Jump to content

OnMiT312

Uživatel
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

26 Excellent

About OnMiT312

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. OnMiT312

    Motor 2.0 TDI EA288 Evo

    Osobne se drzim pravidla nekupovat nic z prvního roku vyroby. Udelal jednu výjimku a malem se mi to vymstilo. Syntetizovane a zrychlene testovani je hezka věc, ale praxe pak ukaze kde soudruzi udelali chybu. Hlavne ze alespoň nechali zalite kovove suche vlozky a nepouzili naparovany povlak jako u benzinu (osobne velmi zvedav jak to bude s jeho trvanlivosti a spolehlivosti).
  2. OnMiT312

    Překousané kabely k senzoru tlaku turba

    Ano, ta cena je s ohledem na cenu samostatného konektoru strasna. Navíc je to konektor bez tesneni. Pokud je to konektor MCP 2.8 tak se da koupit i s tesnenim samostatne napr. zde: http://www.konektor-brno.cz/kontakt-ady-mcp-28-v-proveden-sws-pro-tsnn a tesneni: http://www.konektor-brno.cz/tsnn-kontaktu Pak jen kousek příslušného kabelu, zastrihnout vyvod na neporusene izolaci, zaletovat, poradne zaizolovat (nejlepe 2x templem smrstitelne buzirka) a je hotovo za par minut. OnMi
  3. OnMiT312

    prodleva pri zrychlovani

    Mam presne to same auto a ten samy problém (nebo feature?). Uz jsem to reklamoval v servisu při první garancce. Pry vymazali adaptacni hodnoty z ECU, ale je to porad stejne. Uz to mam napsane na druhou garancku jako jeden z bodu. Pozoruji to hlavne na dvojce. Tam je to velmi zretelne. Na trojku jen velmi nepatrne. Kdo o tom nevi, si toho ani nevsimne.
  4. OnMiT312

    Vyhřívaný volant

    Když jsem pohorel v servisu, eBay a na google. tak ze to pujde objednat přes AutoKelly mne fakt nenapadlo. Diky za tip.
  5. OnMiT312

    Vyhřívaný volant

    Porad uvazuji o dodelani vyhrivaneho volantu. Dival jsem se ale, ze nejvetsim problémem je asi sehnat ten 14pin konektor pro podvolantovy krouzek 5Q0972726. Mate nejaky dobry a zaruceny zdroj kde jej lze koupit?
  6. OnMiT312

    Dodělaní elektrických zrcátek

    On to myslel tak, ze pokud budes mit nova zrcátka s blinkrem, tak abys je nemel i ještě postaru v blatniku jako před FL
  7. OnMiT312

    parkování před garáží - opakovaně

    Indulona jde celkem dobře omýt vodou. U nás se to na vjezdu řešilo vazelínou na vodní armatury. A ta jen tak vodou umýt nejde.
  8. OnMiT312

    Škoda Superb III. facelift

    Řekl bych, ze v tom prostrednim krytu radaru vidim v pravo dole okynko na kameru. I konzole zrcátek se mi zdaji trochu jiné. Ze by 360 view?
  9. OnMiT312

    Střešní nosič SIII Combi

    Pouzivam pricniky Thule Aero Bar - 120cm starsi typ se zamkem v zaslepce. Zaslepka se povytáhne a slouží k utahovani patek. Koupil jsem je starsi a sjednotil klice s veskerym prislusenstvim a jsem maximalne spokojen. Jeden klic, zadne naradi, nasazeni/demontaz otázka par minut. Cista prace. Parada. Pokud se pouzije zaslepovaci gumovy profil do nezakryte T drazky, tak při rychlostech do 130km/h není téměř slyset. Na internetu se kousky v dobrem stavu daji bez problemu sehnat kolem 2000Kc.
  10. OnMiT312

    DSG řadící páka

    Ale podle vseho by to mělo byt stejne od SII FL + OIII. Takze sance něco najit jiste bude. Ale asi to bude chtit nekoho kdo ma Etku.
  11. Pouzit predepsany olej + filtr. Vymenit, nic neresetovat a nic nikam nepsat.
  12. OnMiT312

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Modularni platforma EA211 je navrzena pro MPI i DI. Ale 1.5TSI 110kW je DI
  13. OnMiT312

    Kvalita nafty

    Kup si to male baleni + 0.5l plechovku. Jak dojde, prelij z velke do male. Cenove to vyjde lepe.
  14. OnMiT312

    Jaký motor do SIII?

    1.6TDI byla bez AdBlue, ale uz se pro SIII nenabizi. 2.0TDI bez AdBlue se dělala jen predokolka 110kW do 37KT2017. Pak uz ma vse AdBlue. 140kW and 110kW 4x4 mely AdBlue vždy.
  15. OnMiT312

    Rekuperace energie

    @Bladik - nechci tu vytvaret nejakou zbytecnou flamewar, ale tvuj post je zcela mimo. U vozidel s rekuperaci se prave alternator ridi externi jednotkou přes LIN sbernici. Velikosti budiciho proudu rotoroveho vinuti se ridi velikost vystupniho napeti a tim i vykon alternatoru. K zadnemu odpojovani spotrebicu nedochazi, ale pro setreni paliva se odbudi alternator, takze nepredstavuje temer zadnou zatez pro motor. V tu chvili je veskera spotreba el. energie kryta z baterie. Pri brzdeni, nebo v okamziku, kdy se vyhodnoti, ze je potreba baterii dobit (je vybita pod urcitou mez) se naopak alternator nabudi tak, ze dava maximalni povolene napeti. Proud je pak dan velikosti vnitrniho odporu celkove zateze. Cyklicke prepinani techto dvou stavu znacne zatezuje baterii. Normalni klasicka zaplavena baterie to proste neni schopna dlouhodobe snaset (viz test Sveta motoru). Proto se zacaly pouzivat baterie EFB a AGM, ktere maji vyssi cyklickou odolnost. 15 let je hrozne dlouho, za tu dobu se toho strasne moc zmenilo.
×