Jump to content

mino22

Uživatel
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10 Good

About mino22

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Praskliny na mojom zapalovacom module ktore vznikli po silnejsom dotiahnuti skrutiek v minulosti.
  2. Po zložení motora a nastavení klapky -ADP., zmena režimu z volnobehu na ciast. zatazenie - predtym pri 10 % otvoreni klapky , teraz 7 % ot. klapky. Zaradena jednotka , auto je v pohybe ale diag. ukazuje stale volnobeh.
  3. Napriek problemom sa motor nesťazoval a sa čudujem ale išiel bez problémov.
  4. Tak to ti neviem povedať , ale skôr nie. Teraz mam rozobratý motor tak to neodskúšam. Celkovo je ale dosť tazke udrzat nejake otacky nohou , je to dosť citlive.
  5. Dnes zhodene cele sanie , asi už bolo načase vymeniť tesnenia a zaroveň prečistiť ten humus. Pri demontaži zistena poskodená jedna sviečka , 2 zap. káble , prasklinky na zapal. module , bola tam nespravna skrutka na veku ventilov. V kanalikoch na spoji so saním dosť zas...é , ale okolo sacích ventilov čisto a sucho. Za chvílu bude aj video a tiež video funkcie prepinania v sacom potrubí.
  6. Ten prvy pripad -pri rozbiehaní som nezažil , ale ten druhý som tiež včera objavil a asi to bude normálne. Pridaval som plyn a volnobeh sa zobrazoval až po 10 % - uhol klapky. Potom to skočilo na čiastočne zatazenie. Podla toho moze byt na klapke 5mm špina a stale bude vidieť RJ volnobeh. Uplne medzi prvymi temami bol uzivatel ktory opravoval tieto motory a menil tam konektor a piny na škrt. klapke. Ze tam bol nejaky problem a muselo sa to meniť. Ten istý problém bol aj na mojom Lanose.
  7. Tak dnes uspesné absolvovanie EK,TK. Podla technika všetko v poriadku . Zaroven som sa opytal čo je s tym volnobehom na tychto motoroch. Odpoveď: Vedia o tom , robia to všetky 1.6 ky , asi je to tak nastavene. Po kontrole zapalovacich káblov zistené ,že su ešte pôvodné -23/06 (ale plne funkčné) Zajtra sa rozoberá sanie.
  8. Sledovanie výpadkov spaľovania K výpadkom spaľovania dochádza v okamihu, keď v niektorom valci nedôjde k spaľovaniu vplyvom chybnej funkcie zapaľovania, prípravy zmesi alebo mechanickým chybám. Pri výpadkoch spaľovania dochádza k zvýšeným emisiám škodlivých látok vo výfukových plynoch, nespáleniu paliva a jeho dohoreniu v katalyzátore za vzniku vysokých teplôt v katalyzátore, vplyvom ktorých môže dôjsť až k trvalému poškodeniu katalyzátora. Sledovanie výpadku v spaľovaní je založené na tom, že v okamihu výpadku dochádza k poklesu uhlovej rýchlosti kľukového hriadeľa. Riadiaca jednotka sleduje uhlovú rýchlosť kľukového hriadeľa pomocou snímača, každému valcu je priradený rovnaký počet impulzov, ktoré za čas tvoria jeden cyklus. Ak je dĺžka cyklu pre všetky valce rovnaká, motor pracuje rovnomerne, pričom pri výpadku spaľovania sa doba cyklu príslušného valca predĺži. Pre jednoznačnú identifikáciu valca, ktorého priebeh spaľovania bol chybný, je potrebné identifikovať prvý valec vo forme snímača polohy vačkového hriadeľa. Nerovnomerné otáčanie kľukového hriadeľa, okrem výpadkov spaľovania môžu spôsobiť chyby v mechanike motora, rovnako ako nerovný povrch vozovky, použitie snehových reťazí alebo nesprávna technika jazdy s vozidlom. Tieto vplyvy na nerovnomerné otáčanie kľukového hriadeľa sa prejavia spätne cez kolesá a hnaciu sústavu. Tieto uvedené príčiny zmeny uhlovej rýchlosti je treba odlíšiť od výpadku v spaľovaní a k ich identifikácii sa môže použiť napr. snímač zrýchlenia na karosérii alebo veľmi podrobné analýzy signálov zo snímača kľukového hriadeľa. Kontrola výpadku spaľovania sa neuskutočňuje pokiaľ je v nádrži menej ako 20 % paliva z celkovej kapacity a pokiaľ otáčky motora prekročia hodnotu 4 500 min-1. Počas jednej otáčky KH sú riadiacou jednotkou rozpoznané výpadky spaľovania. Ich vyhodnocovanie prebieha v dvoch časových úsekoch, ktoré sa líšia počtom vykonaných otáčok motora. Ak riadiaca jednotka zistí výpadok spaľovania v rozsahu od 200 do 1000 min-1 otáčok KH, tak hrozí vážne nebezpečenstvo poškodenia katalyzátora a preto riadiaca jednotka vypne dodávku paliva do príslušného valca, vypne lambda reguláciu.
  9. S medeným jadrom. Nedávno som pozeral video , kde chalan menil zap. modul a porovnal to pred tym a potom. A nebol tam žiadny rozdiel.
  10. Zatial to necham tak, kedze 3 juna mam STK , EK. A potom skusim povymienat tie tesnenia , prehodim vstrekovac a sviecku na 1 valec ( lebo vypadky stale na 3 valci). Budu nove zapalovacie kable, vsetky tesnenia vstrekovacov,tesnenia sania, tesnenie a čistenie skrtiacej klapky, vymazanie adaptacii a nastavenie. Doteraz vymena tesnenia čidla podtlaku v saní a tesnenie viečka dolievania oleja- žiadna zmena. Podozrievam aj alternator , dnes dobijal 14,5 V , a pri zatazeni alternator na 96 % a dobijanie 13,2 V. Nemalo by klesnut viac ako o 0.3 V. Žeby regulátor ?
  11. Veru že som pozeral . V garaži v uplnej tme a nie raz. Vsetko v poriadku. Tomu zodpovedá to ze auto (studeny aj teply motor) nema ziadne trhanie,cukanie . Ide pekne pri rozbehu aj pri akceleracii. Dalej som sa zameral už aj na kontrolu volnobežky alternatora. Tiez v poriadku. Akurat drazkovy remeň je na vymenu.
  12. Tak balík došiel, už si len nájsť čas na výmenu.
  13. Tlak paliva musiš zmerať tlakomerom. Regulator tlaku maš priamo v pal. filtri. Pozri sa o 11 tém nizsie - Palivove čerpadlo 1.6
  14. Ja už dlhodobo riešim velmi jemný výkyv otáčok na volnobehu ( ručička sa ani nepohne )a sem tam vypadky horenia . Dnes som zobral PC , zohrial motor a odpojil lambdu cez diag . , nič sa nezmenilo. Kod readines ostal všetko o.k. Zobral som auto pred garaž , zastavil a vtedy sa udialo toto na videu. Predtym som to nikdy nemal až tak brutálne. Základne čidlá (snimač klukovky a vačky, teplota vody, snimač podtlaku , čidlo detonacné) su podla mňa aj diag. v poriadku. Doteraz som s klapkou zatial nič nerobil. Ale hádam u niekoho aj po výmene klapky problem ostal.
×
×
  • Create New...