Přejít na obsah

joemikes

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení joemikes

  1. Ahoj, uz jsi nejak vyresil to bouchani u DSG mezi 2-3 rychlosti? Mne to dela taky a nevim co s tim delat, kazdej tvrdi, ze to nemam resit, ale bojim se aby neodesla prevodovka. Diky za odpoved :-)

    1. dann0

      dann0

      nakoniec som menil vnutorne klby poloosy, mali uz dost velku volu a to buchanie prestalo.

    2. joemikes

      joemikes

      Ja uz menil vnejsi kloub. Ve Skodovce v servisu mi rekli at vymenim pravej vnitrni a nakonec to byl levej vnejsi. Ale dost mozny, ze uz odesel i vnitrni. Ale pri najezdu 120tis mi to prijde brzy. Diky za odpoved 🙂

    3. dann0

      dann0

      tak ja som uz aj poloosi menil, a aj vonkajsie aj vnutorne klby...a uz mam 380000

  2. Asi vyženu pavouky ze starého spolehlivého Peugeotu v dieselu Chudák Golf, dnes jsem ho pěkně prohnal po celém Německu, stěžuje si jen po snídani, pak ticho po pěšině. Nebudu asi riskovat a nechám ho umytýho stát za domem :-)
  3. Nedávno jsem koupil tohoto fešáka (Golf 1.4 TSI, 90 kw, 2009, CAXA). Motor při studeném startu chrastí asi 5 sekund, najeto 140 tis, navštívil jsem tedy VW, udělali mi ohledně stavu řetězu diagnostiku, poté se pan mechanik tvářil jak Alenka v říši divů, odpověděl jen, že je napnutý, přečasovaný. Ptám se jestli ho mám vyměnit, opět čučel jako bych mluvil čínsky. Pak řekl, že on by ho vyměnil a zase se tvářil velmi šalamounsky. Na 20.2 mám již domluvenou výměnu OEM dílů u mechanika. Jezdím velké vzdálenosti, čeká mně cesta do Maďarska, tak se nabízí otázka zda s tím jet, nebo si vzít do té opravy jiné auto. A teď babo raď
×
×
  • Vytvořit nový...