Jump to content

OnMiT312

Uživatel
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

35 Excellent

About OnMiT312

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. OnMiT312

    Letní pneu

    Mohu potvrdit. Letni Pirelli Cinturato P7 jsou o hodne hlucnejsi nez zimni NEXEN.
  2. Na nasem S3 mame taky 18" (podvozek bez DCC) a v ramci moznosti je to OK. Hlavne se jeste podivej do TP, zda mas 18" a 19" zapsane. Ty co mely 17" z vyroby zpravidla nemely vetsi zapsane.
  3. Ano. Vysledek viz. paldous - tlakova zkouska provedena, nic nezjisteno. Kolem rozvodu je to suche. Jinak neni nikde nic videt. Tak jen doufam, ze to neni vymenik na sani. Viz podobne tema v sekci Octavia: https://forum.skodahome.cz/topic/142115-únik-chladící-kapaliny/
  4. S3 před FL měl podtlakový posilovač brzd ale S3 FL by už měl mít elektromechanický posilovač brzd. Takže pochybuji že kódování pro FL bude stejné jako pro původní S3
  5. Odkaz pro ty co by si chteli udelat Start Stop Memory Module (SSMM) a pouzit misto kodovani: https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren#
  6. Na S3 před FL používáme start stop memory module a nemůžeme si jej vynachválit. Po zapnutí zapalování nastaví poslední stav před vypnutím. Pokud chceme někdy někde Start-stop použít stačí jej jednoduše zase stiskem zapnout. Žádné kódování. Výrobní náklady do 100Kč. Vzhledem k principu zapojení a fungování to do FL půjde použít také.
  7. Toto je normalní stav. Žádný originální kryt neexistuje.
  8. Nemyslim si. Nase SIII taky nema pripravu a v TP O1/O2 je vyplneno. V tom clanku se ale prave psalo, ze se to zmenilo se zavedenim WLTP. Drive bylo O1/O2 vyplneno vzdy. Se zavedenim WLTP pak je vychozi 0/0 a jen vozidla s taznym nebo pripravou maji vyplnena realna cisla.
  9. Psalo se o tom ve SM 09/19 a podle mne Cosby nema pravdu. Pokud je koloka O1/O2 vyplnena, auto muze tahat vlek. Pokud je 0/0 uz nikdy nebude moci.
  10. Jen pro info: 110kW 4x4 a 140kW verze mela AdBlue uz pocatku vyroby. Vsechny naftove motorizace pak az od poloviny roku 2017.
  11. Mame to velmi podobne. Pres leto temer nemizi, ale na podzim a hlavne v zime mizi vic. Uz to mame nahlasene na servis 60tkm za 14 dni. Uvidime na co prijdou.
  12. Kodovat tam cizi hodnotu je trochu nesmysl, protoze hodnoty kodovani jsou zavisle na vybave apod. Pokud jsi to menil pres VCDS a nevis puvodni hodnotu, tak se podivej do slozky Debug tam kde mas VCDS nainstalovany. V souboru CodingLog.csv najdes zmenovy log tj. jednotka, kodovani pred a po zmene a datum/cas. Podle toho se da lehce vratit nastaveni zpet na vychozi hodnoty.
  13. Stg 08 - HVAC unit -> Coding -> Byte 11 -> Bit 2-3 - 00 Not installed, 11 Installed T16a to T14g pinout:
  14. Ja konektory kupoval na eshopu: www.konektor-brno.cz. Prakticky tam najdes vse pro koncern. Jen musis vedet typ. Zpravidla se pouzivaji JPT (Junior Power Timer) a MCP. Pak jen zalezi na prurezu vodice ktery potrebujes nakrimpovat.
  15. To platilo jen do pulky roku 2017 s CLRB. Od te doby uz jsou vsechny 2.0TDI s DPF/SCR. 2.0TDI Evo nevyjimaje.
×
×
  • Create New...