Přejít na obsah

zezr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení zezr

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Potřebuješ na to přímo VAG. Ten já mám, takže to zkusím, supr ty kráso, to by mohlo pomoct zítra to snad zkusím.
  2. on říkal že je na 100% špatná lambda. Dám vědět v úterý až vyvaří výfuk. Ale taky říkal že první a druhá lambda se neovlivní. Já musím promyslet výměnu ŘJ. Dal bych tam 50kW místo 44kw co mám. a ideálně jednotku která umí meřit spotřebu abych si to pak přes obd mohl odečítat na telefonu
  3. No, byl jsem u frajera a ten že zavařímý výfuk a že mi donese funkční lambádu ať zkusíme se 100% funknční), jinak výměna ŘJ
  4. Ahoj, Vyčetl jsem pomocí OBD2 že lambda sonda před katem ukazuje 1,28V. Tudíž jsem ji vyměnil za novou a ŘJ stále do OBD píše že na lambda sondě je 1,28V. LAmbda sonda při nastartovaném motoru ale normálně ukazuje 350mV, 400mV. no zkrátka pracuje. Kabely do ŘJ jsem proměřil vše průchozí. Čím to může být? Projev při volnoběho hodně kolísají otáčky. OBD píše chybu P0101 a P0171. Po odpojení lambda sondy se otáčky ustálí na volnoběh ale volnoběh hodně třepe. po opětovném připojení(i nefunkční lambdasondy) opět začně volnoběh velmi houpat, houpe pouze za tepla. Mám MPI 1,4 r.v. 2002 dvousondovou 44kw(českej motor) Děkuji za odpovědi
×
×
  • Vytvořit nový...