-
Počet příspěvků
62 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Statistiky prodejce
- 0
- 0
- 0
Popularita
3 NeutrálníO uživateli K.Arno
-
Hodnost
Uživatel
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
-
Chtěl jsem to sem napsat i s fotkami po úplném dokončení. Jinak tedy pomohl Škoda servis a ebay. V servisu jsem objednal rámeček 5L0858 069 L 1QB, vyšel na 560,--Kč. Zbytek jsem našel na ebay. Celá sada - mikrofon (3B0 035 711 B), prodlužovací kabel i všechny potřebné svorkovnice už napojené jako plug and play vyšly i s dopravou na 750,--Kč.
-
vyřešeno
-
Tak rámeček i mikrofon mám, ale nastal další problém. Spojení mezi mikrofonem a samotným rádiem. Existuje nějaký originální kabel, nebo musím "jen" napojit svorkovnice na kabel podle potřebné délky?
-
Díky, zajedu tam, asi to bude nejlepší, stejně musím objednat i mikrofon.
-
Mám už druhé Klebry a nemůžu si stěžovat. Neměl jsem s nimi nikdy problém. Ale údajně je kvalitativní rozdíl mezi těmi vyrobenými v Anglii a v Polsku. Já měl pokaždé anglické.
-
Díky za odpověď a nějaké číslo dílu nevíš? Je to toto? http://www.skoda-parts.cz/produkty/ramecek-okolo-navigace-pro-vozy-s-automatickou-klimatizaci/
-
Koupil jsem si do Yetiho r.2012 místo stávajícího Swingu Amundsena+ Kamarád, který mi ho prodával mě upozornil, že budu muset pravděpodobně měnit rámeček kolem radia a klimatronicu. Nikde jsem o tom nic nenašel. neví někdo jak je to?
-
nohic asi myslí, že po příjezdu domů a nájezdu těch 80km běžela regenerace a motor vypnul. Tím ji přerušil a ona se v průběhu týdne opakovala. Pokud ji přerušil několikrát za sebou, trvalo to ten týden, než se dokončila.
-
Myslím, že potkat bych ho na zasněžené a namrzlé silnici nechtěl... vlastně bych ho potkat nechtěl nikde.
-
Stále mi uniká smysl vypnutí systémů. Za snížené přilnavosti se auto tak jako s vypnutými systémy nikdy chovat nebude. To už je lepší zkusit si to na letních gumách se všemi systémy, ale ani to není stejné. Nejlépe se dá simulovat a nacvičit na speciálních plochách, kterých je po republice několik a nasimulují i sníh a led uprostřed léta.
-
Nějak mi uniká smysl tohoto počínání.
-
Já to kontroluju podle zvýšených otáček při volnoběhu. Při regeneraci je mám těsně nad 1000. Pak to taky proženu kolem komína.
-
To ale máš appku neustále spuštěnou? Nebo ji pokaždé před vypnutím motoru musíš spustit, abys zkontroloval stav. Trochu jako oblékat si kalhoty přes hlavu, ale jiné řešení aby člověk nevypl motor při regeneraci asi není.
-
Kódování Yeti - aktivace skrytých funkcí
K.Arno odpověděl do tématu od osobne téma v sekci Elektrika
Díky vyzkouším