Zdravím,
chtěl bych se zeptat doufám, že nezakládám nějakou duplicitu, nedávno jsem nechal měnit EGR ventil za nový a od té doby mi během regenerace z výfuku jde modrý dým, který je ze záčátku hustý a rychle se v potrubí hromadí. V autě mi to trochu i smrdí z ventilace. Smrad z ventilace může být že se pravděpodobně nevyměnilo těsnění co jsem se zde dočetl.. Todle mi před výměnou EGR nedělalo, klasicky málo dýmu.. Auto má najeto 260 000 a poctivě nechávám regenerace doběhnout do konce. Regenerace se spouští cca od 140km do 200km jezdím převážně v Praze. Podle DPF-VAG aplikace mám 0,13l oil ash. Auto necuká neslyším nějaké divné zvuky. Kupuji jen prémiovou naftu. Příští týden jedu do servisu, ale zajímalo by mě zda se s tím už nikdo nesetkal nebo by nemohl poradit.. Jde mi o to proč to tolik dýmuje protože to smrdí a celkem zamořuji auta zamnou.