Přejít na obsah

xriderx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení xriderx

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. na stejných místech rezne i Fabia II. Kolem světel pátých dveří, prahy, lemy blatníků a přechod práh - blatník. Je to zhouba, podobně to má OII od roku 2004, prostě kvalita šla dolů. Vídám teď hodně FII se skvrnama od nástřiku na dveřích - zřejmě si dost lidí nechává stříkat dutiny. Možná to pomůže korozit aspoň trochu zbrzdit?
  2. Buďte v klidu, nám to žere 0,2-0,3l/1000km a dolejváme, v servisu řekli, že dokud to nebude žrát litr na 1000, tak to nemá cenu řešit.. 1.4 16V najeto 132000km
  3. A nezvedne se spotřeba oleje? Domnívam se, že tam někdo tu 10W40 nalil protože ten motor trochu olej bere.. díky, olejům moc nerozumím
  4. Ahoj, za chvíli mě čeká výměna oleje. V autě je podle štítku nyní Mobil Super 2000 X1 10W40 kterej nechápu proč tam minule nalili, nemá ani specifikaci 502.00, jen 501.01. Olej to trochu žere, dolejvám tak 0,2l/1000km. Nyní bych tam chtěl nalejt Valvoline MaxLife 5W40 502.00, nemůže se něco stát, když je motor "zvyklej" na 10W40? Díky
  5. Náboje maj házivost asi 0,03mm, kotouče 0,07mm, chvilku na tom ještě budu jezdit a musim to udělat, do toho mi ale začlo téct řízení, takže to mělo prioritu.. jojo, desetiletý auto je radost :D
  6. Vyřešeno - hází náboje předních kol - vůle v ložisku.
  7. Tak kolama to není. Budem holt hledat dál.
  8. To jsem zapomněl taky napsat - čepy, silentbloky, přední tlumiče, tyčky i gumy stabilizátoru - všechno měněný před 7000km :) jinak auto má najeto 131 tisíc..
  9. U nás to nakonec bylo gumama.. :-)
  10. Ahoj, naše Fabie začla dělat následující: při jízdě kolem 100km/h vibruje volant. To by se dalo přisuzovat vyvážení kol, ty jsou ale vyvážená. To co mě ale štve víc je, že při brzdění z rychlostí nad 100km/h, pokud šlápnu na pedál jen lehoučce, tak se roztřepe volant a i celé auto, pokud pedál sešlápnu víc důrazněji, brzdí to relativně hladce. Opět mi to nesedí na klasický problém, tedy křivé kotouče, to by mělo vibrovat při intezivnějším brzdění taky. Byl jsem dlouho pryč a s autem jezdila moje přítelkyně, kterej nepřijde nic divnýho :D. Na jaře ještě na zimních pneu jsem nic takového nepozoroval. Jinak přední brzdy jsou měněné před 10000km, zadní bubny a obložení nyní fungl nové. Teď s těma problémama to jezdí na 205/45 R16 origo Atria, zimu 185/60 R14 plecháče.. nemáte někdo podobnou zkušenost? Napadlo mě, že by tom mohly dělat křivý ráfky? Maj křivý ráfky vliv při brzdění?
  11. Díky všem za odpovědi. Pneu přehodím a budu pozorovat, musim si na to udělat čas. Možná je to trochu i mým pocitem, ale nadruhou stranu tátova OIII jede prostě rovně i na silnici, kde je sklon. Paradoxně opravdu to zatáčí výrazně jen plynem, to když pustim volant, tak bych byl za chvíli ve škarpě..Tlak v pneu je podle tabulky na víčku nádrže a drží, gumy jsou nový na nových ráfcích. Opravdu je vyměněný všechno, auto sem přebíral na zdviži a nový díly poznam, nehledě na to, že vedle auta ležela hromada dílů který z toho vyndal. Průser je, že to dělá na zimních 180/60/14 a na léto jsou 205/45/16, to je větší guma a bojim se že to bude horší. Taky se mi Fabia 2 zdá od zadní nápravy daleko hlučnější než třeba F1, ale ještě se zaměřim na uložení zadní nápravy, až to zas budu mít někde zvedlý. Na geošce byl na jednom kole vzadu trochu záklon mimo toleranci, ale přisuzovali to vůli v tom ložišku, prý i nepatrná vůle už udělá hodně.
  12. To jsem nezkoušel, jsou tam směrové gumy.. nemám možnost zkusit jinou sadu, kola jsou tam zimní, letní zatím nemám.
  13. Ahoj, mám takový problém. Auto tahalo do prava, ale v podvozku byly vůle, mlátily čepy, tlumiče před smrtí atd. Mechanik vyměnil čepy řízení, tyčky řízení, spodní čepy, tlumiče včetně uložení a zadní silentbloky ramen, uložení stabilizátoru a tyčky stabilizátoru. Oprava za balík peněz. Auto potom bylo na geometrii, hodnoty nastaveny podle databáze. Auto ale pod plynem stejně trochu tahne do prava. Při brždění jede krásně rovně, při volnoběhu z kopce taky. Kola nepřibržďují. Jediný co, tak řikal mechanik, že vzadu vpravo je načatý ložisko (ale nehučí). Muže ložisko vzadu ovlivnit směr auta pod plynem? Na co jiného se zaměřit? Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...