Jump to content

mino22

Uživatel
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11 Good

About mino22

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ano ,pravdepodobne iba ťahom. Mne to ide lahko dole ,nakolko niekto to sťahoval a praskla mu ta plastova objímka.
  2. Vybral som sitko nadobky brzdovej kvapaliny , lebo som nikde na internete nenasiel ako su prepojene komory nadobky. Teda ci sa nestane ze pri odvzdušnovaní budem vydieť v jednej komore kvapalinu (pod uzáverom) a medzitym sa v druhej komore kvapalina minie. Teraz viem že je tam pozdľžna drážka - otvor medzi komorami a nie len kruhový otvor vo vrchnej časti medzi komorami. Všimol som si niečo ako keby bol na spodku sitka ľad . Bol tam kúsok fólie.Ešte dobre že tam to sitko bolo.
  3. U mňa je situácia taká, že mi už to kolisanie nepriťahuje pozornosť ako predtým. To znamena že sa to zlepšilo , predtým to bolo omnoho horšie a viac to dráždilo. Po výmene dielov čo som tu písal (predná lambda, tesnenia, sviecky, kable, olej) po precisteni a nastavení sa to zlepšilo . Nemenil som nic ako čidlá, klapku ani zapalovaci modul. Je to lepšie a to by som ešte mohol teraz skúsiť dvihnúť otáčky, ale to neplánujem.
  4. Už som ju vybral , treba len riadne potiahnuť. Zistil som ze s odpojenym posilnovacom sa ten pedal neprepadá. Hadica k posilnovacu pracuje spravne- zaklopka sa uzavrie, púšťa vzduch - podtlak iba jednym smerom. Pri odpajani hadice pocuť ako si posilovač nasaje vzduch, takže tesní správne. Skusim pojazdiť s odpojeným posilovačom.
  5. Nevie niekto ako sa vybera podtlakova hadica z posilovaca ? Volajako nechce ist von.
  6. Nie , ja som ti zmeral už po zbrusení , takze stredy zarezov od seba na piestiku 34 mm. Alebo inak : na tom nástavci od vonkajsej strany campliku po vonkajsiu stranu druheho campliku 34mm. Ak to chápeš , ja by som ten zbrúseny material potreboval na tu vonkajsiu stranu tych camplikov. Ale vravim , takto to tiež pracuje
  7. Nameral som cca 34 mm, ale je to pripravok z Alli , ktorý som musel doupraviť, ale účel plní. Viď obrazok. Chcel som ti odpovedať už včera , ale hold povinnosti nedovolili.
  8. Musel som s tým niečo spraviť lebo auto potrebuje jazdiť a to by mi tie kotúče zhoreli keby to tak pribrzďovalo. Teraz je to lepšie , ale vymením ich lebo čo pozerám , naozaj to nie je drahá položka.
  9. Ano samozrejme to spravim na obidvoch. Plus vymena brzdovky , neviem kedy bola menená. Zaujimave že staré dostičky boli zodraté pekne rovnomerne vsetky styri rovnaky rozmer . Tie piestiky museli brzdiť aj odbrzďovať, ale len preto lebo boli už sadnuté. Preto nie je dobré meniť dostičky keď sú už úplne zodraté a piestik je viac vysunutý.
  10. Nové zistenia. Rozobral som lavu zadnu stranu a skúsil ten piestik ešte rozbehať (vysunúť šlapanim na pedal a zasa zatlačit pripravkom ) . Parkrát som to zopakoval a po chvíli išiel piestik citelne ľahšie. Poskladal som to celé a po zabrzdení je to teraz o 80 % lepšie. Už aj odbrzďuje. Ale pravá strana presne ako marian.marcin napísal ten piestik dostal vodu . Ten piestik po vysunutí potrebuje obrovskú silu na zatlačenie. Na ten prípravok som musel použiť aj rúrku. Aj ked som to opakoval viackrát tento strmeň potrebuje repas. Ma poškodenú vonkajšiu manžetu , preto sa tam dostala voda.
  11. Ano je to pripravok so zavitom , ktorý otáča a zatlačuje piestik.
  12. Zdravím. Keďže sa mi rozsvietila kontrolka opotrebovania brzd. dostičiek, objednal som komplet nove Ferodo . V predu vymena v poriadku a v zadu problem na obidvoch kolesách. Pritom piestik strmeňa bol zatlačeny pripravkom, kotúče zrovnané, dostičky majú voľný pohyb, vodiace čapy premazané a pohyblivé. Po poskladaní a zabrzdení stále brzdí, lanko ručnej brzdy bolo odpojené. Skúsim ešte rozhýbať piestik lebo išiel dosť ťažko.
  13. Praskliny na mojom zapalovacom module ktore vznikli po silnejsom dotiahnuti skrutiek v minulosti.
  14. Po zložení motora a nastavení klapky -ADP., zmena režimu z volnobehu na ciast. zatazenie - predtym pri 10 % otvoreni klapky , teraz 7 % ot. klapky. Zaradena jednotka , auto je v pohybe ale diag. ukazuje stale volnobeh.
  15. Napriek problemom sa motor nesťazoval a sa čudujem ale išiel bez problémov.
×
×
  • Create New...