Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

HONZAV1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

2 Neutrální

O uživateli HONZAV1

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. HONZAV1

    Poškozená antikorozní ochrana - oprava

    Nejlepší je Flexon od Normfestu, bohužel ale na něj musí být speciální pistole ( může zůstat tak, jak je, buď šedý, nebo černý, nebo do hodiny přelakovat barvou ( pak už se to nespojí)). To je materiál na stejné bázi, jako originál, který zůstane stále gumový a ne jako ta Bodyčka a podobné "hrubé" nástřiky, které po čase vytvrdnou a jsou k ničemu. Nejsem lakýrník, ale dost intenzivně se tomu věnuji a mám už vyzkoušeno téměř vše, co je na trhu. Honza
  2. HONZAV1

    Rozjezd na mokru - bouchání od přední nápravy

    Asi mám smůlu, že jezdím jen se špatnými auty, ale za určitých okolností se mi to stalo u každé trochu výkonnější předokolky, jedno jaké značky.
  3. HONZAV1

    Deflektory (ofuky) bočních oken

    Nevím proč, ale fixační plíšky nikdy nepoužívám a tedy nic neskřípe, ani neuletí. Tyto plasty jsem namontoval během hodiny, co jsem měl nového Supa doma, mám je vždy na všech autech a zničených gum jsem si ještě nevšiml. Výhodou je, že mohu větrat na 1-2cm otevřeného okna v jakémkoliv počasí a hlavně v zimě nikdy nemám orosená skla jako ostatní kolegové, když do uvnitř vlhkého auta zasvítí slunce ... . Dál mohu mít pootevřené okno při jízdě a nebolí mě za krkem od průvanu. Ale na to si musí přijít každý sám, nikomu nevnucuji. Zadní nikdy nemontuji = blbost.
  4. HONZAV1

    Pneumatiky z výroby - jaké?

    Dodáno včera 2,0TDI 110KW, pneu 215/60/16, Michelin Primacy 3 - ano hezké "papuče", ale já jdu proti proudu a mám radši gumy "vyšší", proto jsem odmítl O3LK s 18", kde jiná možnost není . Honza
  5. HONZAV1

    Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.

    Pochopil jsem, že banalitou není myšlen chybějící pás, ale náprava stavu, což snad banalita opravdu je. Jen se divím, že bez pásu nesvítí kontrolka "airbagu", no možná tam není předpínač. Nicméně toto vlákno jsem začal číst až po objednání Supa. A upřímně jsem se děsil dne dodání. Včera mi ho dovezli až domů, předání tím bylo velmi příjemnou záležitostí. Přiznám se, že po ujetí ca 100km je to z O3 velký skok nahoru, byť možná chápu zklamání po S2. Se stejným despektem jsem 2014 šel z O2FL do O3. A nakonec to pro mě byla nejlepší Octávka, co jsem za posledních 20 let měl. Ale teď zpět k Supovi. Mám základní výbavu, combi, TDI 110kW tedy nic navíc co by se mohlo pokazit doplněnou o vše co dle konfigurátoru šlo ( nakonec ale někde vypadnul Sunset, což je řešitelné), oproti O3 Style 2014 +příplatky my chybí jen Kessy - nemožno objednat, fakt jsem byl zvyklý, zase jsou tam věci navíc. Co taky chtít za 650tis s DPH. Zatím jediné, co jsem zjistil, taky byl stržený šroub držící zadní spodní plast (montoval jsem zástěrky). Nikde nic nevrže, nebouchá, tak to doufám zůstane :) . Kupodivu mne překvapilo, že na hraně zadního blatníku-lemu chybí tolik vzpomínaná kapka laku ( viděl jsem i u místního prodejce). Pokud se něco objeví, budu hlásit, jsem na auta a servis vždy hodně přísný. Honza
  6. HONZAV1

    Jak nalakovat správně veterána (celolak)

    Metalíza, stejně tak i " barva pod lak" se lakuje na připravený podklad tak, že se nejprve nastříká vlasní barva, ta se nechá zaschnout dle podmínek od 0,5hod až po třeba 10 hodin - nesmí být "mokré" protože by se jednak mohl tento podklad při lakování lakem "utrhnout", nebo by to zanechalo "mramor", ale nesmí to zase přeschnout, nebo se za čas začne loupat vrchní lak. Honza
  7. HONZAV1

    Superb modelovy rok 2019

    V podstatě to potvrzuje informaci z tohoto týdne od jednoho velkého dealera, kde jsem se ptal, jestli čekat s objednáním, nebo ne. Sice jsem někde četl, že facelift 2018, ale říkal mi 2019. Takže nečekám. A pokud se kapota a maska upraví dle posledního Passatu, tak jsem jen rád, že jsem objednal. Honza
  8. HONZAV1

    poškrábané brzdové kotouče

    Cože, na 60 tis. výměna komplet brzd? Mám necelých 170tis od nova a brzdy se do důchodu ještě nechystají (2,0TDI), tedy vše originál od 6/2014. Překvapuje mně, že i zadní. Pokud jezdím krátké trasy, tak alespoň 2x za týdem brzdy pořádně prošlápnu, aby na nich nepučela rez. Jen ještě doplním, že jsem najel ca 20 tis s nebržděným přívěsem často i přes 1T a asi 10 tis. s karavanem 1,2T. Honza
  9. HONZAV1

    Jak nalakovat správně veterána (celolak)

