Jump to content

Casspo

Uživatel
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About Casspo

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ďakujem za upresnenie kde sa cislo nachadza, skusim to pozriet ale mam obavu ze len tak bez rozobratia niektorych komponentov sa k miestu medzi motorom a prevodovkou nedostanem...
  2. este jeden postreh ktorý riešim v inom vlákne, pri výmene vstrekovačov sa zistilo že je problém ich nakalibrovať na 77kw motor clha, isli nakonfigurovať na 66kw motor clhb... dalej sa zistilo ze v technickom preukaze mam clha/77kw a na motore clhb takze sipim problem, taketo nieco ma ani nenapadlo kontrolovat kedže auto preslo kontrolou originality... ale pojdem este do skodovky a zistím aky motor tam od výroby bol, možno bol vymenený, zatial netusim, dal som ho komplet opravit takze ma to az tak netrapi len sa chcem dopatrat pravdy
  3. Tak zdravím páni a dámy :-) takze moja neverending story sa blíži ku koncu, po velkom mnozstve casu a penazi mi pomohol upgrade software priamo v skode ktory riesi presne poruchu egr nizky prietok vhodny na motory clha/ clhb takze radim vsetkym ktory sa s tymto problemom stretnu najskor skuste tento soft, stoji to cca 30 eur a az potom mente vstrekovace, egr a dpf a gufera a 4000 e pa pa :-(
  4. Pôjdem sa asi opýtať priamo do škody
  5. Pretože priamo na motore mam clhb a v technickom aj pri rezerve clha, na tento problem prisiel mechanik ktory mi menil vstrekovace, podla jeho slov mu nesli nakonfigurovat na 77kw iba na 66kw...
  6. Vdaka za radu už mam aj ja ten novy softwer, zatial mam len 200 km na nom ale napisem ak by sa to vratilo
  7. Prosím ťa riešim už dlhšiu dobu rovnaký problém, nevieš náhodou akú verziu softweru ti nahrali? Pretoze ja uz som tiez vymenil aj egr a stale sa mi chyba vracia :-(
  8. Dobrý nálad Jarda-k, preverím
  9. Zdravím Vás, podľa tp mám mať vo svojej octe motor clha ale reálne mám clhb, dá sa nejako zistiť či bol menený alebo tam bol tento motor celú dobu? V respektive aky je medzi nimi rozdiel? Ďakujem
  10. Zdravim Vás, takze po vymene vyssie uvedeného som najazdil 8500km bez poruchy ale bohuzial znova sa mi prave vratila hlaska egr- prietok prilis nizky, 15 degren mi tu predpovedal ze sa tak stane preto poptosim vyjadrite sa lebo uz neviem co mam s tym autom robit, dakujem za kazdu radu
  11. Akože motor má dobrý zvuk, určite lepší ako pred opravou :-) v autorizaku to nebolo, u známeho, diely boli origo, preto to bolo také drahé, a prácu obhájil tým že sa menili tie tesnenia a spojka, to je naozaj veľa práce, diaľničnú priemerku mám 4,8 čo som nikdy nemal, takže to je asi tými novými vstrekmi a časom sa vráti na 5,2, regenerácie dpfka zatiaľ prebiehajú len až teraz keď auto sledujem tak si uvedomujem všetky tie sprievodné javy ktoré popisujem vyššie, 15degren píše že si myslí že egr pôjde znova off, k tomu asi toľko že pokiaľ moje problémy neboli spôsobené vadnymi vstrekovacmi a egr odišiel kvôli tomu že dpf nepracuje správne tak to sa ukáže časom...
  12. Výmena EGR, všetky vstrekovace, čistenie DPF(iba vodou údajne), výmena všetkých tesnení, výmena oleja a filtrov, výmena spojkovej sady, STK a EK kontrola, platil som 4290 eur, z toho 3000 materiál, 1200 práca, 90 STK a EK
  13. Ďakujem Wittmann, práve som našiel na fóre vlákno kde sa to rieši a spomína sa tam súvislosť s DPF filtrom, len mi prišiel ten čudný smrad a ventilátor v kombinácii s krátkou trasou v chladnom počasí podozrivý...
  14. Zdravím všetkých, takže auto mám späť a prežilo aj prvých 500 km do Rakúska, dnes ale som sa trochu znepokojil, po cca 20 km ( 10 km prepchate mesto, brzda plyn, a 10 diaľnica) mi auto po zhasnuti motora spustilo ventilátor, to mi až tak čudné neprišlo ale následne som zacítil pach akoby zhoreného plastu od motora, tak som otvoril kapotu a tyč na podopretie bola taká teplá že som ju ledva udržal v ruke, to už mi čudné je, vonkajšia teplota bola okolo 6 stupňov, celú dobu mi na budikoch ukazovalo 90 stupňov takže prehriate asi nebolo ale je to čudné ako keby mi nezopol termostat ale to by som hádam dostal nejaké varovanie od elektroniky nemyslíte? Motor bol vonku pretože ho pretesnili, takže vypúšťali aj komplet chladiacu zmes, jej hladinu som kontroloval a je bezozmeny
×
×
  • Create New...