Zdarec. Auto bylo nakonec dvakrát v servisu. Prvně to psalo příliš bohatá směs a vyměnili lambdu před kat. Ujel jsem necelých 300km a kontrolka vyskočila zase. Tentokrat jsem čekal dva týdny na termín servisu. (Prvně jsem čekal 3 týdny na termín prvního servisu). Auto měli tři dny. (Prvně 2 dny). V den kdy jsem jel podruhé do servisu mě kontrolka začala blikat. Po nějaké době přestala blikat a jen svítila. Nakonec se CNG kontrolka lehce za půlkou nádrže zhasla a auto jelo plynule na benzin. Kvalita CNG na maxidotu byla po dobu svícení kontrolky 80% a v době blikání kontrolky motoru CNG kvalita na maxidotu zmizela. Spotřeba CNG v den jízdy do servisu byla 7,5 kg/100km, dokud se auto nepřeplo do jízdy na benzín. V servisu bylo řečeno ze tam vyběhla jiná závada a vyměnili lambdu za kat. (Chtěl jsem aby to udělali hned, ale odpověď záručního technika byla ze museli udělat to co psala diagnostika, čili první lampdu před katalyzátorem). Nyní jsem s autem ujel zatím 150km a musím říct že auto jede na CNG úplně jinak. Chod motoru je plynulý a dynamický. Motor přestal cukat při 1. a 2. zařazeným rychl. stupněm. Snad je problém vyřešen.