Přejít na obsah

Engin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Engin

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím všechny a předem děkuji za radu. Potřeboval bych info, zda jde nějak rozebrat ovladač topení Octavia I s klimou. (toto: ) Přestaly fungovat větráky. Nejedná se o závadu na předřadných odporech, nejedná se o problém s větrákem - při přímém napojení na kablíky vedoucí od ovladače topení všechno funguje jak má. Napájeni pevné i od pojistky také z druhé strany přichází (dokonce i v okamžiku, kdy je vytažená pojistka 25, což hádám není dobře, ale nemůžu za to a nevím, jak bych tohle dohledával.... ale to je jedno). Nicméně hádám, že tedy v tu chvíli je špatně prostřední ovládací kolečko na ovladači topení. Neraguje na otočení do žádné polohy (nepropojí okruh). Jediné, co jsem na webu našel, je, že kdysi to kdosi nějak rozdělal a prý byla uvnitř ulomená nějaká packa. Proto prosím, jestli někdo nemá nějaký tip, jak se ten aparát dá rozložit a podívat se dovnitř, zda se teda má kupovat nový/ojetý, nebo jestli to je třeba nějaká opravitelná blbost. Za jakékoliv jiné relevantní tipy taky díky. ENG
  2. Tak kdyby to někdo hledal, cvakání/blikání bylo relé 103 pod palubní deskou. Ostatní (odpojení baterky) se už neprojevilo, takže zatím nevím.
  3. Dobrý den, předem díky za rady. Trochu jsem na toto téma už hledal, ale nic co by mi sedělo přesně jsem nenašel, tak žádám o radu. Stručně: Octavia 1.9TDi rv99 81kW. Dnes ráno při zastrčení klíče a otočení do první polohy začne blikat a cvakat kontrolka žhavení (tak 5x/sekundu), startování jsem raději ani nezkoušel. Už tento týden se 2x stalo, že při vypnutí motoru se auto jakoby úplně odpojí od proudu, všechno zhasne, ani rafička otáčkoměru nestihne spadnout na 0 a skončí někde u 300 otáček. "Řešeno" odpojením - od baterky a zpětným zapojením. Historie problému: Ve čtvrtek přes vybitou baterku vůbec nestartuje (stěží protočí ani ne otáčku), ani přes kabely se situace ale vůbec nezmění (připojené na jiné auto, ale auto se tváří jako by startovalo pořád jenom na vybitou baterku, očekával jsem aspoň nějaké zlepšení). V pátek koupená nová baterka, připojená, auto nastartovalo na 3-4 otáčky ok. Při vypnutí se auto "odpojilo od proudu" (viz výše). Odpojil jsem baterku a zapojil zpátky, zkusil nastartovat, auto chytlo ale hned se opět jakoby ztratila štáva. Opět odpojedno zapojeno, nastartováno, projeto úspěšně. Dnes ráno při zasunutí kliče ok, při zapnutí žhavení (tajný vypínač :-) ) začala kontrolka blikat a zřejmě nějaké relé zuřivě cvakat. Díky za rady. ENG
  4. Dovolím si přispět troškou do diskuze (ne má zkušenost, pouze vyčteno z internetu): leptat i střešní okna (ti šťastní kteří ho mají) - je nejdražší a nejblběji se shání. Důležité na vyleptaném symbolu je že tam musí být zkratka státu (CZ u nás). Databáze ukradených aut nejsou mezinárodně propojené a podle zkratky státu se dá poznat kde hledat. Samotný VIN kód (nedej-bože nějaký user-code jako 12345) jsou málo! Takže vždycky i zkratku státu!
×
×
  • Vytvořit nový...