Přejít na obsah

strangerino

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení strangerino

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Tak jsem na to dnes koukal a opsal si číslo z toho odporu... Během toho jsem si všiml te klapky, je to opravdu to, co tam dělá ten bordel... https://youtu.be/c4q0A1uHb4s Je to zavada nebo normální?
  2. A to je zavada nebo vlastnost? ? Případně, co vyměnit? Když už budu v tom nakupování...
  3. Ještě mě tak napadlo... Než to cele začalo, tak jsem začal slyšet takové divne bouchani, bublani z prostoru pod kastlikem spolujezdce... Jakoby od toho ventilatoru.. Chrastilo to i kdyz ventilator nebezel... Prestalo to po vytazeni klicku. Znělo to asi jako kdyby se tam prohanelo stado zvěře. Zvíře to nebylo, po vypnutí klíčku to naštěstí přestalo ?
  4. Jenže ono to dělá stále... At mam nastartováno nebo ne... A driv to nedělalo... Je to maximálně měsíc, co to začalo dělat... Kdyby to dělalo dřív, uz bych to davno řešil. Vubec nechápu, co se tomu děje, ze to dělá takove blbosti... Zřejmě to budu muset otevřít a zkusit promerit napětí na ventilatoru.
  5. Tady je ten výpis z diag a moc moudrý z toho nejsem... Nikde nevidím důvod toho, proč ten ventilator blbne...
  6. Diagnostika bude zítra. Jsem zvědav, co ukáže... Zda tedy vůbec něco. Nicméně si myslím, že takováto zavada na elektroinstalaci by se asi na diagnostice měla nějakým způsobem promítnout, neboť ani ten systém určitě nemůže vyhodnotit takhle razantní kolísání otáček ventilátoru... Kéž by to byl jen regulátor nebo samotný ventilátor topení... Vyměnil bych a bylo by. Snad to nebude například RJ climatronicu nebo něco podobného na čem bych se finančně vysypal. Každopádně, diagnostiku bude dělat známý přes VCDS, tak se raději ještě zeptám... Pokud výpis chyb climatronicu nic neukáže, je možné se ještě na něco zaměřit, co by mohlo chybu odhalit a nebo alespoň trošku nastínit po čem jít?
  7. Ahoj, rád bych se s Vámi poradil ohledně mého problému s Rapidem 1.6TDI CR 85kW CXMA 12/2015. Posledních pár týdnů si všímám toho, že mi nějak špatně fouká ventilator topení. Abych byl přesnější, tak fouká prerusovane. Co jsem vypozoroval, tak problem se zmírní, pokud je motor zahraty. Nicmene, problém ani tak nezmizí. Když na climatronicu zapnu AUTO, tak se to děje také... Ovšem děje se to i když je funkce AUTO vypnutá. Stejně tak na to nemá vliv ani tlačítko AC. Vypnutý / nastartovany motor take není rozdil a ventilace stále fouká prerusovane. Vůbec si nevim rady, cim by to mohlo být... Zkoušel jsem dokonce i mou obyčejnou diagnostiku ELM327 OBD2 BT... Tam jsem zjistil jednu chybu, která údajně poukazuje na závadu lambda sondy P0052, což úplně nechápu, co by to s tím mohlo mít společného... Nehledě na to, že kontrola motoru mi nesvítí a auto jede bez potíží. Prostě je to jen z nějakého duvodu zapsáno v paměti diagnostiky... Zde přikládám video se zavadou (Zapnout zvuk) https://youtu.be/ZQ-iDwdMEFc Předem děkuji za případné reakce.
  8. Tak jsem se konečně dokopal k výměně toho relé a bohužel. Sporadicky se opět projevují dlouhé starty. Chyba bude pravděpodobně jinde. Zkusím to ještě pozorovat a ev. přidám video.
  9. Kde si prosím tě nechal nahrát soft a vyndat ten usmernovac? A lze vůbec z mého logu vyčíst verzi sw? Jinak, co se spojky týče, tak mechanik říkal, že je to v pohodě, že dokud neklouze, tak je zbytečný to měnit. Což asi na jednu stranu je pravda.
