-
Počet příspěvků
880 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Typ obsahu
Profil
Fórum
Galerie
Obchod
Stahování
Articles
Příspěvky zveřejnil pitrs78
-
-
nevím co je na tom pravdy, ale jednou mi v servisu technik tvrdil, že čím vyšší rychlostní index, tím měkčí směs je použita na pneumatiku a to se rovná menšímu kilometrovému proběhu. Osobně nemám zkušenost, snažím se brát vždy s rychlostním indexem stejným, který je uveden v TP.
-
Měl si je přes léto správně uskladněné?
Vyzkoušej výměnu za náhradní kolo, pokud hučí jen jedna, tak ji najdeš
-
Ale škodovka má stále v nabídce dpf filtry za 12.900,-. Alespoň je to tak stále uvedeno na jejich stránkách
-
Kdysi jsem se potom taky pídil a podle technických listů to jsou stejné oleje. AV-L má normy jen pro VW, ECT C2/C3 má více norem
-
Tak už to opět funguje, Oil ash jsem poklepal, on se zvýraznil a naskočila hodnota
- 1
- 1
-
před 2 hodinami, ski1961 napsal:
něco lepšího a co ? jen to jen o značce a její ceně..základové oleje jsou pro všechny výrobce stejné..pak už jen záleží jaké aditiva a různé přísady si tam jednoltivé značky přidávají..za značku Castrol se prostě hodně připlácí jen za tu značku, ačkoliv olej levnější od jiné značky bude stejně kvalitní..to je můj názor
Ono ale není základový olej jako základový olej. Základových olejů je více druhů (asi 5) a jsou více či méně kvalitní.
-
Já prostě castrol nemusím, tak to bylo myšleno (nemá moje sympatie). Je to značka, která těží pouze ze svého profláknutého jména. Mě osobně by třeba více oslovila nějaká německá značka, třeba i FUCHS. Asi tak. Rozhodně nejsem zastáncem toho, že tento olej je horší, tento lepší apod. Prostě pokud splňuje normu, tak se netřeba ničeho obávat. Na druhou stranu, když koukneš na oil-club.de, kde jsou analýzy olejů (nových i použitých), tak třeba castrol je vyhodnocen jako Normální olej. Pak jsou samozřejmě i vyhodnocení jiných značek olejů, typu Velice kvalitní olej, TOP olej apod.
-
Asi tak. Nevím proč, ale já ten castrol prostě nějak nemusím.
-
jsem čekal, že tam bude něco "lepšího"
-
kde berete tu jistotu, že je tam olej castrol?
-
Musím se doma podívat (mám to ve starém telefonu). Domnívám se ale, že je to ta, z toho odkazu na první straně tohoto vlákna
-
Nevím jak je to možné, ale doposud mi to bez problémů ukazovalo hodnotu Oil Ash s verzí softu 8810 bez problému a najednou mi to z ničeho nic začalo ukazovat -nd-. Stalo se to taky někomu?
-
Je to sice úplně mimo téma, ale zas tak černě bych to neviděl. Je nutné si uvědomit, že většina z nás má právě OII 1,6 tdi po operativním leasingu, takže to auto "nemělo majitele" a podle toho to v některých případech vypadá. Třeba Svět motorů hodnotí spolehlivost motoru 1,6 docela kladně, pouze zmiňuje problémy s EGR a vstřikovači, které začínají odcházet někdy kolem 200t km. Jako nevýhoda je tam ovšem zmíněna vysoká cena náhradních dílů, což je pravda.
Výše byl zmíněn jako spolehlivý třeba P508. Vzhledem k tomu, že bratr ho má jako služební (mají celkem 3), o spolehlivé auto se taky nejedná.
-
ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
-
mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
-
před 15 hodinami, 15degren napsal:
No jeden z mých vozů který byl jeden z prvních 1.6 TDi s pevným interval 15K km měl z výroby olej 5W40 se specifikací 504.00 a dávali ho tam pak ještě jednou při první výměně. Pak se přešlo na 5W30, takže asi tam s 5W40 504.00 není problém, protože to auto už má dost najeto a pořád jezdí a filtr taky filtruje...
oleje s VW504.00 jsou lehkoběžné oleje pro benzínové motory - omezení sulfátového popelu, prodloužené výměnné intervaly, takže to byl patrně olej 5w30 a ten patrně plnil i 507.00 (předpokládám)
-
Samozřejmě, že existují 5w40 pro motory s DPF, ale ty musí zároveň plnit ACEA C3 (a to PillMaister neuvedl). Takže nikdo tu nemůže napsat, že to je v pořádku!
