Jump to content

mino22

Uživatel
  • Content Count

    154
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10 Good

About mino22

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Toto nie je vôbec originál kábel . Kúpil som ho od pána ktorý mi vravel že s tým pracuje a hocikedy keď bude problém mi pomôže a aj opraví kábel. A že mu nosia na opravy aj tie čínske káble.Odvtedy ale všetko o.k. Ja som sa už pekne vyhral s káblom : )
  2. Ja som nastavil pri studenom motore po príchode do garáže , potom vypol klúčik na 1-2 minúty . Naštartoval a zohrial motor , lebo studený motor ukazoval cca 900 otacok. Moj motor má 230 000 km rok 2006. Pri tvojom motore to už mohli nejak lepšie vymyslieť aby to nerobilo. Kábel mám 2 roky a ide s ním všetko. Kupoval som ho za 50 eur. Ktovie možno by to úplne odstranila výmena vačky alebo nový SW do RJ. Včera večer mi ukázalo 15 výpadkov horenia a diag nič.
  3. Na VCDS mam presne to čo aj ty , teda N/A a 128. Je možné nastaviť hodnotu po jednotkach (teda 129,130,131....) , od 128 po 148 . Ja som dal hodnotu 138 =736 otačok a potom hodnotu 148=832 otáčok. Pisal som, že sa mi podarilo poškodiť zapalovaci kábel , ale neverím že by robil problem . Bude vymenený. Ja by som tipoval na lambda sondu . B1S1 širokopásmová , mam ju úplne novú za 140 eur. Pred výmenou to bolo omnoho horšie. Ona dokaže posielať pre RJ velmi presné udaje a aj podla toho RJ koriguje volnobeh. Zasa ma napadlo dvihnut volnobeh a odpojit kratkodobo lambdu. MPatrik bude mať to isté len on asi nie je tak citlivý na tento problém. Mám pocit že toto nevyriešime a je to úplne normálne.
  4. Pozrel som sa nato narychlo. Idem z garáže a mam dobrú a zlú správu. Tie otačky som dokázal nastaviť . Tak som skusil najprv 736 otačok (mal som predtym 640) A potom aj 832 otáčok. Tie otáčky je možne potom vrátiť späť. A ta zlá správa je že podla mňa sa to aj tak správa rovnako. Ale upozorňujem že mám poškodený zapalovací kabel . Endru81 tie otáčky si podla tvojho obrázka dokážeš tiež nastaviť s tvojim VCDS
  5. Mám na 99 % hodnoty ako ty. Aj tie otáčky. Sam som zvedavy . Ale musim sa k tomu dostať.
  6. Pozriem to , ale najskor tak za 5 dni. Teraz sa k tomu nedostanem kvoli praci.
  7. Tento návod som už niekomu posielal , ale neozval sa ako to dopadlo. Skús ešte potom pri bežiacom motore poklepkať skrutkovačom po tom senzore vzduchu . Videl som video kde pri otrasoch snímač vypadaval. A nemal by. To nastavenie otáčok neviem či je možné následne aj znížiť . Ale asi áno . Kvôli tomu som kupoval VIS že tam už bol aj môj motor. Inak si to pekne zhrnul.
  8. Vyčistenie snímača podtlaku nepomôže. Bol od oleja, ale čistenie nepomohlo. Pozri potom aj skupinu 221 , je tam údaj váhy vzduchu. Som zvedavý či to pomôže ( to navýšenie otačok ). Logicky , keďže nemame EGR , inzinieri niekde museli ošetriť emisie.
  9. Teraz mi napadlo ,či to nieje spôsob(možné navýšenie voľnobežnych otáčok) ako odstraniť ten nekľudný volnobeh. Tu je návod. Výrobca vlastne dal možnosť tento problém odstrániť : ) pre zákaznikov ktorý by boli extra citlivý na tento problém a neviem ale toto sa u iných motorov asi nedá nastaviť. No ale ja som zatial nemal odvahu to skúsiť .
  10. Neviem či to uz niekto skúšal , ale na našich motoroch sa daju cez VCDS nastavit volnobezne otacky. Keby sa zvysili ,možno sa motor ukludni. Ktovie. Teraz som došiel s autom a ostal som prekvapený ako bol motor kludný na volnobehu. Takže to dokaže , ale iba na krátko. Riadiaca jednotka toleruje naozaj velmi veľa. Včera som odpojil tretí valec ,na diag. 90 vypadkov horenia a ziadna chyba , odpojil som snímač vačkového hriadeľa a motor normálne naštartuje , keď som chcel dať motoru falosný vzduch do sania , motor nič - pekne bežal dalej. Skús skontrolovať EPC hodnoty , spojkový a brzdový spínač , snímač na prevodovke, snímač teploty motora. RJ dostáva strašne vela informacii a podla toho musi korigovať. Aj fakt že dobrý diagnostici s tým majú problém. To by sme museli vediet aké mapy má RJ uložené a podľa čoho sa riadi. Ja na diag. vidim ako škrtiaca klapka behá medzi 1.2 a 1.6 %. Takže sa snaži stale korigovať , ale z akého dôvodu to asi nezistíme. Ja by som rozmýšlal už aj o oprave hlavy valcov , kedze po 200 000 km ma toho hlava , tesnenie aj ventily už dost . A po oprave hlavy na predchadzajucom aute potom išlo ako vymenené. Všetky problémy zmizli. Vyčistenie škrtiacej klapky som ešte nerobil , ale keďže nemáme EGR , tak ju mám čistú.
  11. Nesledovali ste nahodou niekto dlhodobo kanál 14, 15, 16 - pocitadlo výpadkov horenia. Pre kazdy valec zvlášť. Moze to mať súvis s tym volnobehom. Sleduje to vypadky za urcitu dobu cca minutu a pol , potom sa to vynuluje a pocita odznova . Ja som mal 8 vypadkov horenia na 3 valci. Nasiel som fotku. A teraz poslednou dobou sledujem 2-3 vypadky stale na 3 alebo 4 valci.
  12. Nedalo mi to a spustil som olej aby som si skontroloval mnozstvo oleja a porovnal znacenie na mierke a na VCDS. Tu olej po 4000 km Olejovy filter som nevyberal , teda v nom ostal olej. Nalial som do motora 3.5 l oleja, čo je cez VCDS 43.6 mm a na mierke oblast minima. Bol som zvedavy či sa kontrolka hladiny oleja rozsvieti . Rozsvietila sa , ale trvalo jej to 105 km. Moja hladina 43.6 mm pocas jazdy padne na 33 mm čo je pod limitom 36 mm a tak sa rozsvietila kontrolka hladiny. Aspon viem že kontrolka funguje a moja mierka tiez ukazuje dobre.
  13. mino22

    Klapka cerstveho a recirkulovaneho vzduchu

    V manuali upozornuju ze sa nesmie pri demontazi zmenit poloha , na druhej strane zas neviem ci to do seba zapasuje ked sa to sklada v inej polohe. Postup montaze neviem či najdes niekde, ja ho nemam. Mne sa automaticky nastavi vnutorny okruh pri cuvani , nemas poskodeny spinac spiatocky ? Alebo climatronic dostava zle udaje a nastavi ti stale vnutorny okruh. Videl som video kde sa to sprava presne ako u teba.
×