Jump to content

Jiri ALH

Uživatel
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Jiri ALH

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Buď trochu rozeber palubku a podívej se na ní fyzicky (je nad pedálem plynu) nebo, což je o dost snažší, přes VAG. Číslo je komfortky je 6Q0 959 433 X, přičemž na pozici X je písmeno které jednotky rozlišuje. Dálku umí E a snad C, jiné nikoliv.
  2. A nešlo to nikdy, nebo to fungovalo a teprve nyní je závada? Aby nebyly klíče s DO, ale komfortka co DO nepodporuje... jaké je její číslo?
  3. Do úplně nových zas nechci vrážet, natolik to celý nepotřebuju S palivoměrem by neměl být problém, mám předface a chci budíky předface..
  4. Díky za nabídku, částečně ji možná využiju (PIN, km), nicméně HW bych si rád sehnal/instaloval sám Wirer : Zrovna tuhle tabulku jsem měl na mysli pár příspěvků zpět, můj problém neřeší - podle čísel z ní mi vyjíždějí všude jen face budíky..
  5. Děkuji za odpovědi, bohužel v praxi si nejsem uplně jist realizovatelností této rady - v inzerátech jsou na prodej budíky z Fabie, v lepším případě k nim prodejce napíše jejich číslo příp. motorisaci původního vozu a nic dalšího není možné zjistit, většinou už prodejce sám neví nebo tápe co s tím mám zkušenost. Potřeboval bych vědět, že např. 6Y0 919 880C jsou ty správné.. Věřím, že se v tom někdo vyzná, na face verzi je zde v jednom tématu hezký a přehledný seznam. Nebo jestli by byl někdo schopen/ochoten mi říct alespoň ony výše zmíněné, 6Y0 919 880C, ty jsou zatím mým favoritem, byť bez záruky
  6. Ahoj, potřeboval bych zjistit čísla budíků pro FI předface - pokud se někde o tomhle píše, jde o face verze a starší se mi nikde nepodařilo dohledat, případně se řeší jen velmi okrajově. Rád bych do Classicu (MPi 50kW, r.2003, původní budíky 6Y1 920 860G) sehnal a dodělal budíky s PP (ne maxidot), ideálně se spodní řadou kontrolek a rychloměrem do 200km/h. Bohužel netuším, které číslo budíků je to správné - nemáte v tom někdo přehled, které budíky jsou které? Děkuji
  7. Tak odskok víka kufru na DO zprovozněn, největší závada byla zjevně na mém přijímači Včera, když jsem učil auto na nové klíče jsem zkontroloval paměť závad komfortky a immo (bez závad), k BSG se mi ale nepodařilo napoprvé připojit a v domnění, že je pro tento úkon nepodstatná to dále neřešil. Dnes se mi komunikace s BSG navázat podařila bez problémů, smazal jsem sporadickou závadu z paměti a zkusil znovu klíče - Ejhle, už to chodí jak víno. Zjevně vědí, proč píšou že je nutno mít paměť závad prázdnou. A skutečně je v autě BSG 6Q1...C Děkuji všem za pomoc
  8. Ten odskok kufru mi pořád absolutně nejde do hlavy Podržení tlačítka nepomáhá, není ani slyšet cvaknutí relé pod palubkou, prostě nic. Koukám do schémat ze kterých vidím, že servo zámku kufru je trvale ukostřeno a druhým pólem připojeno zeleno/červeným kabelem 0,5mmq k BSG na svorkovnici T6o/5 (XP1), kde je dále znázorněno, že tato svorka je vývod klapky přepínacího relé, přičemž NC kontakt je spojen se svorkovnicí T5c/1 (XP5) rovněž na BSG, kde se dle dalšího schematu nachází hnědá 2,5mmq kostra i pro motorek stěrače. NO kontakt je na svorkovnici T6o/6, kam je modro/červeným vodičem 0.75mmq přiveden plus od pojistky SB31. Není mi sice jasné, proč je servomotorek v klidu z obou stran tvrdě ukostřen, ale to není nakonec důležité. Po stisku tlačítka ve víku relé v BSG přepne a servo se aktivuje. Vzhledem k tomu, že tlačítkem ve víku kufru se dá normálně otevřít bude kabeláž jistě bez závad, resp. kompletní. Závada bude v tom, že relé v BSG nedostane po stisku DO podnět k přepnutí. Nyní ale proč? BSG v autě není ta nejblbější, je tam 6Q1... s koncovým písmenem (snad, nemám teď auto u sebe) C, tempomat umí. Auto, ze kterého jsem na vrakáči vyndal komfortku byla rovněž předface Fabie combi která měla taky BSG 6Q1..C a předpokládám, že tam to jistě šlo, neb byla jinak hodně ve výbavě a nevypadala jinak napadená kutilem. Je možné, že by existovaly BSG se stejným číslem ale rozdílným SW, přičemž některé se nedokáží dohodnout s komfortkou že mají otevřít kufr? Případně, pokud si špatně pamatuji co v autě je, co jednotkyBSG s písmeny B či A? Ty by teoreticky měly odskok umět nebo ne?
