Přejít na obsah

matej_bb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení matej_bb

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vyřešil, byla odpojena hadička od EGR, tahalo si to tama falošnej vzduch pod škrtící klapku!
  2. Zdravím, Fabia I 1.4 MPI 50kW 8ventil. Najeto 240.000km. Po menší nehodě (odřený blatník a nárazník) a opravě karoserie mne známý vyměnil také hydroštely, které již několik týdnů cvakali, hlavně na volnoběh, nad cca 2000ot ne, ale tato hranice se postupně zvyšovala. Dali jsme tam nové, tuším zn. FAG. Také se měnila vodní pumpa která trošku tekla. Samozřejmě se dalo také nové těsnění pod hlavu a nová nemrzka. A teď problém. Svítí ta žlutí kontrolka motoru. Po nastartování jde fabia jak bylo zvykem předtím, hladce, ale po zahřátí začne jet na volnoběh celkem neklidně. Při tom se ve VAG objevuje závada Systém příliš chudý. S ventilemi se nic nedělalo. Zkoušeli jsme vymazat ty provozní naučené hodnoty, ale to nepomohlo a objevila se chyba Přizpůsobení neprovedeno. Velmi zajímavé ale je, že když dáme Vymazat závady, tak na cca 5 vteřin poté motor jede hladce, a pak začne zase škubat. Jinak při jízdě jde motor dobře, výkon má. Známý navrhuje vyčistit škrtící klapku, ale mne to nějak hlava nebere, když se s tou klapkou nic nedělalo a jak to vjelo do servisu jelo to dobře a po výměně hydroštel už ne. Taky říkal že je potřeba najet pár stovek km, ale dnes jsem dal 350km a je to pořád stejné. Kontrolovali jsme také teplotu ve VAG, odpovídá realitě, také v autě ručka je kolmo vzhůru, vrtule sepne při 97.5°C. Kde může být problém? Jinak rozvod byl měněn při 180.000 km a taky vše ostatní bylo servisováno dle doporučení výrobce. Zde bude video (ještě cca 1.5hod bude nahrávat, mám teď pomalý net).
×
×
  • Vytvořit nový...