Přejít na obsah

Hanys55

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Hanys55

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Hanys55

    1.4 16V klepe

    Ahoj, tak mám tady resumé... Nakonec byl problém v uložení vačky, jedno je vydřené... Podařilo se mi sehnat celou hlavu za 1000,- Na autě teda vyměněno: olejové čerpadlo, hydroštely a ventilové víko s vačkama. Tlak oleje je na studeném motoru při volnoběhu přes pět barů, po zahřátí při dvou tísících otáčkách dva bary. Přesně jak je DP... Motor přede jako kotě nic neklepe a zase jede jak má... Díky všem za pomoc a rady...
  2. Hanys55

    1.4 16V klepe

    Sací koš byl první po čem jsem šel, proto šla dolů jako první vana. Tam buhužel nic, všechno jak má být. Tak potom šlo dolů ventilové víko a právě kontrola těch hydroštelů... Vyměním čerpadlo a hydra. Pořádně zkontroluju to jedno co jde tak lechce ven a uvidím. Šálek jsem měl dole jeden a je jak nový. Auto se mi taky nechce měnit 95% oprav jsem si na něm schopen udělat sám. Navíc klasický atmosferický motor. Žádné turbo vysokotlaké vstřiky atd... Navíc se s tím jezdí fakt lechce...
  3. Hanys55

    1.4 16V klepe

    Ok díky za podněty... Auto na tom není až tak špatně na to kolik má najeto. Nějaká koreze tam samo je, technická je ještě na rok, další by mělo taky dát, poslední byla v podstatě bez problému... Pokud bude oprava stát cca 10 tis. tak za ty peníze takové auto určitě neseženu... Pojzijšťuji jaké jsou ceny a asi vyměním čerpadlo i hydroštely a snad to klapne. Možná ještě vytáhnu vačky jestli nebude problém třeba tam, ale to ještě uvidím... Jinak mění s těmi hydroštely i vahadla nebo to není nutné... Ještě jednou Dííky
  4. Hanys55

    1.4 16V klepe

    Kluci díky za komenty jen abychom to uvedli na správnou míru. Řeším tlak oleje. Čidlo nové. Udělal jsem si rozdvojku takže jsem měl zapojené čidlo a manometr. Studený start 2 bary, jak jsem jel a ohřívalo se to tak to šlo dolů až na nulu. Motor jsem rozhodil a 9 hydroštelů je špatných. Jde mi to jestli toto může mít vliv na pokles toho tlaku nebo je špatně ještě něco, např to čerpadlo... Ať nekoupím hydroštely složím motor a ono zase nic...
  5. Hanys55

    1.4 16V klepe

    Ahoj, začnu o stavu auta, motoru. Voda v oleji není a voda nemizí. Olej si to papne ale nic stašného, během intervalu doleju jednou... Najeto dle tachometru cca 400k, je to ale z itálie tak kdo ví... za mě jěště cca 200k na LPG, vím je to dost. Motor dycky cvakal za studena po zahřátí už vpodstatě ne, teď už furt... Tlaky, studený motor dle DP teď nevím ale myslím že dva bary, podle DP to sedí, pak se stoupající teplotou to šlo dolů, dle maleho budík s mizernou stupnicí v podstatě na nulu... Myslím že v DP je při dvou tísících otáčkach dva bary, teď si nevybavím... To už tam po zahřátí není ani náhodou... Auto stojí už asi měsíc takže studené... Dří nebyl čas... Jinak jsem se někde na netu dočet že ty hydroštely tady v tom motoru mají držet pod tlakem ikdyž to stojí, jakmile jdou zmáčkou tak jsou špatné, prý mají držet tlak aby to nezvonilo jak to za studena startuješ... Tuším že vadný jeden hydroštel nebude mít až takový vliv na fumkci motoru, ale když už jich je tolik tak jestli to může způsopit takový pokles tlaku. Špatný hydroštel uszuju podle toho co jsem se zatím dočetl a zatím by mi to i dávalo smysl. Nevím jestli víš jaké tam přesně jsou, ale dle všeho jsou ještě jak kdyby průchozí a mažou něco jakoby vahadlo, nebo co to tam u tady toho motoru je... Vím že už má svoje zasebou a nemůžu od něho očekávat zázraky ale pro ženu na to její popojíždění je to pořád DOST DOBRÉ 🙂 Jinak před tímto problémem jsem s tím jezdil já a minimální nájez denně byl 60+km, 30+30... Ještě jeden poznatek, všechny ty hydroštely v hlavě jak kdyby drží a jdou vytáhnou fakt blbě až na jeden, ten šel uplně sám, tak jestli ještě tohle... Díky za reakce...
  6. Hanys55

