Jump to content

OnMiT312

Uživatel
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Excellent

About OnMiT312

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podle vseho je vyrobcem toho vedeni VOSS automotive, model 241 - NW8.5. Podle rozkresu na datasheetu jsou tam dva O-kouzky za sebou. https://www.voss-automotive.net/fileadmin/user_upload/Downloads/Produktinformation/241_Assembly_Instructions.pdf
  2. 3Q0 131 984 N dostupne treba zde: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3q0131984ac-vedeni-ad-blue-skoda-39383.html Bylo by zajimave zjistit zda jde vymenit tesneni v koncovce na strane vstrikovace. Predpokladam, ze vlivem tepla a pusobenim AdBlue ztvrde, prestane tesnit a zacne prolinat. Mozna ukol pro nekoho kdo ma stare vedeni uz vymontovane. Nafotit a zmerit jak to tesneni v pripojovaci koncovce vypada. Jiste by se nahrada nasla. Pak to bude oprava levnejsi minimalne o dva rady
  3. Detailni postup Demontáž a montáž přední části přepravního vedení redukčního prostředku (AdBlue) je popsan v dilenske prirucce motoru (1.6/2.0 TDI CR) opravarenska skupina 26 - Výfukový systém - odstavec 3.5.1 (str. 322). Prirucku muzete najit zde: Ale kdyz jsem si to precetl, tak jsem opravdu velmi rad, ze mame jeste verzi bez AdBlue.
  4. Hmm, v 247tkm muze regeneraci spoustet uz i popelem zaneseny filtr vlivem velkeho protitlaku. Jaky mas stav nespalitelneho popela a jak se pohybuje differencialni tlak na volnobeh a v zatezi?
  5. Zaslepka sroubu co drzi tlacitka na volantu
  6. Standardne - Scout, SportLine, L&K Priplatkove - Style
  7. Nekde se uvadi maximalni odchylka 0.6mg, nekde 1.2mg absolutne mezi dvema nejhorsimi. Takze tady naprosto v norme.
  8. ... spis hrozne spechate do skolky a smetacek je v aute pod sedadlem :)
  9. Toto neni ani model 2018, ale 2017. Navic je to 140kW verze s 6-DSG tj. na nizsich prev. stupnich priskrcena. A ta servisni historie to je taky pocteni. V te cene bych zkusil neco jineho napr. tato v zajimave barve: https://www.tipcars.com/skoda-superb/kombi/nafta/skoda-superb-2-0-tdi-style-dsg-1-maj-cr-15670404.html O kousek starsi ale v daleko lepsi vybave za stejnou cenu.
  10. A meril jsi palubni napeti pred startem nebo behem startu?
  11. V zasade jsou pro levostranne rizeni dva typy bi-xenon svetel: 1. Bi-xenonové světlomety s funkcí AFS (Adaptive Frontlight System) - kod dilu konci A 2. Bi-xenonové světlomety s funkcí AFS + Smart Light Assist – dálková světla s dynamickou korekcí světelného paprsku - kod dilu konci B Staci zvednout kapotu a podivat se na vyrobni stitek svetel a mas jasno. Note: svitici 'rasy' maji jen B
  12. OnMiT312

    Karoq řazení

    @svirus podle toho co pises mi to presne pripomina problem prevodovek MQ200 kde byl problem s prilis tupymi zuby synchronniho kola 1.rs. Presuvna objimka synchronu se tak dokazala zastavit 'zub na zub' a rychlost tak nesla doradit. Pokud to ridic nepoznal a pustil spojku, tak to slo pres zuby. Tento typ problemu se casem jiste sam nevyresi, ale naopak se bude uz jen zhorsovat. Nakonec zacali montovat do převodovek MQ200 upravené synchronní ozubení kola 1.rychlosti s ostrými synchronními špičkami. Kdo si stezoval tak mu to kolo vymenili v zaruce. Bohuzel je to prevodovka ven a rozpulit. Co
  13. Mel jsem je na Vectre a taky se sjizdely z vnitrni strany. Geometrie OK. Na Superbu uz je tam naznak plosky na vnitrni strane taky. Geometrie OK. Podle protokolu od Shaarkyho jeho nastaveni geometrie predni napravy OK, ale taky LP s ploskou na vnitrni strane. Jak jsem psal vyse, toto je skoro vlastnost Pirelli Cinturato P7.
  14. Ano, podvolantova jednotka pro vyhrivani ma 14-ti pinovy konektor. (bez vyhrivani je 16-ti pinovy). Je potreba to prepinovat a navic dotahnout napajeni a kostru pro vyhrivani. Konektor jsem kupoval v Auto-Kelly -> aktualne 66Kc. Piny pak u www.konektor-brno.cz - 2x MCP 1.5K (korunove polozky). Pro napajeni pres originalni pojistku SC4 (10A) je jeste potreba jeden konektor JPT (koupeno spolecne s MCP).
  15. OnMiT312

    Autobatéria

    11.94V v klidu je hodne malo. Zkusil bych jeste jeden power cycle. Baterku odpojil (a nabil) a zkusil ji znovu pripojit. Mel jsem taky baterku odpojenou nekolik hodin pri instalaci vyhrivaneho volantu. Po pripojeni se vsak objevilo pouze pak klasickych hlaseni (ESP, FA apod.), ale ty po nastartovani a pretoceni kol z prava do leva zmizely. Pak jen sync dojezdu oken a vse v normalu.
×
×
  • Create New...