dám auto na kontrolu do servisu.
  7. V posledních týdnech mi při prvním ranním startu na Maxidotu naskočí hláška Funkce manévr. brzdění není dostupná. Netušíte někdo, co to vlastně znamená a čím by to mohlo být? Mám podezření na nízké napětí na baterce, jelikož i stav start/stopu ukazuje Vysoká potřeba energie pro vozidlo a neaktivuje se. Když jsem minulý týden jel problém ukázat do servisu, tak jelikož servisuji auto v Praze - cca 100km, vše fungovalo OK. Asi se to cestou dobilo. Na diagnostice prý našli nějaké podpětí a něco přenastavili, ale nedoptal jsem se na přesné detaily. Druhý den po startu ráno vše vypadalo ok, ale po zastavení cca 1 km a opětovném startu se to chová zase obdobně. Další den ráno zase stejná hláška o brzdění. Ještě se vyskytoval problém se světly, která sjela do spodní polohy a už se nezvedla, ale to jsem po zásahu v servisu zatím nepozoroval. Cvičně jsem zkusil voltmetrem změřit napětí na baterce v autě a ukazovalo to 12.0V, což mi přijde málo. V manuálu na Octavii III jsem našel možnost zobrazení stavu baterky rovnou na palubním počítači, ale postup mi nefunguje. Mám MR2018, tak je tam asi něco jinak. Předem děkuji za radu,. Případně jim to dám asi na pozorování, ale naposledy nevypadali, že by měli nějaký nápad, takže bych jim tam auto asi musel chvíli nechat. Martin
×
×
  • Vytvořit nový...