Přejít na obsah

Světlonoš

Uživatel
  • Počet příspěvků

    132
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

1 580 zobrazení profilu

Oznámení Světlonoš

  1. Superb je docela tvrdý i v komfortu. 😉Pokud jste si teda někdy vozili zadnici v Citroenu s hydraulickým podvozkem. 😆
  2. Vypadá to, že si tentokrát dali více záležet.
  3. Něco podobného jsem řešil tři roky zpět u Octavie a cena byla přes dvacet. Taky doporučuji přes pojišťovnu.
  4. Pokud nahlédnete na eko fóra, tak zjistíte jakou budoucnost pro nás plánují aktivisté. Respektive ti kteří je řídí a financují. Nelamte si hlavu jak to zvládnete s elektroauty, většiny z nás se to týkat nebude. S individuální mobilitou pro prostý lid se nepočítá (jízdní kola, veřejná doprava, posléze minimalizace přesunů). Proto jsou v klidu co se dostupnosti elektřiny a vzácných kovů týká. Aut plánují maximálně 10% stávajícího počtu.
  5. Škoda, že nejde kombinovat zvýšený podvozek s DCC.
  6. Zvažuji u Ahifi, podběhy a dveře. Také se mi moc nechce nechat dělat větší vykuchání interiéru u té podlahy. Ono by to jistě také pomohlo, ale kde se pak zastavit? Přidat komplet auto, včetně střechy a torpéda? Navíc když se podívám na váhu jednotlivých úprav, tak v maxu to dělá skoro 100 kilo váhy navíc. A to mě neláká. Takže zůstanu u podběhů a dveří + si koupím u nich materiál a prostor rezervy si udělám sám jako malý bonus. O tom jak se mi pak bude jevit ztišení bych se podělil.
  7. Tohohle popisovaného přelívaní vzduchu jsem si také všimnul u OIII tak i SIII. Ale je zvláštní, že u jiných značek ne. Beru to jako vlastnost způsobenou zřejmě způsobem distribuce vzduchu po kabině. A jak píše bunicek, nejvíce je to znát na začátku jízdy.
  8. Dnes jsem zajel se zahřátým motorem do nákupního centra, odstavil to pod střechou na rovné podlaze. Zašel jsem si nakoupit, dal tomu čas, aby stekl olej do vany. Pak jsem lehce zatáhnul za měrku a šlo to téměř bez odporu. Jak bylo všechno prohřáté, tak se nic nebránilo, neměl jsem strach, že ty zobáčky prasknou.
  9. Tak na první pohled tam rozpor může být. :D Plně podporuju lepší couvačky, brzdovky, vnitřní osvětlení atd. Ale přijde mi netaktické zvýrazňovat si zrovna SPZ nad rámec schváleného osvětlení. Ze stejného důvodu nechci ani snadno zapamatovatelnou SPZ nebo dokonce SPZ na přání. Ale je to každého svobodná volba. ;-)
  10. Za sebe můžu říct, že objednáno počátkem července, dodáno počátkem prosince.
  11. K té záloze při objednání, za sebe hlásím, že po mě chtěli dvacku. Bral jsem to na sebe, tedy takzvaně na RČ. To, že ceny jen porostou je jistota. Proto je lepší objednat dřív, cena bude už stanovena a mezitím za třeba 8 měsíců do dodání se může dvakrát zdražovat. K S4 bych jen nadhodil, jestli se ho už nebudou týkat nové fičury ouřadů z Brusele, jako je třeba omezovač rychlosti, dálkové sledování spotřeby atp. ?
  12. Na to osvětlení kufru na OBautodíly jsem se také koukal a pokud pasují, tak je objednám. Co se osvětlení SPZ týká, tak to lépe než je v z továrny, rozhodně nasvěcovat nehodlám. ;-)
  13. Jen pro info, spojení s internetem vytvořeno přes mobil (ano, už vím, že Amundsen to sám neumí), planetka trvale bílá. Na požadavek stát se hlavním uživatelem chvilku přemýšlí a pak nic. Takže nelze dokončit registraci vozidla do škoda connect. Po restartu infotaimentu beze změny. Opakovaně si ve škoda ID nastavuju jako jazyk češtinu, protože po každém přihlášení je tam vrácená angličtina. Potom dokola ve škoda connect na mě pořád vyskakuje angl., při kliku na přeložení stránky to vyhodí hlášku - identifikován jazyk čeština. Co to jako je? Kašlu na to, už bez nervů, v klidu, rezignace.
  14. 1.4 TSI jsem měl sice v Octě III, ale ten motor je vynikající.
×
×
  • Vytvořit nový...