Přejít na obsah

P-C-H

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení P-C-H

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jenom pro jistotu - zkoušíš ty corneringy se zapnutými potkávačkami a né s denním svícením? Hill Hold assistent u mé O3 2016 také nejde zapnout (alespoň prozatím).
  2. Dobrý den všem, měl bych dotaz na funkci HHA. Mám OIII Style G-Tec (radio Swing) r.v. 2016 a při pokusu o aktivaci HHA pomocí cracklé Caristy 3.8 beta-3, mi Carista vyhodila hlášku - viz přílohu. Je tedy možné, že tuto funkci mé auto neumožňuje, nebo může být problém ve verzi Caristy? Ptám se proto, že po přečtení tohoto fóra jsem nabyl pocitu, že tuto funkci všichni bez problému aktivovali. Jinak u mne úspěšně aktivováno: trvalé vypnutí Start/Stop ; koncová světla při denním svícení ; corner mlhovky ; vypnutí denního svícení při zatažené ruční brzdě ; tón klaksonu při zamčení - odemčení vozu ; zobrazení síly ventilace při auto A/C. PS: podařilo se někomu na OIII 2016 až 2018 (bez čidel a AUTO přepínače světel) zprovoznit coming/leaving home?
  3. Cesta ze Zlínska do Korutan (Flattach), ve čtyřech lidech + čtyři kola na střeše, dálniční rychlost 125 km/h (tachometrová) - ø spotřeba 5,5kg/100km (90% dálnice). Bez kol jezdím za 3,8kg/100km. Cena CNG ve Spittalu 0,995€ .
  4. Jezdím s touto Octávií od listopadu a nebýt sněhu, tak je to super auto (dlouhodobý palubní průměr 3,8kg/100km). Bohužel, co jsem na loňském sněhu s Octávií 1,9TDI vyjel bez zaváhání, letos s G-tecem nevyjedu (obé Combi předokolky). Také v ostřejších zatáčkách na sněhu, nebo na mokru je G-tec oproti bývalé 1,9TDI nesrovnatelně horší, neřku-li až nebezpečný. V kopcích také občas slyším "řehtání ventilů" (nejedná se o podtáčení), po podřazení řehtání neustane, přestane až dám nohu z plynu a pak opět silně přidám. PS: z neověřeného zdroje - Škoda prý zvažuje po Octávii a Citigo úpravu dalšího modelu na CNG+BA.
×
×
  • Vytvořit nový...