Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

HONZAV1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

2 Neutrální

O uživateli HONZAV1

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. HONZAV1

    2.0TDI 110 kW

    Zvýšené otáčky jsou i u neohřátého motoru při nízkých teplotách. Tak jsem to měl u O2 2,0CR, O3 2,0CR i S3 2,0CR. Pokud samozřejmě dochází k vypalování, otáčky zvýšené jsou též. U S3 jsem několikrát zažil, že vypalování probíhalo i při ne zcela zahřátém motoru. Honza
  2. HONZAV1

    Oprava laku dverí š120

    Barva to samozřejmě překryje, zůstane to ale vidět, protože tmel tu barvu "vysaje". Na tmelená místa je nutné stříknout plnič. H
  3. HONZAV1

    2.0TDI 110 kW

    Přiznám se, že nevím, jakou mám emisní normu (míněno EUR6 ?), auto vyrobeno 5/2018, ale oproti předešlé O3 EUR6 se stejným motorem bez močoviny filtr vypaluje častěji. Spotřeba je oproti Octavii o ca 0,5l výše, ale taky +300kg. Pořád ale auto není zajeté. Mám ale pocit - musím ještě ověřit na více km, že žere daleko více při teplotě pod 0°C. To se mi spotřeba liší až o 1 až1,5L oproti letnímu provozu, nebo i plusovým teplotám na zimních kolech. Zatím to byl jen týden, tak uvidím později. Honza
  4. HONZAV1

    Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena

    Já jsem konečně dotlačil servis k výměně zadních kotoučů a destiček, stihnul jsem to před zimním provozem, pak by řekli, že to je způsobeno přirozenou korozí. 2x jsem reklamoval, potřetí jsem byl nekompromisní a výměna (na 14tis.km). Teď konečně mám dobrý posit z auta i při brždění. Nenechte se odradit!! Honza
  5. HONZAV1

    Sedadla

    Bohužel to blbé ohřívání opěradla bude vlastnost. Mám to stejně. Vždy jsem si tímto prohříval bolavá záda :) H
  6. HONZAV1

    Poškozená antikorozní ochrana - oprava

    Nejlepší je Flexon od Normfestu, bohužel ale na něj musí být speciální pistole ( může zůstat tak, jak je, buď šedý, nebo černý, nebo do hodiny přelakovat barvou ( pak už se to nespojí)). To je materiál na stejné bázi, jako originál, který zůstane stále gumový a ne jako ta Bodyčka a podobné "hrubé" nástřiky, které po čase vytvrdnou a jsou k ničemu. Nejsem lakýrník, ale dost intenzivně se tomu věnuji a mám už vyzkoušeno téměř vše, co je na trhu. Honza
  7. HONZAV1

    Rozjezd na mokru - bouchání od přední nápravy

    Asi mám smůlu, že jezdím jen se špatnými auty, ale za určitých okolností se mi to stalo u každé trochu výkonnější předokolky, jedno jaké značky.
  8. HONZAV1

    Deflektory (ofuky) bočních oken

    Nevím proč, ale fixační plíšky nikdy nepoužívám a tedy nic neskřípe, ani neuletí. Tyto plasty jsem namontoval během hodiny, co jsem měl nového Supa doma, mám je vždy na všech autech a zničených gum jsem si ještě nevšiml. Výhodou je, že mohu větrat na 1-2cm otevřeného okna v jakémkoliv počasí a hlavně v zimě nikdy nemám orosená skla jako ostatní kolegové, když do uvnitř vlhkého auta zasvítí slunce ... . Dál mohu mít pootevřené okno při jízdě a nebolí mě za krkem od průvanu. Ale na to si musí přijít každý sám, nikomu nevnucuji. Zadní nikdy nemontuji = blbost.
  9. HONZAV1

    Pneumatiky z výroby - jaké?

    Dodáno včera 2,0TDI 110KW, pneu 215/60/16, Michelin Primacy 3 - ano hezké "papuče", ale já jdu proti proudu a mám radši gumy "vyšší", proto jsem odmítl O3LK s 18", kde jiná možnost není . Honza
  10. HONZAV1

    Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.

    Pochopil jsem, že banalitou není myšlen chybějící pás, ale náprava stavu, což snad banalita opravdu je. Jen se divím, že bez pásu nesvítí kontrolka "airbagu", no možná tam není předpínač. Nicméně toto vlákno jsem začal číst až po objednání Supa. A upřímně jsem se děsil dne dodání. Včera mi ho dovezli až domů, předání tím bylo velmi příjemnou záležitostí. Přiznám se, že po ujetí ca 100km je to z O3 velký skok nahoru, byť možná chápu zklamání po S2. Se stejným despektem jsem 2014 šel z O2FL do O3. A nakonec to pro mě byla nejlepší Octávka, co jsem za posledních 20 let měl. Ale teď zpět k Supovi. Mám základní výbavu, combi, TDI 110kW tedy nic navíc co by se mohlo pokazit doplněnou o vše co dle konfigurátoru šlo ( nakonec ale někde vypadnul Sunset, což je řešitelné), oproti O3 Style 2014 +příplatky my chybí jen Kessy - nemožno objednat, fakt jsem byl zvyklý, zase jsou tam věci navíc. Co taky chtít za 650tis s DPH. Zatím jediné, co jsem zjistil, taky byl stržený šroub držící zadní spodní plast (montoval jsem zástěrky). Nikde nic nevrže, nebouchá, tak to doufám zůstane :) . Kupodivu mne překvapilo, že na hraně zadního blatníku-lemu chybí tolik vzpomínaná kapka laku ( viděl jsem i u místního prodejce). Pokud se něco objeví, budu hlásit, jsem na auta a servis vždy hodně přísný. Honza
  11. HONZAV1