  9. Tak se po týdnu částečně zadařilo instalaci dálkového centrálu do Classicu udělat Jednotka komfortu 433E nakódovaná na 00019, dva nové čínské třítlačítkové klíče 1J0... Nějak to funguje, ale není to ideální : 1) Uzamknutí DO bez problémů, všechny dveře se uzamknou a rozbliká se LED ve dveřích řidiče. Problém nastává při odemčení dálkou - odemknou se všechny dveře krom řidičových, které zůstanou v jakoby SAFE módu (nelze otevřít ani zevnitř), ale LED nebliká. Při odemčení klíčem ze strany řidiče se odemknou, ostatní také. Při odemknutí klíčem ze strany spolujezdce se dveře řidiče neodemknou. Zajímavé mi přijde to, že dokud byl ve vozidle centrál neorigo, napojen s resistorem 180 ohm na kabel od zámku ve dveřích řidiče, odemykalo se vše. Nicméně to asi bude problém jednoho z mikrospínačů v zámku, bez kterého asi komfortka není schopna správně pracovat. Zámek je původní, má 15 let a 360 000km za sebou. Občas nejde ani světýlko interieru po otevření řidičových dveří. Je má domněnka o nutnosti výměny zámku pravděpodobná? 2) Nejde odskok kufru. Musí se to nastavit přes VAG? Pokud ano, kde? Nepodařilo se mi o tom nic dohledat, rovněž VIS je v tomto ohledu na informace poněkud skoupý. Nebo prostě Classic nemá pro tuhle funkci kabely ve svazku? Uplně se mi toto nezdá, vzhledem k tomu, že servo 5.dveří je dle schematu napojeno ke komfortce.. Děkuji
  10. Nevidím v tom problém, mám Octavii 10/2003 se čtyřma kilama na hrbu a klíč, krom naprostého ošoupání loga, v nejmenším nepůsobí že by byl v posledním tažení.
  11. Jo, zrovna jsem o tom taky uvažoval zda to není "jen" v tomhle Zkusím to takhle, byť je to složitější na sehnání, nějak pořád víc věřím použitým origo klíčům než novým čínským.
  12. Super, děkuji za odpověď Jednotku E jsem právě zakoupil za 500CZK na vrakáči. Zbývají tedy už jen klíče. Je teoreticky možné zakoupit nějaké použité trojtlačítkové sklopné klíče a spárovat s autem ty? Pochopitelně, že by bylo nutno ještě dokoupit nové planžety..
  13. Dovolím si oživit jedno mírně starší téma: Fabia Combi I, 1.4 50kW AQW, model 2003, výbava Classic úplně beze všeho, z fabriky měla jen centrál na klíč. Jde mi o to, že bych do ní potřeboval kvůli přítelkyni přidělat dálkové ovládání centrálu s tím, že když už, chci výhradně origo systém s tlačítkovým klíčem. Co jsem zatím dohledal, bude pravděpodobně potřeba jiná komfortní jednotka, s velkou pravděpodobností bude vůz od výroby osazen 6Q0 959 433A 01, tedy tou nejpitomější co existuje. Zde nastává první úskalí : Teoreticky bych potřeboval 6Q0 959 433C 02 (bez el.oken, bez alarmu, s DO, L řízení), lze použít i jinou 433C, třeba verzi 08 s el.okny a alarmem? Předpokládám, že to nebude problém, prostě se nakóduje že okna ani alarm nejsou a hotovo. Bohužel C jednotky moc nejsou k mání, nejvíc je 433E, je možno použít i některou variantu téhle? Hodně lidí píše že je to nejlepší komfortka co lze mít, ale nikde jsem se nedočetl zda je to použitelné i pro předface auto? V tabulce komfortek předface co je zde v jiném tématu uvedena není a vím, že s faceliftem se měnila i komunikace mezi jednotkami... Dále mne mate, že s instalací DO někdo mění sadu zámků, někdo zase ne, třebaže mají rovněž Classic a nepodařilo se mi z toho příliš pochopit, čím je to podmíněno. Klíč, ať už dvou nebo třítlačítkový, je potřeba předpokládám 434 MHz. Pokud je výměna zámků nutná z důvodu jiného tvaru planžety sklopného klíče, nevíte, zda by bylo možné použít dálkový klíč nesklopný staršího typu? Vzhledem k poměrně malému využití auta (10000km/rok) se mi nechce investovat do sady zámků.. Předem děkuji za odpověď Jirka
×
×
  • Create New...