Jump to content

OnMiT312

Uživatel
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

27 Excellent

About OnMiT312

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. OnMiT312

    Divné zvuky po studeném startu

    Pokud vymenili cele rozvody a problém trva pak je nemá asi ani cenu nechavat menit. Mame taky manual, takze bych podezrival i dvouhmotu nebo něco v prevodovce, ale jde to ze strany rozvodu. Navíc to ma vyrazne nižší frekvenci nez otáčky motoru. Takze bych podezrival i volnoběžku alternatoru, ale pokud rikas ze plochac měli dole a dělalo to dal, tak pak mne napada jen vyvazovaci hridele. Ty jsou pohanene kolama na strane rozvodu. Jsou na valivych ložiskách a nejsou mazane primo, ale rozstřikem. Takze u studeného nez se tam dostane olej to muze byt zdroj problému. Ale je to jen hypotéza. Kazdopadne nase auto je ještě v rozsirene zaruce, tak at se servis AS postara. P.S. Admin fora te sezere za to citovani předchozího prispevku :)
  2. OnMiT312

    Divné zvuky po studeném startu

    Ahoj, mame stejny motor a presne ten stejny problém. MY2017. Najeto 48tkm. Do servisu jdu pristi tyden. No bude to zajimave na co prijdou. Taky rikali rozvody. Mas manual nebo DSG?
  3. OnMiT312

    Spotřeba Škoda Superb III 140kw

    Osobne si myslim, ze prave 140kW verze, která ma vetsi turbo, si diky AdBlue muze dovolit vyssi tlaky. Pro dlouhe dalkove trasy (s rozumnou rychlosti do 120-130km/h) tak muze byt uspornejsi nez 110kW verze bez AdBlue, která má kvůli NOx redukci nižší tlaky a pridava dodatečnou naftu kvůli snizeni teploty spalin. Celkovou kombinovanou spotřebu pak pro 140kW verzi zhorsuje především město a useky s castou zmenou rychlosti, kde musí 140kW verze roztáčet vetsi turbo. Na dalnici pokud jede v rezimu, kde je turbo v otáčkách a ma uz dostatecny plnici tlak tak muze 140kW byt efektivnejsi nez 110kW s malym turbem.
  4. OnMiT312

    Chladenie turba

    V chladícím okruhu je elektrické čerpadlo takže to technicky možné je. Otázka je, zda a za jakých podmínek jej ECU zapne.
  5. OnMiT312

    Kastlik spolujazdca- samovoľné otvaranie

    Něco podobného ale zrcadlove obracene jsem mel taky. Problém byl maly otrep na hrane otvoru pro levou západku. Diky tomu se zajistila vždy jen prava zapadka a při jizde se schránka na nerovne ceste sama otevírala. Lehke oskrabnuti otrepu okolo otvoru pro zapadku vse vyresilo. Po case se schránka srovnala a vse je ted OK. Zkus se kouknout na ty otvory pro zapadky a lehce oskrabni pripadne otrepy. Pokud to nepomuze pak servis SA.
  6. OnMiT312

    Vymena displeje radio

    Pokud nespechas, objednal bych panel z Ali. Da se sehnat jiz od 30USD vcetne dopravy. Verim, ze je to ten samy. VW si to jiste taky nechava delat v Cine.
  7. OnMiT312

    Motor 2.0 TDI EA288 Evo

    Osobne se drzim pravidla nekupovat nic z prvního roku vyroby. Udelal jednu výjimku a malem se mi to vymstilo. Syntetizovane a zrychlene testovani je hezka věc, ale praxe pak ukaze kde soudruzi udelali chybu. Hlavne ze alespoň nechali zalite kovove suche vlozky a nepouzili naparovany povlak jako u benzinu (osobne velmi zvedav jak to bude s jeho trvanlivosti a spolehlivosti).
  8. OnMiT312

    Překousané kabely k senzoru tlaku turba

    Ano, ta cena je s ohledem na cenu samostatného konektoru strasna. Navíc je to konektor bez tesneni. Pokud je to konektor MCP 2.8 tak se da koupit i s tesnenim samostatne napr. zde: http://www.konektor-brno.cz/kontakt-ady-mcp-28-v-proveden-sws-pro-tsnn a tesneni: http://www.konektor-brno.cz/tsnn-kontaktu Pak jen kousek příslušného kabelu, zastrihnout vyvod na neporusene izolaci, zaletovat, poradne zaizolovat (nejlepe 2x templem smrstitelne buzirka) a je hotovo za par minut. OnMi
  9. OnMiT312

    prodleva pri zrychlovani

    Mam presne to same auto a ten samy problém (nebo feature?). Uz jsem to reklamoval v servisu při první garancce. Pry vymazali adaptacni hodnoty z ECU, ale je to porad stejne. Uz to mam napsane na druhou garancku jako jeden z bodu. Pozoruji to hlavne na dvojce. Tam je to velmi zretelne. Na trojku jen velmi nepatrne. Kdo o tom nevi, si toho ani nevsimne.
  10. OnMiT312

    Vyhřívaný volant

    Když jsem pohorel v servisu, eBay a na google. tak ze to pujde objednat přes AutoKelly mne fakt nenapadlo. Diky za tip.
  11. OnMiT312

    Vyhřívaný volant

    Porad uvazuji o dodelani vyhrivaneho volantu. Dival jsem se ale, ze nejvetsim problémem je asi sehnat ten 14pin konektor pro podvolantovy krouzek 5Q0972726. Mate nejaky dobry a zaruceny zdroj kde jej lze koupit?
  12. OnMiT312

    Dodělaní elektrických zrcátek

    On to myslel tak, ze pokud budes mit nova zrcátka s blinkrem, tak abys je nemel i ještě postaru v blatniku jako před FL
  13. OnMiT312

    parkování před garáží - opakovaně

    Indulona jde celkem dobře omýt vodou. U nás se to na vjezdu řešilo vazelínou na vodní armatury. A ta jen tak vodou umýt nejde.
  14. OnMiT312

    Škoda Superb III. facelift

    Řekl bych, ze v tom prostrednim krytu radaru vidim v pravo dole okynko na kameru. I konzole zrcátek se mi zdaji trochu jiné. Ze by 360 view?
  15. OnMiT312

    Střešní nosič SIII Combi

    Pouzivam pricniky Thule Aero Bar - 120cm starsi typ se zamkem v zaslepce. Zaslepka se povytáhne a slouží k utahovani patek. Koupil jsem je starsi a sjednotil klice s veskerym prislusenstvim a jsem maximalne spokojen. Jeden klic, zadne naradi, nasazeni/demontaz otázka par minut. Cista prace. Parada. Pokud se pouzije zaslepovaci gumovy profil do nezakryte T drazky, tak při rychlostech do 130km/h není téměř slyset. Na internetu se kousky v dobrem stavu daji bez problemu sehnat kolem 2000Kc.
×