    1.4 16V klepe

    Ahoj chtěl bych se zeptat. Mám motor AUA a začala se po zahřátí rožínat kontrolka mazaní, fyzicky manometrem jsem to měřil a opravdu se tlak po zahčátí vytrací... Motor jsem trochu rozebral, sundal vanu - čistá, sundal jsem jeden šálek - jak nový a nakonec jsem sundal cíko hlavy a kontroloval hydroštel a devět jich jde zmáčknout, tedy nedží tlak. Může tedy toto způsobit ztrátu tlaku v mazání nebo bude chyba jěště jinde... Jinak ano motor byl po nastartování jak zvonkohra... Díky za případné reakce...
  7. Tak po půl hodině co jsem včera večer v autě seděl s PC a mazal, učil a mačkal tlačítka se to nakonec povedlo... Auto už nebliká safe Ledka zhasíná... Nový dálkový ovladač odemyká, ale moc se mu nechce zamykat, zmáčknu zamknout tak auto cvakne spíše jako odemknout a při podržení odemčení kufru to jednou udělalo co mělo a na po druhé se odemklo celé auto... Tak nevím... Nemá někdo návod na vag je to přesně napárovat a co jde vyčíst z bloku hodnot. Něco to tam píše jako např. stisknuto nestisknuto atd. ale nevím co je co... Jinak zkusím ještě vyměnit baterku v ovladači je fungl nový z německa ale kdo ví jak dlouho jim tam ležel...
  8. Klíče z jednotky jsem se snažil vymazat ale moc mi to nešlo, je potřeba se do jednotky ještě zalogovat?... A nejde ten nový klíč nahrát přes ten vag?.. Jinak to odpoledne ještě zkusím jak jsi psal a uvidím, párování s dvěma klíčema jsem zkoušel ale nevyšlo to... Nevím právě jestli něco nedělám blbě nebo jak se v tom někdo hrabal předemnou někde necvak ještě nějaký dráty...
  9. Ahoj řeším problém a už si moc nevím rady. Vyměnil jsem komfortku za 433E a po odemčení mi nepřestane blikat ledka na dveřích ridiče. Když otevřu dveře tak začnou blikat blinkry.... Snažil jsem se najít ve schématech podle čeho jednotka pozná že se odemklo, ale nějak jsem neuspěl... V autě už se někdo hrabal dle všeho tam byla kdysi neorigo dálka. Drát co jde k Ledce do dveří byl dokonce cvaklý...
  10. Tak to gratuluji ja se k tomu ještě nedostal. Jsou prázdniny tak auto skoro nejezdí... Typuji třeba za "A"...
  11. Na zkoušku te tesnosti je nějaký sprej, prý se to nastrika na spoj sani a pokud tam je netesnost tak se motoru sníží otáčky na chvíli... Myslím že kdyby se vzal startovací sprej tak to udělala na opak. No ale zas aby to na tom motorů někde nechytlo... Pokud to půjdeš přehrát dej vědět jak to probíhalo. To vlákno z kterého jsem to vycet je už trošku staršího data... Já teď s autem nic nedělám jsme na dovolené... :-D S akci zkoušek vstriku se ozvu tak za dva týdny...
  12. Na tlak vezmu z práce nějaký budík co máme na stlačení vzduch a nějak to tam dorvu... Vagem si nemyslím že to pude... V DP to myslím je popsáno taky s nějakým externím tlakomerem. Ta netesnost saciho potrubí je prý normální chyba u těchhle motorů. Prý je to chyba řídící jednotky ve škodovce prý přehráli celou jednotku a byl klid. Někde jsem o tom četl taky tema. Já tu chybu tam mám taky...
  13. Ok díky pánové za info, kroužky poptám tady v obchodě kde právě prodávají kde jaké kroužky a těsnění. Ta cena za originál je fakt masakr to se mi za to dávát nechce... A na kelly se na díly nedívám, ani nevím proč... Stahovat umím a najít na netu dovedu taky kde co, akorát musím vědět co mám hledat. Nevěděl co je to za program... Ještě jednou díky... Jinak k autu: Vyměnil jsem snímač vačky a škubání téměř ustalo, žena dokonce tvrdí že už to nedělá vůbec... Nějaké náznaky tam ovšem ještě jsou a ještě to nechce moc dobře za plynem. Jak se na to šlápne tak se tomu prostě nechce, někdy to ale pustí a pěkně tahá... To si myslím že už bude těma vstřikama, nebo tlakem paliva...
  14. Ahoj díky za info, nevím jak to v tom obchodě řeší. Krom tady toho mi zatím jinak sehnal všechno... Můžu se ještě zeptat co to máš za program a kde bych k němu moh popřípadě příjd i já... ;-)
  15. Ahoj je tu někdo z opavy, ostravy a okoli kdo by mi vyčet pin z budíku z Fabia 2 před FL... Díky...
×
×
  • Vytvořit nový...