Přejít na obsah

dron

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení dron

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. ahojky, tak auto jezdí. Motor velmi klidný a jede lépe do kopce. Zvuk je dokonce tišší na tom se schodlo více lidí. Nic jiného se neděje ani diagnostika nic nevykazuje. Pouze se rozsvítil EGR ventil cca 20km. To dělalo i při původním motoru kde je originál EGR ventil. V této hlavě motoru není ani náznak na odlitku hlavy že by někdy se uvažovalo na montáž EGR ventilu.
  2. myslím si že si uvědomili, že EGR ventil je problém.Tim ho vyrušili a přeprogramovali ŘJ, aby jim vycházeli emise. Jinak ten motor bude stejný. Moc nevěřím, že by něco měníli na pístech, klice, v hlavě...... Ostatní komponenty zůstavají původní, ŘJ, klapka nasávání, vstřiky..... Když se to vezme, kdybych přehodil hlavy tak tam namontuji EGR ventil a spodek motoru bude z BKY, ale už budou poškozené hydroštely z AUA.
  3. ješte neběží. Takže by stačilo přehodit řídící jednotku?
  4. cidlo snimani otacek se vyresi, tim ze to ma hlinikovou vanu jsou tam navic dva šrouby.Tak se posune o kousek. Je pravda že nam svitil už driv EGR a když ho vymazali tak po 30 km zacal opet sviti. Večný boj s EGR. Mozna by šel EGR vypnout v řídící jednotce????
  5. takže bude problem??Myslel jsem, že zapojim elektricky egr ventil a jeste ho připojim na klapku.Ridici jednotka bude si myslet, že je ucpany egr. prodavat se to uz nebude je to nadojeti . motor uz nejde vratit, takze jak to udělat nejlepe, aby to jezdilo a nebyly problemy. Jezdi to jen do prace na vesnici. Dekuji
  6. puvodni AUA ted BKY ty co to prodavaji rekli ze je to stejne jen ted se zjistilo že BKY je novejsi model motoru, který nemá EGR ventil. Napadlo mi napojit EGR na klapku, pripojit elektriku a bude se chovat jako zacpaný. Šlo by to tak udělat???
  7. Dobrý den, vlastním Fabia 1 motor 1,4/55 16V protože došlo k poškození motoru koupil jsem z Pola stejny motor 1,4/55 BKY. Při prohazování motorů jsem zjistil, že z Pola už má hliníkovou vanu a jinde čidlo, které hlída klikovou hřídel. To by tak nevadilo. Ale u starého motoru byl EGR ventil a u toho z Pola nevim kam by měl jit. Má tento motor, který se jeví trochu modernější vůbec EGR ventil??? Děkuji za každou radu nebo schéma.
×
×
  • Vytvořit nový...