Přejít na obsah

AjvenSG

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení AjvenSG

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Diky za info, Nahodou neviete, ci zvyknu autorizovane servisy riesit pri garancke kto a kedy tam vymienal olej a preco tam nie je original filter z vyroby?
  2. Ahojte, vie mi niekto povedat znacku olejoveho filtra, ktory bol namontovany vo vyrobe? Tipujem to na Purflux, a dufam, ze tam nie je nejaky skoda/VW original. Z vrchu vidim, ze filter je cierny a je na nom navod, bohuzial nevidim vyrobcu. Zospodu sa mi nepodarilo pozriet, nakolko treba zhodit plasty, do coho sa mi v mojej garazi bez jamy prilis nechce.
  3. Ja som mal moznost vyskusat 1.5 bez filtra v manuali a ta cakacia doba kym motor zaberie po plnom zoslapnuti plynu je ozaj niekde medzi 1-2 sekundami, je to ako nejaky softwarovy delay, potom uz motor taha. Novinari v recenziach to vacsinou pripisuju DSGcku ale ja som skusal manual a tam sa motor spraval rovnako.. Nakoniec som sa rozhodol pre 1.4, ktora reaguje podstatne lepsie. Co sa mi na 1.5 pacilo oproti 1.4 bola nieco ako funkcia autoplynu. Pri pusteni spojkoveho pedala si motor sam pridal otacky na 1250. Zvukovo sa mi zdal testovany 1.5 tichsi ako moja 1.4, ktora znie skor ako sijaci stroj :). Mimochodom, toto oneskorenie plynoveho pedalu na plne zoslapnutie sa objavuje aj pri diesloch 2.0 a 3.0. V podstate v kazdej novej YT recenzii na vw,skoda, audi sa na to niekto stazuje..
  4. Tu spotrebu vam zatial zavidim :) Moja 1.4TSI 110KW combi, 225/45 R17 Dunlop Sport MAXX RT2, nafukane na 2.3-2.5 tusim, najazdene cca 6000KM zatial. Dlhodoba spotreba ukazuje 6l. 60% je asi dialnica 110-130kmh. 30% okresky a 10% mesto. Jazdime vacsinou 2+ dieta, kocik a par kufrov. Spotreba sa mi pri 130 na dialnici ustali na cca 5.9-6.1l podla palubneho (Od startu).
  5. Na predvadzacke som jazdil liftback s 1.5 a 2.0 bez DCC.. bohuzial islo ale len o mesto a trochu z dialnice. Auto sa mi zdalo na nerovnostiach od zadnej napravy hlucnejsie a urcite nebolo tak plavne (comfort), mozno ani tak tuhe (sport). Podstata DCC v Octavii mi pride hlavne v tej plavnosti comfortu.. Mne to do mesta a na horsi asfalt vyhovuje.. po prepnuti do Sport/Normal, je z toho "standardna" Octavia. Ak to porovnam s inymi autami z VAG. Octavia 3FL 1.4 TSI , DCC, 225/45 R17 (6K najazdene) Passat B7 2.0TDI, 235/ 45 R17 (60 K najazdene) A4 B8 2.0TDI, DCC, 245/45 R17 (50K najazdene) Pocitovo Sport v O3FL je nieco medzi Comfort/Normal v A4. Passat bez DCC by som povedal, ze je este o chlp tuhsi ako O3 v sporte. A4 aj passat mi ale pridu celkovo ako tuhsie vozidla, ktore maju obe napravy zlozitejsie ako O3. Teda minimalne A4 urcite nema Mcpherson v predu, passat neviem. Co sa tyka drzania stopy tak tam je A4 ako priklincovane, to ale moze by taktiez sposobene pneumatikami 245. S Passatom som mal moznost jazdit viac menej len mesto, ale po bratislavskych poplatanych cestach mi viac vyhovovalo pohupovaie Octavie. To odskakovanie aspon ja najviac citim v tiahlich zakrutach na priecnych nerovnostiach ked obidve kolesa prejdu cez dilatacne/odvodnovacie spary. Co sa tyka hluku od podvozka pride mi velmi podobny na vsetkych autach. Passat a A4 mi zneju trochu tlmenejsie, resp. ten zvuk ma iny ton ak to dava zmysel :).
