Jump to content

mino22

Uživatel
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15 Good

About mino22

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skus tam dat klasicku ziarovku, co to bude robiť. Ak to bude ok, tak vymenit ledku. Ja tam mam ledky a od montaze bez závad.
  2. Mám kompletne zapojené, funkčné, ale dryhykrat by som to nerobil. Dosť ťažká robota pre môj chrbát.
  3. Keby niekto zistoval, pin s kablom sa pripaja do 36 pinoveho konektora budikov na poziciu 34. Nadrzka ma pripravu na čidlo vlavo od motorčeka.
  4. Výškovy reprak je uchyteny - nasadený na tri kolíky na vnutornej strane tapacíru a tie su zlisované. Mne vypadol tapec z ruky a reprak sa vytrhol, kolíky sa utrhli, dve kvapky sekundového to vyriešili.
  5. Uspesne zapojené podla original schemy.
  6. Zdravim. Dalsi existujuci kontakt na mojej RJ dveri, tak preco to nezapojiť. Osvetlenie kluciek, konektor 32 pinovy, pozicia 17. Bohuzial kabel natiahnuty od RJ nebol ako v pripade footwellu. Zapojim to priamo na RJ dveri, lebo som nasiel tuto temu neskoro, kde pisete ze sa vlastne nemusel davat dole tapec. Vyhodou bude ze klucka bude pri vystupovani jedinou osvetlenou castou. Vyhodnejsie by bolo keby sa podsvietenie klucky aktivovalo iba pri zastaveni auta. Na skusku mam zatial led s odpormi. Plus od RJ a kostra z tohto bodu.
  7. Možno by napovedala diagnostika. Môže to robiť veľa vecí. Tu je snímač vačkoveho hriadela
  8. Pekne zhrnuté od Endru81. Pravda aj s tou vymenou oleja , mozem doložiť foto motora , ako skončil ,ked som este kašlal na výmenu oleja . Odvtedy mením ročne po 5000 km .Kazdopadne nazov temy je: Kolisanie ..... BSE! HansHouse ma ale motor BGU.
  9. On riešil asi niečo úplne iné, vymenil zapalovaci modul za 60 eur a za týždeň bude späť. 😆
  10. Pri premazávaní čapov na druhej strane je vydieť tiež bývalý zásah , kedže čapy nemaju rovnaký závit. Pravdepodobne na jednom navarený materiál a nový 10 mm závit
  11. Je možné že to označujú ako 10 mm , ale v skutočnosti je to 10.5 mm vrták v tej sade. Nikde som sa ale nedozvedel na stránkach predajcov ,aký otvor je potrebný pre vložku. Pri 10 mm otvore sa mi vložka zdeformovala. Ešte že som objednal viac kusov.
  12. Zohnal som vrták dnes , ale až vo štvrtom obchode. Vŕta sa naozaj 10.5 mm vrtákom. Zároveň som kúpil aj novú sadu vodiacich čapov za 5 eur. Na zaver jedna otázka. Z ktorej strany tehlice ste vkladali tú vložku ?
  13. Asi to bude ten 10,5 mm vrták , kedže vložka má 10,92 mm vonkajsi priemer a mala by sa zalisovať. Da sa zohnať taký vrták ?
  14. Cau. Akým vrtákom ste vrtali nový otvor. Mam závitovú vložku, vrtal som 10 mm vrtákom ale tú vložku tam nedám . Vyzerá to tak že tam potrebujem 11 mm vrták , ktorý nemám , takže ostáva auto na zdviháku.
×
×
  • Create New...