    Jak nalakovat správně veterána (celolak)

    Metalíza, stejně tak i " barva pod lak" se lakuje na připravený podklad tak, že se nejprve nastříká vlasní barva, ta se nechá zaschnout dle podmínek od 0,5hod až po třeba 10 hodin - nesmí být "mokré" protože by se jednak mohl tento podklad při lakování lakem "utrhnout", nebo by to zanechalo "mramor", ale nesmí to zase přeschnout, nebo se za čas začne loupat vrchní lak. Honza
  12. HONZAV1

    Superb modelovy rok 2019

    V podstatě to potvrzuje informaci z tohoto týdne od jednoho velkého dealera, kde jsem se ptal, jestli čekat s objednáním, nebo ne. Sice jsem někde četl, že facelift 2018, ale říkal mi 2019. Takže nečekám. A pokud se kapota a maska upraví dle posledního Passatu, tak jsem jen rád, že jsem objednal. Honza
  13. HONZAV1

    poškrábané brzdové kotouče

    Cože, na 60 tis. výměna komplet brzd? Mám necelých 170tis od nova a brzdy se do důchodu ještě nechystají (2,0TDI), tedy vše originál od 6/2014. Překvapuje mně, že i zadní. Pokud jezdím krátké trasy, tak alespoň 2x za týdem brzdy pořádně prošlápnu, aby na nich nepučela rez. Jen ještě doplním, že jsem najel ca 20 tis s nebržděným přívěsem často i přes 1T a asi 10 tis. s karavanem 1,2T. Honza
  14. HONZAV1

    Jak nalakovat správně veterána (celolak)

    Pánové, pokud byste to stříkali nitrem, jakože nitrem, tak se vám to moc lesknout nebude. Pokud je to stříkáno někde v poslední době, tak to bude akrylát, do kterého se ano nitro ředidlo dát může, ale nejlepší to není. Před tím se do lesku stříkalo vypalovací syntetikou a pak s tím do pece na vytvrdnutí, nebo se do této syntetiky dal nitrokombinační lak a vytvrdlo to. Jen se to nesmělo přehnat, jinak to prášilo a lesk nebyl. Když se auta před válkou dělala do skutečného nitra, tak se to stříkalo třeba až v 10 ti vrstvách a pbrousilo a leštilo. Proto se říká, že má mít lak na veteránu hluboký lesk. Jinak s tím průtokem je to jasné. Dnes, když jsem měl tu nařízenou dovolenou ( musím dobrat loňskou a ač pracuji ve vyšším managementu, nestíhám vybírat) jsem si venku dal nástřik vleku na auta ( koupil jsem si ho před Vánoci právě na veterány) do stříbrné metalízy. Výsledek perfektní, žádné mouchy. Jen se nesmí spěchat, neodtěkává to tak rychle. Honza
  15. HONZAV1

    Tažné zařízení

    Blbost to úplně není, znám kluka z vývoje ze Škodovky a asi před dvěma lety mi to samé říkal ohledně O3. Taky jsem na něj koukal jak puk, kolik věcí je tam odlišných. Z druhé strany když jsem v létě dupal s karavanem 1100kg ( mohu táhnout 1600) v Chorvatsku od moře přes hory a olej ukazoval přes 120°C, teplota na budíku vody byla kdoví kde, tak se nedivím. Naštěstí mám originál. Dříve jsem u jednoduchých aut ( O1, Berlingo) řešil závěs právě z SVC, i jsem si to montoval sám. Když si švagrová koupila O3, tak šetřili ( a to měli slevu 18%) a závěs se dával za půl roku. Šel jsem po XY dobrých zkušenostech opět do SVC, ale povedlo se jen železo. Elektrika, ač požadovaná origo se nepovedla. Od začátku se objevovali hlášky o nefunkčních světlech na vleku, který nebyl připojen, pak to začalo vybíjet auto až shořela ŘJ závěsu. Tak se reklamovalo, zase jsem jel přímo do Náchoda, po 3 hodinách konstatovali, že ŘJ je KO, tak nám dali novou, jenže jaksi při aktu to napravit totálně rozházeli software auta až tak, že se v nouzovém režimu muselo odvézt do značkového servisu, kde se to dalo do kupy. Can bus byl ale zapojen správně. Takže znova vypálená jednotka, znova jsem dostal novou. Pak to auto fungovalo asi 1/2roku a znova vybíjelo auto - musel jsem odpojit. To už jsem se naštval a oslovil pána, co zde montuje doplňky, ten koupil univerzální elektroniku za 1700,- nanontoval a od té doby 2,5roku klid. Takže tak ... . Na Supa jsem si samozřejmě objednal originál, byť to bohužel je raketa.Honza
×