  6. Po 6000 km mozem spokojne prehlasit, ze adaptivny podvozok sa naozaj oplati prikupit. Momentalne jazdim asi 80% v komforte, hlavne v meste a na rozbitejsich okreskach mam pocit, ze to v aute to najmenej rezonuje a cez vacsinu nerovnosti ladne preplava (ta plavnost mi prve jazdy vzdy vycarila usmev :))). Na dialnici v zavislosti od rychlosti ho uz ale prepinam do normal/sport, hlavne pri vyssej rychlosti a horsej vozovke mi ta plavnost zacina vadi a mam z toho pocit ze v pripade nudzovej situacie bude auto nestabilne. Hlavne na 180 stupnovych vjazdoch / vyjazdoch, ktore pretina dilatacna kolajnica/spara si vie auto prave v komforte slusne zaplavat, zavlnit do boku. Sport najviac pouzivam pri rychlejsiej jazde do a z kopca, auto prijemne stuhne, ale ako sa tu pisalo je stale dostatocne komfortne. Povestne tvrde buchnutie zo zadnej napravy, o ktorom sa tolko pisalo som pocul za 6000km asi len 2-3x pri prejazde cez priecnu dilataciu, ktora skor pripominala retarder. Nedavno som na rozbitejsich cestach, cez ktore sa bezne vozim prestriedal Kia Sportage, Passat B7 a musim povedat, ze Octavia mi prisla najkomfortnejsia. Za adaptivne tlmice by som si urcite priplatil aj do dalsieho auta.
  7. Ja uz som sa rozhodol, pozrel som aj britske forum a pondelok objednavam 110KW s DCC. Ukecal som manzelku, ze to bude naplast za Golfa.. Planujem este vytlmit kufor, dvere a zadne podbehy kedze auto si planujeme nechat dlhu dobu.. Urcite sa podelim o par mesiacov o pocity z prvej jazdy a merania soundmetrom. Fakt som sam zvedavy Inak DCC poznam z A4, ktoru mame zopar rokov v rodine a tam to funguje paradne. Ale to je samozrejme celkovo auto vysie co sa tyka jazdnych vlastnosti a komfortu v kabine..
  8. Ahoj, dakujem za postreh. precital som si este raz tvoje prispevky a podla toho co pises ten comfort mi teda dava vyznam najma v meste / na rozbitejsich cestach. Aby sme sa chapali, ta jednoducha naprava nie je zla.. na prvej jazde som bol celkom spokojny, rozdiel si clovek uvedomi az ked ide s jednou aj druhou verziou po sebe. Testoval som O3 FL 2.0TDI combi, O3 FL 1.5TSI liftback, Golf 7FL 1.4TSI (150k) variant a Golf 7 1.6TDI variant. Prave 1.4 Golf a 1.5 Oktaviu som isiel po sebe presne ten isty okruh a ten zvukovy rozdiel tam proste je najma z tej napravy. Ak by som to mal pomenovat, tak ide akoby o kick z basaku ked chytis nejaku vacsiu priecnu nerovnost, rozdiel cca od 5-13 db. Inak odhlucnenie kabiny mi prislo velmi podobne, v Oktavii bol jedine trocha vacsi earodynamicky hluk od zadnych okien, ale urcite to nie je nic vyrazne. Hladinu hluku sme merali prave pri rovnakych rychlostiach (50/70/90/130 kmh) a na rovnakych miestach okruhu. Pri 90/130 bola priemerna hodnota takmer rovnaka, v meste rozdiel 2db v prospech Golfu (v dosledku horsej vozovky). Golf 1.6 TDI sa pri prejazde kolajnicami, rozbitou okreskou prejavoval rovnako ako Oktavia. Ak by som nikdy nesiel v Golfe s multilinkom tak by som bol uplne spokojny. Takto samozrejme viem ako by to auto mohlo byt tiche a rozmyslam ci by tomu DCC vyrazne pomohlo :).
  9. Ahojte, Chcem sa opytat majitelov s klukovou napravou ci sa oplati priplatit za DCC. Je ta jednoducha naprava tichsia v rezime komfort? Mam na mysli najma to basove bubnovanie pri prejazde vacsou nerovnostou. Som rozhodnuty ist do Oktavky oproti Golfu, jedine co ma mrzi je ten hluk na rozbitej ceste kde viacprvkova naprava Golfu je citelne tichsia. Podla merani co sme robili je to v peakoch o 5 -13 db. Dakujem
×
×
  • Vytvořit nový...