HONZAV1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

1 Neutrální

O uživateli HONZAV1

  • Hodnost
    Junior
  1. V podstatě to potvrzuje informaci z tohoto týdne od jednoho velkého dealera, kde jsem se ptal, jestli čekat s objednáním, nebo ne. Sice jsem někde četl, že facelift 2018, ale říkal mi 2019. Takže nečekám. A pokud se kapota a maska upraví dle posledního Passatu, tak jsem jen rád, že jsem objednal. Honza
  2. Cože, na 60 tis. výměna komplet brzd? Mám necelých 170tis od nova a brzdy se do důchodu ještě nechystají (2,0TDI), tedy vše originál od 6/2014. Překvapuje mně, že i zadní. Pokud jezdím krátké trasy, tak alespoň 2x za týdem brzdy pořádně prošlápnu, aby na nich nepučela rez. Jen ještě doplním, že jsem najel ca 20 tis s nebržděným přívěsem často i přes 1T a asi 10 tis. s karavanem 1,2T. Honza
  3. Pánové, pokud byste to stříkali nitrem, jakože nitrem, tak se vám to moc lesknout nebude. Pokud je to stříkáno někde v poslední době, tak to bude akrylát, do kterého se ano nitro ředidlo dát může, ale nejlepší to není. Před tím se do lesku stříkalo vypalovací syntetikou a pak s tím do pece na vytvrdnutí, nebo se do této syntetiky dal nitrokombinační lak a vytvrdlo to. Jen se to nesmělo přehnat, jinak to prášilo a lesk nebyl. Když se auta před válkou dělala do skutečného nitra, tak se to stříkalo třeba až v 10 ti vrstvách a pbrousilo a leštilo. Proto se říká, že má mít lak na veteránu hluboký lesk. Jinak s tím průtokem je to jasné. Dnes, když jsem měl tu nařízenou dovolenou ( musím dobrat loňskou a ač pracuji ve vyšším managementu, nestíhám vybírat) jsem si venku dal nástřik vleku na auta ( koupil jsem si ho před Vánoci právě na veterány) do stříbrné metalízy. Výsledek perfektní, žádné mouchy. Jen se nesmí spěchat, neodtěkává to tak rychle. Honza
  4. Blbost to úplně není, znám kluka z vývoje ze Škodovky a asi před dvěma lety mi to samé říkal ohledně O3. Taky jsem na něj koukal jak puk, kolik věcí je tam odlišných. Z druhé strany když jsem v létě dupal s karavanem 1100kg ( mohu táhnout 1600) v Chorvatsku od moře přes hory a olej ukazoval přes 120°C, teplota na budíku vody byla kdoví kde, tak se nedivím. Naštěstí mám originál. Dříve jsem u jednoduchých aut ( O1, Berlingo) řešil závěs právě z SVC, i jsem si to montoval sám. Když si švagrová koupila O3, tak šetřili ( a to měli slevu 18%) a závěs se dával za půl roku. Šel jsem po XY dobrých zkušenostech opět do SVC, ale povedlo se jen železo. Elektrika, ač požadovaná origo se nepovedla. Od začátku se objevovali hlášky o nefunkčních světlech na vleku, který nebyl připojen, pak to začalo vybíjet auto až shořela ŘJ závěsu. Tak se reklamovalo, zase jsem jel přímo do Náchoda, po 3 hodinách konstatovali, že ŘJ je KO, tak nám dali novou, jenže jaksi při aktu to napravit totálně rozházeli software auta až tak, že se v nouzovém režimu muselo odvézt do značkového servisu, kde se to dalo do kupy. Can bus byl ale zapojen správně. Takže znova vypálená jednotka, znova jsem dostal novou. Pak to auto fungovalo asi 1/2roku a znova vybíjelo auto - musel jsem odpojit. To už jsem se naštval a oslovil pána, co zde montuje doplňky, ten koupil univerzální elektroniku za 1700,- nanontoval a od té doby 2,5roku klid. Takže tak ... . Na Supa jsem si samozřejmě objednal originál, byť to bohužel je raketa.Honza
  5. Supa zatím nemám ( ale to se 20ti letech a 6ti Octáviích v červnu změní), ale zmiňovaný motor mám v O3. Aktuálně najeto ca 170tis, výměna vždy po 30 tis a za celou dobu jsem dolil celkem 0,5l oleje. Poprvé při 27tis, podruhé loni při 148tis. což ale připisuji hůvně jízdám s karavanem a teplotou oleje často ke 120°C. Hodně to je ale dané "vytáčením" motoru, případně dlouhým jízdám po dálnici vysokou rychlostí. Honza
  6. Upřímně řečeno při takto položeném dotazu doporučuji navštívit lakýrníka, pokud dotaz není míněn jako vánoční žert. 1. Pokud je barva definována jako: " Mám barvu Ral 9005 černou lesklou ředitelnou nitro ředidlem ", je to jako mám černou Škodovku na benzín - nelze odpovědět 2. Lakovat černou barvu bez jakékoliv zkušenosti = nemožné = oříšek i pro profíky 3. Proč dávat do bervy lak s tužidlem - viz bod 1 4. Pod barvu = pod plnič je třeba udělat přípravu 5. Poměry udává výrobce 6.Rozhodně se nelakuje tlakem 8bar, ale dle pistole 2,5-4bar 7. Většinou na plnič a finál barvu, případně lak jiný průměr trysky pistole 8. Pro lakování veterána, obecně celolak nutná ůprava vzduchu z kompresoru 9. Následná doúprava Jsem sice amatér, ale už jsem za 27let zkušenosti nasbíral a stále se učím (začínal jsem v 16). Přesto se stále učím. Dělám si lokální opravy, několik celolaků mám též za sebou, veterány si dělám sám (nic na komerční bázi), přesto řadě "profíků" spadne čelist. Jo a ve firmě jsem už několikrát nechal auto vrátit do značkového servisu po opravě laku ( bohužel i svoje protože to čuně lakýrnický opravu po drobné nezaviněné kolizi totálně zmrvil - nesměl jsem si opravit sám, bohužel dva měsíce po předělání mi to zase nějakej frajer šťouchnul a to jsem tedy svoje požedavky na opravu definoval osobně i za cenu, že to trvalo ne 4 dny, ale 8) Honza