Přejít na obsah

MišáK.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    120
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli MišáK.

  • Narozeniny 28.1.1986

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    275958941

Návštěvy profilu

2 208 zobrazení profilu

Oznámení MišáK.

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Ale auto musí mít zrcátko s pamětí...
  2. Když jsem A119 kupoval, tak "S" ještě nebyla v prodeji, později měli výpadek chipu SONY u "S" verze, teprve teď se zdá být je vše v pořádku.
  3. MišáK.

    Climatronic

    Nebylo myšleno spíše na kulanci? Tedy po záruce?
  4. Zatím se mi podařilo rozchodit následující: Funkční ovladač stahování okna řidiče i po vytažení klíčku do otevření dveří Aktivace Lap-timer v maxidotu Přidána položka servisní poloha stěračů do CAR menu v Boleru Dodatečné setření po ostřiku čelního skla S denním svícením svítí i zadní lampy Funkce Corner-Light v mlhovkách + obě mlhovky při zpátečce Vypnuto hlášení bezpečnostních pásů zatím nevyzkoušeno: blikání brzdovými a výstražnými světly při nouzovém brzdění nepodařilo se: pohasnutí denního svícení při blinkrech na straně blikání Aktivní z dřívějška: hill hold indicator celebration dotankovat řízení cupra Ostatní jsem nezkoušel
  5. http://www.skoda-parts.cz/products/tempomat-rapid/ Tohle jsou asi jen páčky a návod, bez kabeláže? nekomunikoval s nimi někdo z vás? Díky
  6. Pánové není tady někdo, kdo je v těch klapkách trochu kovanej? Kdo by mi řek, jak se ujistit, že je fakt špatná, nebo načatá a jestli se to dá opravit/repas, nebo novou? Jen tak hogo fogo dat osmičku za novou aniž bych měl jistotu nechci...
  7. Pokud vím, základní nastavení se dělá při vypnutým motoru a zapnutým zapalování - opravte mě, pokud se pletu. V tomto režimu má být podle VISu na 0,00% - což není nic proti ničemu a nemá se co "trhat", protože motor neběží... A základní nastavení je o tom projet si rozsah od Min do Max. Podle mě prostě při vynutým motoru má být klapka zavřená ne? Čemu by to vadilo? Chápu u plynu lanko to nejde, ale u elektroniky to není problém a VIS to tak i popisuje!!! A teplotu píšou cca 30 st.C. - je to pro RS motor AUQ s el. plynem.
  8. A co ti píše VAG? Kontrolka ti svítí? pokud se nepodaří zakládní nastavení, měla by být defaultně pootevřená, aby atuo startovalo a mohlo jezdit... záleží, jestli tam je mechanícká nebo elektronická závada... Ale jinak se ptáš hodně obecně, to se nedá tipnout takhle od stolu...
  9. Stává se mi to taky a zatím jsem na nic nepřišel... zkoušel jsi logovat za jízdy, kolik je otevřená klapka když se ti to kousne? Dávka paliva? Může být špatná i lambda(pokud máš) před katem, dává pak moc paliva a ono se to při akceleraci zadusí - vag by to neukázal jako chybu!!!
  10. Ale pro základní nastavení je třeba ji mít na 0,00% , kde je chyba, nějaké nápady?
  11. Právě že mi zlobí - při plným plynu je na 100% a sem tam povolí na 99,6%
  12. MišáK.

    Alu kola

    Klasika originál 16" 1U0601025L wheel disc 'alum' 6,5JX16H2 ET42 / "STYLE" Důležitější jsou pneu, Bridgestone ER300 205/55
×
×
  • Vytvořit nový...