    Pánové, pokud byste to stříkali nitrem, jakože nitrem, tak se vám to moc lesknout nebude. Pokud je to stříkáno někde v poslední době, tak to bude akrylát, do kterého se ano nitro ředidlo dát může, ale nejlepší to není. Před tím se do lesku stříkalo vypalovací syntetikou a pak s tím do pece na vytvrdnutí, nebo se do této syntetiky dal nitrokombinační lak a vytvrdlo to. Jen se to nesmělo přehnat, jinak to prášilo a lesk nebyl. Když se auta před válkou dělala do skutečného nitra, tak se to stříkalo třeba až v 10 ti vrstvách a pbrousilo a leštilo. Proto se říká, že má mít lak na veteránu hluboký lesk. Jinak s tím průtokem je to jasné. Dnes, když jsem měl tu nařízenou dovolenou ( musím dobrat loňskou a ač pracuji ve vyšším managementu, nestíhám vybírat) jsem si venku dal nástřik vleku na auta ( koupil jsem si ho před Vánoci právě na veterány) do stříbrné metalízy. Výsledek perfektní, žádné mouchy. Jen se nesmí spěchat, neodtěkává to tak rychle. Honza
  10. HONZAV1

    Tažné zařízení

    Blbost to úplně není, znám kluka z vývoje ze Škodovky a asi před dvěma lety mi to samé říkal ohledně O3. Taky jsem na něj koukal jak puk, kolik věcí je tam odlišných. Z druhé strany když jsem v létě dupal s karavanem 1100kg ( mohu táhnout 1600) v Chorvatsku od moře přes hory a olej ukazoval přes 120°C, teplota na budíku vody byla kdoví kde, tak se nedivím. Naštěstí mám originál. Dříve jsem u jednoduchých aut ( O1, Berlingo) řešil závěs právě z SVC, i jsem si to montoval sám. Když si švagrová koupila O3, tak šetřili ( a to měli slevu 18%) a závěs se dával za půl roku. Šel jsem po XY dobrých zkušenostech opět do SVC, ale povedlo se jen železo. Elektrika, ač požadovaná origo se nepovedla. Od začátku se objevovali hlášky o nefunkčních světlech na vleku, který nebyl připojen, pak to začalo vybíjet auto až shořela ŘJ závěsu. Tak se reklamovalo, zase jsem jel přímo do Náchoda, po 3 hodinách konstatovali, že ŘJ je KO, tak nám dali novou, jenže jaksi při aktu to napravit totálně rozházeli software auta až tak, že se v nouzovém režimu muselo odvézt do značkového servisu, kde se to dalo do kupy. Can bus byl ale zapojen správně. Takže znova vypálená jednotka, znova jsem dostal novou. Pak to auto fungovalo asi 1/2roku a znova vybíjelo auto - musel jsem odpojit. To už jsem se naštval a oslovil pána, co zde montuje doplňky, ten koupil univerzální elektroniku za 1700,- nanontoval a od té doby 2,5roku klid. Takže tak ... . Na Supa jsem si samozřejmě objednal originál, byť to bohužel je raketa.Honza
  11. HONZAV1

    Spotreba oleja motor 110kW.

    Supa zatím nemám ( ale to se 20ti letech a 6ti Octáviích v červnu změní), ale zmiňovaný motor mám v O3. Aktuálně najeto ca 170tis, výměna vždy po 30 tis a za celou dobu jsem dolil celkem 0,5l oleje. Poprvé při 27tis, podruhé loni při 148tis. což ale připisuji hůvně jízdám s karavanem a teplotou oleje často ke 120°C. Hodně to je ale dané "vytáčením" motoru, případně dlouhým jízdám po dálnici vysokou rychlostí. Honza
  12. HONZAV1

    Jak nalakovat správně veterána (celolak)

    Upřímně řečeno při takto položeném dotazu doporučuji navštívit lakýrníka, pokud dotaz není míněn jako vánoční žert. 1. Pokud je barva definována jako: " Mám barvu Ral 9005 černou lesklou ředitelnou nitro ředidlem ", je to jako mám černou Škodovku na benzín - nelze odpovědět 2. Lakovat černou barvu bez jakékoliv zkušenosti = nemožné = oříšek i pro profíky 3. Proč dávat do bervy lak s tužidlem - viz bod 1 4. Pod barvu = pod plnič je třeba udělat přípravu 5. Poměry udává výrobce 6.Rozhodně se nelakuje tlakem 8bar, ale dle pistole 2,5-4bar 7. Většinou na plnič a finál barvu, případně lak jiný průměr trysky pistole 8. Pro lakování veterána, obecně celolak nutná ůprava vzduchu z kompresoru 9. Následná doúprava Jsem sice amatér, ale už jsem za 27let zkušenosti nasbíral a stále se učím (začínal jsem v 16). Přesto se stále učím. Dělám si lokální opravy, několik celolaků mám též za sebou, veterány si dělám sám (nic na komerční bázi), přesto řadě "profíků" spadne čelist. Jo a ve firmě jsem už několikrát nechal auto vrátit do značkového servisu po opravě laku ( bohužel i svoje protože to čuně lakýrnický opravu po drobné nezaviněné kolizi totálně zmrvil - nesměl jsem si opravit sám, bohužel dva měsíce po předělání mi to zase nějakej frajer šťouchnul a to jsem tedy svoje požedavky na opravu definoval osobně i za cenu, že to trvalo ne 4 dny, ale 8) Honza
×