-
To bych tak jistě netvrdil, jedná se o motor s DPF a žádná 5w40 neplní VW507.00
-
ale zase se dotáhnete na víně pro pražáky
-
To je oficiální distributor pro ČR, nemusíš mít strach. Když se podíváš na stránky dovozce, tento distributor tam bude a je to cajk
- 1
-
@Pitrsman To není úplně tak pravda. Shell samozřejmě vyrábí i 5l balení, akorát nejsou distributorem dovážena oficiálně do ČR. Tyto balení pocházejí třeba z jiného trhu (seriózní prodejce to na vyžádání sdělí, např. vyrobeno v holandsku pro německý trh)
-
V 28. 6. 2017 na 9:42, Pitrsman napsal:
Maverick: Tak jsem to teď obvolával, u oficiální dovozce Shell, skutečně to pochází z Hamburku a to že to nebude mít technologii PurePlus bude tím že měli na podzim v Kataru nějakou havárii a na trhu se objevila i 5L balení, tím pádem se to vyrábí přímo z ropy, jinak tu firmu jaknaauto.cz zná a ta firma od nich odebírá, takže nějaké to že to bude pančované asi nebude na místě, jinak hliníková fólie se nedává ani u oficiálního prodejce, momentálně teď ale dalším rokem může být. Pokud chce mít člověk 100% jistotu tak pro moravskoslezský kraj je tu http://www.northoil.cz
Sidlo v Ostravě, prodejna v Olomouci, průmyslový areál v Černovíru, ulice Na Sezníku 4 , telefon : 739 431 638. Jinak objednávku jsem nejdřív strornoval, dle platných zákonů o nakupování přes eshop, což je po převzetí do 14dnů vracečka bez udání důvodu ale nakonec jsem se rozhodl po vyjádření Shellu olej od jaknaauto.cz vzít, tak uvidím.
toto je tvůj příspěvek ze strany 14
-
před 41 minutami, rudasn napsal:
Dík za potvrzení. V olejích se moc nevyznám, lepší se raději zeptat, i když to pro mnohé vypadá zbytečné. Když už jsi ukázal tyto dva nejběžnější a nejvhodnější, který z těchto dvou je lepší?
To ti nikdo neřekne, protože to nikdo neví. Vyber si ten, který je ti více sympatický, nebo ten, který je pro tebe dostupnější.
- 1
-
To je docela darda za ten olej. U oficiálního distributora Shell (Pewag autocentrum) stojí 753,-
EGR ventil
v Motor 1.4 16V
Vloženo
Ahoj,
začal se mi na BKY objevovat problém s nepravidelným volnoběhem a rozsvítilo se na budících grilované kuře. Přes OBDII to píše chybu P0402 - Exhaust gas recirculation (EGR) system - excessive flow detected. V servisu se tato chyba načetla jako 16786 - proud recirkulace spalin - detekován jako nadměrný. Po smáznutí chyby se auto podařilo nastartovat až napočtvrté (vždy otáčky spadly na cca 500 a chcíplo). Chvilku jezdilo (cca 20 km) bez kontrolky na budících. Pak se opět objevilo grilované kuře, a následně ještě EPC kdy spadlo do stavu nouze. Vypnuto zapalování, klíček vytažen, nový start a EPC již nesvítilo. Po načtení chyb přes OBDII to píše chybu P0106 - Maniford absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) senzor - range/performance problem. Chyba smazána, volnoběh opět houpe (ne však vždy) a při projížďce se opět rozsvítilo EPC a auto drželo zvýšené otáčky na cca 1200-1300 otáček. Motor vypnut, nový start a již bez svítícího EPC. Kuře ani EPC po 20 km jízdě zatím nesvítí. Napadá vás, prosím, co by to mohlo být? Výměna EGR? Auto nájezd 215t km, kromě snímače polohy brzdového pedálu a čidla teploty chladící kapaliny vše původní. Díky moc všem