Přejít na obsah

ruger

Uživatel
  • Počet příspěvků

    97
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli ruger

  • Narozeniny 1.1.1983

Oznámení ruger

  1. Musím tě zklamat. Čmuch máš špatný. Nic z toho, co jsi napsal se neděje. Pouze mě jenom napadlo jestli už někdo měnil těsnění a při kolika km.
  2. Ahoj všem, řešil už někdo výměnu těsnění pod hlavou? Zajímalo by mě kolik cca km vydrží těsnění pod hlavou u 1.4 63kW.
  3. Byl to planý poplach. Auto standartně neparkuji v garáži a po udělaných rozvodech jsem ho tam startoval s otevřenou kapotou a staženými okny. Víc se to tam rozlíhá. Takže jsem zbytečne plašil. Venku to má standartní zvuk.
  4. No ona byla i ručka zatažená. Ale kdyby to byly hydroštěly, tak by to dělaly i den předtím při startu ne? Je to takový jiný klepavý zvuk. Zvuk jak, když se vymění olej a chvilku to zaklepne než se to natlakuje olejem. Tady to, ale klepe pořád. Co se v extremním případě může stát, když je zatáhnutá brzda, zařazená zpátečka a točí se silou přes šroub řemenice, co to jde.
  5. Včera jsem měnil rozvody po 105tis od poslední výměny. Vzhledově by řemen vydržel ještě hodně a kladky šly hladce, takže by taky ještě něco vydržely. Udělal jsem po výměne zkušební projížďku a vše ok. Pak jsem udělal, ale blbost za kterou bych se zfackoval. Těsně před odchodem z garáže mě napadlo, že se ještě podívám jestli sedí bílé značky na horních ozubených kolech, co jsem před výměnou udělal. K tomu, ale bylo potřeba zatočit dole šroubem na řemenici. Tak jsem to udělal a značky seděly. Takže dobré. Dnes ráno nastartuji a z motoru jde klepavy zvuk. Zhrozím se a vypínám motor a uvědomuji, že jsem včera točil klikovkou se zařazenou zpátečkou, když bylo na zemi. No zkrat. Tak hned jdu sundat spodní plastový kryt, abych se podíval na značky ozubených kol. Myslel jsem, že to přeskočilo, proto ten klepavý zvuk, ale vše vypadá ok viz fotky. Teď nevím, co se stalo. Nevíte čím může být způsoben ten klepavý zvuk?
  6. Nevíte, dá se přes VAG zvýšit startovací dávka benzínu? U TDI to jde. Tam to lidi zvedají při špatných startech. Ještě pokud má auto LPG, tak chce vyloučit jeho vliv. Chce to vymazat adaptační hodnoty benzínové jednotky přes VAG nebo nechat odpojenou baterku přes noc. Pak jenom jezdit na benzín a po pár dnech pokud to bude blbnout pořád, tak na to LPG nemá vliv.
  7. Tak čerpadlo je už vyměněné. Napřed jsem si to ověřil nataženým kabelem od baterky. Čerpadlo nevrčelo, tak jsem ho vyměnil. Akorát mě překvapilo, že to těsnění bylo rozleptané a rozpadalo se (asi bio složky v benzínu tomu pomohly). V nádrži žádný bordel nebyl, jak někdo uváděl, že tam měl zgelovatělý benzín. Pro jistotu jsem ho, ale vysál a nalil nový. Dal jsem nové čerpadlo a už to šlape. Ještě chci vyměnit palivový filtr.
  8. Ráno jsem nasedl do auta, otočil klíčkem a startér točil, ale auto nic. Hned při druhém otočení klíčku mi byló divné, že neslyším čerpadlo. Odpoledne jsem to zkusil znovu a čerpadlo nebylo slyšet. Pojistky ok, vag nehlásil žádnou závadu, tak jsem se rozhodnul zkusit čerpadlo na tvrdo s nataženým kabelem od baterky. I tak čerpadlo ani tuk. Tím pádem si myslím, že je KO. Jelikož tam nebyly značeny póly, tak se pro jistotu ptám jestli jsem to zkusil správně? Na obrázku jsem to popsal. Krajní napětí (modrobílý + a hnědofialový -) dva pro měření hladiny paliva. Jak se dá zadat příkaz čerpadlu přes VCDS, aby pumpovalo?
  9. ruger

    Ložisko na spojce?

    Kolik hodin přibližně zabere výměna ložiska mechanikovi?
  10. ruger

    Ložisko na spojce?

    Mě to hučí při 65000km. Pozoruju to od podzimu a zhoršuje se to.
  11. ruger

    Ložisko na spojce?

    Musí se vyndávat motor nebo se převodovka vytahne ze spodu? Co všechno výměna ložiska obnáší? Taky mě to docela hučí a při vyšlápnutí spojky ztichne.
  12. Přestěhoval jsem se do Brna a sháním šikovného mechanika pro II Fabii. Hledám někoho kdo dělá sám na sebe, žádný velký servis. Mám rád přímý kontakt s mechanikem, když problém řeknu přímo tomu kdo to bude opravovat než styl větších opraven. Protože když něco nadrbe, tak si to taky sám zase bude muset opravit. Ve velkých servisech si mechanik odbouchne svých 8hod a je mu u prd... jestli třeba auto přijede s přidřeným turbem, protože u něho měnívali jenom půlku oleje a zbytek si nechavali bokem.
×
×
  • Vytvořit nový...