Na predvadzacke som jazdil liftback s 1.5 a 2.0 bez DCC.. bohuzial islo ale len o mesto a trochu z dialnice. Auto sa mi zdalo na nerovnostiach od zadnej napravy hlucnejsie a urcite nebolo tak plavne (comfort), mozno ani tak tuhe (sport). Podstata DCC v Octavii mi pride hlavne v tej plavnosti comfortu.. Mne to do mesta a na horsi asfalt vyhovuje.. po prepnuti do Sport/Normal, je z toho "standardna" Octavia.
Ak to porovnam s inymi autami z VAG.
Octavia 3FL 1.4 TSI , DCC, 225/45 R17 (6K najazdene)
Passat B7 2.0TDI, 235/ 45 R17 (60 K najazdene)
A4 B8 2.0TDI, DCC, 245/45 R17 (50K najazdene)
Pocitovo Sport v O3FL je nieco medzi Comfort/Normal v A4. Passat bez DCC by som povedal, ze je este o chlp tuhsi ako O3 v sporte. A4 aj passat mi ale pridu celkovo ako tuhsie vozidla, ktore maju obe napravy zlozitejsie ako O3. Teda minimalne A4 urcite nema Mcpherson v predu, passat neviem. Co sa tyka drzania stopy tak tam je A4 ako priklincovane, to ale moze by taktiez sposobene pneumatikami 245. S Passatom som mal moznost jazdit viac menej len mesto, ale po bratislavskych poplatanych cestach mi viac vyhovovalo pohupovaie Octavie. To odskakovanie aspon ja najviac citim v tiahlich zakrutach na priecnych nerovnostiach ked obidve kolesa prejdu cez dilatacne/odvodnovacie spary. Co sa tyka hluku od podvozka pride mi velmi podobny na vsetkych autach. Passat a A4 mi zneju trochu tlmenejsie, resp. ten zvuk ma iny ton ak to dava zmysel :).