V servise na nic nepřišli. Zatím jsem to moc víc neřešil, jelikož alespoň nemusím řešit vypnutí start/stopu. Už se mi to párkrát dostalo do stavu, že při startu problikly znovu kontrolky budíků, jak auto odpojilo ostatní systémy, ale zatím to vždy v pohodě nastartovalo. Většinou to pak radějí hodím na nabíječku, jelikož u baráku s tím nemám problém.
Servis hází vinu na kratší jízdy, jelikož auto občas jede delší trasu a pak stojí/popojíždí.
Objednával jsem teď BT měřák/logger napětí baterie, ale ještě mí z Číny nepřišel. Pak snad budu mít nějaké prokazatelnější údaje. Měřit napětí na baterce se mi moc kvalitně nepovedlo, jelikož jsem nebyl dost trpělivý. Ale pokud nechám volmetr v cigareťáku a zamknu auto, tak to po pár minutách stoupne. Netuším, jestli při otevřené kapotě vůbec auto celkově usne.
Kdyby nebylo třeba novou baterku kódovat, dávno bych tam dal AGM, která by neměla tak trpět na usazování elektrolytu, ale nechce se mi kvůli tomu do servisu.
Včera jsem se vrátil z Alp (inteligentní dobíjení jsem přetlačil zapnutým vyhříváním sedaček, takže trvale auto ukazovalo okolo 14.7V) a dnes po 4 startech u 5km tras už zase start/stop vyhlásil "vysoká potřeba energie pro vozidlo".
Na nějakém něměckém fóru jsem našel jak někdo tu T6 stejnou baterku (Moll EFB+) vyreklamoval, jelikož mu už ani nešla dobít. Auto měl zhruba stejně staré. Jelikož nabíječka je s ní taky nějak moc rychle hotová, asi nebude už v ideální kondici - kombinace inteligentního dobíjení a mého stylu používání auta se na ni mohla podepsat.
Až budu mít nějaká nasbíraná data (tedy jestli ta hračka z číny bude fungovat), tak to sem postnu.
Jinak myslím, že i přes tu hlášku o nedostupnosti manévrovacího brždění je funkce po nastartování aktivní a funkční. Asi to je jen restart během startu motoru. Už mi to jednou i po hlášce zabrzdilo, takže to snad na funkcni vliv nemá. Ale ještě jsem se nedostal k pořádnému testu.
M.