Jump to content

Maaarty92

Uživatel
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9 Neutral

About Maaarty92

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok to mi stačí díky :) Haldex s prací a olejem vyjde taky na cca 200 eur že ?
  2. Nemá tu někdo fakturu za 60000km servis abych věděl co mě čeká? Ideálně 2.0 TDI 4x4 DSG 6° :)
  3. Já to třeba beru pomocí ValetPro Classic All Purpose Cleaner. Když to je více znečištěné tak Dodo Juice Total Wipe Out. No a když nejsem línej tak to ještě přejedu Poorboys Natural Look Dressing pro oživení :)
  4. No bral jsem jako samozřejmost, že když servisák zničí, objedná si nový kryt na svoje náklady popřípadě náklady servisu
  5. Mě to dělalo levé, tak jsem sundal kryt a promazal. Každopádně bych to ale raději nechal udělat servis, protože hrozí, že prasknou packy na tom krytu a pak nedrží tak jak by měl. Já už těch krytů sundal spousty a občas stejně praskne
  6. Zkus třeba nějaký plochý čistý šroubovák, ideálně něco plastového strčit mezi strop a ten plast. Nervat to dolů aby se nezlámala stropnice a nevyskákali příchytky, ale jen zlehka odcvaknout všechny ze předu a pár z boku aby ses tam dostal malíčkem s nějakým mazivem a lehce přejet ty plastové hrany.
  7. U sedanu pomůže vycvaknout strop od střešního okna (stačí zepředu a z boku tam kam se dostaneš) a máznou ten plast zespod kde se dotýká stropního panelu. U combi většinou takový problém nebývá
  8. Podle mě to ukazuje nesmysl. Měl jsem to na O3 1.4 TSI v manuálu, kde to ukazovalo tak nějak podle očekávání a čím úspornější jízda tím vyšší číslo. Jenže teď mám S3 2.0 TDI DSG a i když za celou třeba 50ti km cestu šlápnu na brzdu 2x na stopce a rozhíždím se plynule, dostanu skore 60.. pak jedu normálně nesleduji to a mám cokrát vyšší
  9. Já to mám na 235tkách 19” ve 4x4 a nezastavilo mě ani zasněžené pole
  10. Já bych auto jarem nemyl Jinak minulý rok jsem měl na zimu finish kare p1000 a za mě ho můžu doporučit, dal jsem ho i na okna, ale na skle 5. dveří dělal neplechu, okno nešlo nikdy pořádně vyčistit, tak je možné že jsem ho špatně rozleštil nebo nevim.. kdybych teď neměl keramiku tak ho dám určitě ve dvou vrstvách znovu, vydržel i na zimních kolech :) Navíc to je vosk ve velké pixle, takže vydrží pár let a není ani drahý
  11. Podle mě stačí nemít bezp. pás a startstop motor také nevypne. Alespoň tak jsem to měl u fabky, u supa jsem ale nezkoušel
  12. Tak byl opravdu špatný termostat. Včera jsem z 50 stupňů neohřál vodu po 15ti km na 90, a dneska na to stacili cca 2 km na výjezdu z vesnice.
  13. tak v tom případě doufám že to bude tím termostatem :| díky :)
  14. Zdar, když to tu tak pročítám, vypadá to že se vám motor zahřívá celkem rychle. U mě je to spíše naopak, ale když jsem se ptal jestli je normální jet po dálnici 100km/h a motor se ohřeje tak na 70-75 stupňů z Hradce Králové do Prahy, bylo mi řečeno že je to ok. Nedávno jsem jel ze Švýcarska do Prahy v 5ti lidech a na dálnici najel až v Německu. Celou cestu ok, motor byl na provozní teplotě, ale pak jsme zastavili v Mcdonaldu na skoro hodinu a po vyjetí na dálnici jsem ho zahříval tak 150km... Nejdřív 110, 120, 130 (furt v 5ti lidech a teplotě mezi 12-14°C). Při této rychlosti se držela teplota víceméně kolem 70°C. Kde to šlo jel jsem 160 kde už se to ohřívalo, ale než jsem se dostal alespoň na 85°C přišlo omezení v podobě 80-120km/h a teplota opět spadla. Na toto mi bylo řečeno že je to také OK, proud vzduchu prý asi natolik ochlazuje, že se motor při konstantní rychlosti a spíše nezátěži než zátěži nestíhá ohřívat. Dnes jsem se o tom bavil s otcem který mi řekl, že to OK není a že by zkusil vyměnit termostat. (auto bylo po prvním majiteli lehce bouchnuté na předek a vyteklé chladiče = pravděpodobně se trochu přehřálo a termostat nefunguje tak jak má) Jedná se o 2.0 TDI 140kw ° DSG 4x4 6° s aktuálně 35tis km na tachometru.
×
×
  • Create New...