Přejít na obsah

roki91

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení roki91

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. díky nechám přehrát SW na 9972 a ok chápu, jen jedna otázka ještě může mít efekt vadný vstřik na zvýšení spotřeby asi ano, ale to by musel dávat více nafty. Protože si vzpomínám že jsem kupoval v zimě prémiovou naftu a ještě jsem přidal aditivum a po nějaké době začlo auto cukat kolem 2000 otáček potom jsem přestal dávat do nafty aditivum a bylo to zase ok. Každopádně děkuji za informace :)
  2. Děkuji za odpověď, nechám to prověřit u jiného technika. Na jaký FW bych to měl dát před DG nebo po? myslím, že jsem se dočetl že tu máte většinou před DG verze 72 tušim? Olej podle mě nemizí, nedávno jsem ho měnil tak nevím zcela určitě. Před výměnou oleje jsem s autem najel urcite 2tis KM a auto nehlásilo nedostatek ani když jsem vypouštěl starý olej tak mi nepřišlo že ho je málo. Budu to sledovat díky. Ještě jedna otázka to DPFko už je asi na výmenu/vyčištění stejnak že? Regeneruje to poměrně často..
  3. Zdravím, chtěl bych se zeptat doufám, že nezakládám nějakou duplicitu, nedávno jsem nechal měnit EGR ventil za nový a od té doby mi během regenerace z výfuku jde modrý dým, který je ze záčátku hustý a rychle se v potrubí hromadí. V autě mi to trochu i smrdí z ventilace. Smrad z ventilace může být že se pravděpodobně nevyměnilo těsnění co jsem se zde dočetl.. Todle mi před výměnou EGR nedělalo, klasicky málo dýmu.. Auto má najeto 260 000 a poctivě nechávám regenerace doběhnout do konce. Regenerace se spouští cca od 140km do 200km jezdím převážně v Praze. Podle DPF-VAG aplikace mám 0,13l oil ash. Auto necuká neslyším nějaké divné zvuky. Kupuji jen prémiovou naftu. Příští týden jedu do servisu, ale zajímalo by mě zda se s tím už nikdo nesetkal nebo by nemohl poradit.. Jde mi o to proč to tolik dýmuje protože to smrdí a celkem zamořuji auta zamnou.
×
×
  • Vytvořit nový...