  10. Zdravím, Moc dobře vím, že je zde již stejné téma, ale jedná se o odlišné kódy motoru. Já mám konkrétně verzi CXMA 85kW. A co vlastně motor dělá... Když se zahřeje a někam jedeme delší trasu, tak přesně kolem 2000ot na 3 až 4 rychlostnim stupni je znát takové divné poskubavani. Ani nevím, k čemu bych to přirovnal, je to takové specifické. Auto má najeto 105tis. Dával jsem to kvůli tomu do servisu, kde mechanik na nic nepřišel, protože veškeré komponenty jsou plně funkční a vše testoval. Diagnostika je bez závad. Jediné, co se mu nezdálo byl zavzdusneny spojkovy válec, kde bylo i vyschle mazivo, takže při seslapnuti spojky vrzal. Naopak, co zaráží mě je tuhost spojky, která je podstatne vyšší než u totozneho vozidla mého známého. Liší se u něj pouze barva auta. Ale spojka s tím samozřejmě asi nemá nic společného. Níže přikládám výpis z diagnostiky Scan-TMBEE6NH5G4506869-20190908-1950-105552km-65586mi.txt
  11. Jak si to ověřím? Případně je možné jej dodělat?
  12. Zdravím, mám Rapida 2016 v plné výbavě a bohužel již po záruce... Problém je v tom, že mi nefunguje safe-lock... Kontrolka ve dveřích po zamčení vozu párkrát rychle zabliká a poté už jen v pravidelných intervalech problikne. Ale i když je okno vozu otevřené, tak je možné otevřít dveře vnitřní klikou, což vím, že by jít rozhodně nemělo... Vozidlo není vybaveno alarmem. Pouze mechanické zabezpečení, které nezasahuje do elektroniky vozu. Nevíte, co by mohlo být za problém? Signalizace všech dveří normálně funguje, osvětlení interieru také, ale safe-lock i přesto, že bliká, tak není aktivní...
  13. Na žhavení bych to asi neviděl, posledně ráno, když bylo -10 tak auto chytlo na drc a ani to nevypadalo jako studenej start... Tlak nafty hádám, že by se projevoval i za jízdy, kdy by docházelo ke kolísání otáček, či škubání. A padání nafty bych asi taky vyloučil, včera jsem startoval po 4 dnech stání a bylo to taky na drc... Vlastně už zase nějakou dobu je od toho klid, takže vůbec netuším kde hledat a vim, že když to dam do autorizaku tak skončím na částce někde kolem 50-100tis, protože tam se závada nehledá a neopravuje, tam se pouze mění díly do te doby, dokud se to nevyřeší... A ono těžko hledat něco, co se objeví jednou, max. dvakrát do týdne
  14. Ahoj, před nedávnem jsem zakoupil skoro nového Rapida s 1.6 TDI CR 85kW CXMA a všiml jsem si jedné věci, která mi nedá spát... Četl jsem zde dokonce i téma k 2.0 TDI CR, kde docházelo ke stejné závadě, ale nedocetl jsem se žádného kloudného řešení a proto bych se rád zeptal jestli se někomu z Vás nepovedlo tento problém vyřešit. Mám najeto 93xxx a občas ráno dochází k tomu, že auto nechce startovat. Točí rychle, ale naprázdno bez náznaku chytnuti a pak najednou z ničeho nic naskočí a běží stabilně. Když motor vypnu a znovu chci nastartovat, tak naskočí na drc. Děje se to jak při cca 5C venku, tak i když je třeba 13C... Ale je to opravdu velmi náhodné a dochází k tomu třeba jednou za týden při prvním startu ráno. Ještě dodávám, že mam normální klíčové startování, takže žádné tlačítko nebo něco takového... Tankuju jedině Vervu, případně Efectu. Baterie je nová s AGM pro start-stop. Je v autě cca 2 týdny, ale závada přetrvává. Jinak na autě nepozoruji žádnou závadu. Akorát jednou došlo k tomu, ze při cca 1700ot. na 4st začalo auto lehce cukat, ale podražení na 3st a opětovné přeřazení na 4st pomohlo a vše už bylo ok... Četl jsem zde, že je možné přehrát SW, ale nevím jestli by to pomohlo, protože reakce zde byly všelijaké a každý tvrdil něco jiného... Jinak ještě dodávám, že je to MR10/2015
×
×
  • Vytvořit nový...