Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

mino22

Uživatel
  • Počet příspěvků

    124
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

8 Neutrální

O uživateli mino22

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. mino22

    Centrální zamykání - závady, poruchy, dotazy

    Zdravím. Včera som zistil , že ak odomknem diaľkou iba kufor a potom ho pribuchnem , automaticky sa kufor uzamkne. Tak to má byť. Ale ak odomknem kufor diaľkou a kufor rukou zatlačím dole - je zavretý , ale central ho nezamkne, pritom je riadne uzavretý. Prečo reaguje iba na pribuchnutie. ? Vie niekto ?
  2. mino22

    Brzdove svetlo

    Mas tam spravny typ žiarovky , vydis tam 2 vlákna ? a je spravne vlozena ? Treba to poriadne premerať. Lebo podla schemy potom len skontrolovať BSG a konektory. Tu je schema Nerobilo sa nieco na aute poslednou dobou ? Nekodovalo sa nieco ?
  3. mino22

    Brzdove svetlo

    Skus dat novu ziarovku, aj ked sa javi ze je dobra , moze byt vadna - a hlavne spravny typ , ja som mal zly typ ziarovky a neviem ako sa tam dostala. . Pozri sa na diag. ci ti pise nejaku chybu a skontroluj aj merane hodnoty v BSG, BCM. Tam ti ukaze ci diag vidi ze brzda nesvieti -svieti 0-100 % .Tlakovy spinac asi nie , ak druha strana svieti , ale skontroluj aj ten cez diag. Pozor na vyberanie ziarovky , ak ju vyberies, BSG odpoji peticu od napajania , musis vlozit ziarovku , vypnut svetla a zasa zapnut .Pripadne odpoj cold diag. ci ti neblokuje zapnutie brz. svetla .
  4. mino22

    VAG COM - Kódování Octavia II

    Pokial viem k nakodovaniu DO kod netreba ziadny.
  5. mino22

    Problém s topením

    Určite závada. Teplota motora aj teraz v zime musí byť cca 95°C. A kúriť to musí poriadne. Najlepsie je to porovnať na diagnostike . Aj keby ti zle funguje čidlo teploty , ja si porovnám skutocné hodnoty na čidle a skutočnú teplotu na motore (pomocou digitalneho termometra). Najskôr ale bude vadný termostat.
  6. mino22

    Klapka cerstveho a recirkulovaneho vzduchu

    Ešte ma napadlo, keby si skúsil kalibráciu a to tak že zatlačíš tlačidlo a rukov zastavíš klapku v polohe 1/2. Tým by si motorček zapamätal novú krajnú polohu.
  7. mino22

    Klapka cerstveho a recirkulovaneho vzduchu

    Neboj riešenie to má , len ho treba zistiť. Nepíše ti nejakú chybu diagnostika ? Popozeraj sa ešte tu. Inak potom už len rozobrať a popozerať poriadne.
  8. mino22

    Klapka cerstveho a recirkulovaneho vzduchu

    Chapes to zle. Ja som tu klapku ovladal tlacidlom . Teda zapol a zaroven vypol. Ked stlacim tlacidlo uzavrie sa klapka a ostane tak , kým zasa nestlacim tlacidlo.
  9. mino22

    Klapka cerstveho a recirkulovaneho vzduchu

    Zaujímavé. Pozri si video mojej klapky . Porovnaj. To ako keby sa moja otvorila a pokracuje v pohybe spätnym smerom a zas sa zavrie. Samotné servo som nesledoval, ale skus porovnať ci tam máš správne podla vyrobneho cisla.
  10. mino22

    Klapka cerstveho a recirkulovaneho vzduchu

    Ak sa bavime o tom istom motorceku a klapke , tak ja ju mam uplne vpravo pred spolujazdcom a ma iba dve polohy - otvorena a zatvorena klapka. A vcera som ju kontroloval cez diag. a cez akcne členy a vsetko o.k.
  11. mino22

    1,6 MPI nízké volnoběžné otáčky

    Hádam by stačilo pristaviť druhé auto, naštartovať a prepojit jeho výfuk na tvoju hadicu za vzduch. filtrom. Alebo zavolaj kamošov , daj im cigarety a nech fukaju dym do hadice . Videa najdes aj na youtube.
  12. mino22

    1,6 MPI nízké volnoběžné otáčky

    Musíš tam natlakovať nejaký dym, aby si videl kde to fučí von.
  13. mino22

    problém s teplotou motoru Octavie II r.v. 08 1.6 MPi

    Jasne VCDS , kanal 131 až 135 máš ohľadom chladiča , ventilátora a teplota kvapalín.
  14. mino22

    problém s teplotou motoru Octavie II r.v. 08 1.6 MPi

    Tie fotky s pomocou "Photo collage ". V mobile s Androidom.
  15. mino22

    problém s teplotou motoru Octavie II r.v. 08 1.6 MPi

    Keď už mi pracuje termostat konečne správne, spravil som si test ohrievania motora od štartu až po zopnutie ventilátora a sledovanie funkčnosti termostatu. Motor beží na volnobehu - nejazdil som , kúrenie zatvorené, vonkajšia teplota -3°C. Pri teplote motora 75°C budík ukazuje 90°C . Priebeh ohrievania : Na 50°C za 6 minut 80°C za 15 minut 90°C za 22 minut 97.5°C za 30 minut Termostat ešte stále neotvoril ! Teplota motora je 97.5°C (aktuálna a požadovaná) a postupne sa presúva do chladiča. Teplota postupne stúpa aj v chladiči. Termostat stále neotvoril , hadica je ľadová. Termostat otvoril pri teplote 80°C v chladiči po 40 minútach. Radiator má 95°C po 45 minútach. Ventilátor chladenia zapol po 50 minútach na minimálne otáčky. Zaujímavé že termostat je 88 stupňový a predsa udržuje motor na tých cca 95°C. Funkciu si ale plní, kúrenie na jednotku. Tento test spravím aj v lete pri 35°C ako sa to bude správať.
×