Přejít na obsah

Czrkmcz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Czrkmcz

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím Mám problém s Fabii 1.4 TDi odeslo turbo tak se dávalo jiné ale po výměně turba se stává to že motor dlouho točí než chytne ( neni to pravidelne a je jedno jestli za tepla nebo za studena ) pravidelne při akceleraci zacne skubat od 2000 - 3000 Cistila se skrtici klapka + EGR , podezrivam skrtici klapku ze by neprezila vycistení je mozne ve vagu otestovat jeji funkcnost ? případně nejaky postup adaptace ?
  2. Vadit by to nemelo ( pokud bude plnit ucel ) proc mas spotrebu 10L/100km ? urcite ne proto ze bys nemel kat spotreba bez katu je stejna nebo o malicko vyssi ale problem je pri stk atd. Kat se sam od sebe nerosype muselo ho neco poskodit a vzhledem k tak vysoke spotrebe asi vis kde hledat
  3. Ta kontrolka se tvari jako kdyby tam vubec nebyla pri prodeji auta ji museli nejak vypnout nebo odstrihnout aby nikdo nezkoumal ze tam je zavada , servo bylo v haji takze se menilo , menilo se i cidlo , takze servo je ok jde mi o to ze se po otoceni klicku vubec nerosviti jako by tam vubec nebyla, po otoceni klicku se ma rosvitit a zhasnout , ppkud je chyba zustane svitit , servo sem odpojil a diag vypsala chybu serva nicmene kontrolka nesvitila ( pritom by mela ) proto me zajima jak se da vypnout abych to mohl uvest doporadku
  4. Ahoj lidi mám dotaz, jak je možné odpojit , prípadně deaktivovat kotrolku serva u Fab I 1.4 TDi rv 2007 ? jde mi o to ze auto bylo z bazaru kde kontrolku nejakym zpusobem odpojili aby nesvitila , zavada se nehledala protoze nebyl duvod *nic nesvitilo*, takze po vymene serva , cidla a konektoru bych chtel aby bylo vse ve stavu aby kdyz bude zase problem aby me na to upozornila kontrolka, bohuzel po otoceni klicku se nerosviti kontrolka serva a to ani kdyz *nasimuluju* nejakou zavadu tak take ne ,, kde se da kontrolka odstrihnout aby nesvitila ? za budiky jsem koukal vsechny kabely jsou neporuseny ,
  5. Predem se omlouvam jestli to tu uz nekde je , ja to nenasel ... Koupili jsme uni dalkové ovladaní ( central je originalní ) ze stahovacky oken jsem si privedl 12v do jednotky uni dalky, blinkry ani sirenu atd nepotrebuji pripadne si to pak dopojím , jde mi o to ze v navodu je na vyber z vice moznosti , negative trigger , positive trigger , positive and negative trigger dohledal jsem ze FABIA I zamyka kostrou proto jsem to pripojil jako negative trigger takto : 1 Non connect - nepripojeno 2 Zamykací signál - napojeny na zlutomodry kabel ve dverich ridice 3 Kostra - chycena sroubem na dverich ridice 4 ????? 5 nepripojen 6 odemykaci signal - napojeny na zlutomodry kabel ve dverich ridice na ktery kabel mam napojit odpor 180ohmu ? pochopil jsem to tak ze oba kabely se signaly /2+6/se pripoji na zlutomodry stim ze na jednom kabelu bude odpor ? kabel ktery vede do zamku mam nechat normalne ceny a kabely z unidalky k nemu jen pridat nebo mam i nekde neco stipat ? delka impulsu se da nastavit na 3,5s nebo 0,5s nechal jsem 0.5s muj dotaz zní, mam to zapojene dobre ? musim pridat jeste odpor ale nejsem si uplne jisty jak .... Fabia I 1.4 TDi 51Kw rv 2007
  6. Ahoj nevedel by nekdo prosim jak tohle zapojit ? Jde mi o ovladani zamku zbytek mam hotovy napajeni jsem si vzal ze stahovacky diodu jsem zamenil s tou co je u cudliku dveri , jde mi o to schema jsem z toho jelen , ridim se "negative trigger" 1nezapojeno 2 zamykaci signal 3 kostra 4 nic 5 nezapojeno 6 odemceni nevim ktery kabel to ovlada ve dverich muze mi nekdo prosim poradit ? Potreboval bych vedet kam co napojit tak nejak se mi povedlo zamykat ale uz jsem neodemkl , pak jestli staci 0.5s impuls nebo mam dat 3.5s ?
×
×
  • Vytvořit nový...