Jump to content

Maaarty92

Uživatel
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9 Neutral

About Maaarty92

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zdravím, nevím jak dlouho už se mi tohle děje, ale poslední dobou při odjezdu z práce vnímám ne moc příjemné chroustání (nebo nevim jak to nazvat) někde od motoru. Rozjíždím se z parkovacího místa na parkovišti a jedu k výjezdu, 20kmh, 30kmh, pustim plyn (DSG má zařazenou 2 nebo 3) a dojíždím k zatáčce kdy auto brzdí motorem.. když už jede pomaleji tak jakoby si DSG vyřadila a je cítit, že auto už motorem nebrzdí... v tomhle okamžiku “plachtění” začne něco dělat bordel, jako kdyby něco co se točí dřelo. Není to EKO režim který plachtí při sundání nohy z plynu,.. zkoušel jsem to vyvolat i tak, že jsem vyřadil na N při rychlosti cca 15kmh a taky v pohodě. Jde o 140 kw 6DSG 4x4 (58 000km) https://youtu.be/MMGu3jewtkc
  2. Ok to mi stačí díky :) Haldex s prací a olejem vyjde taky na cca 200 eur že ?
  3. Nemá tu někdo fakturu za 60000km servis abych věděl co mě čeká? Ideálně 2.0 TDI 4x4 DSG 6° :)
  4. Já to třeba beru pomocí ValetPro Classic All Purpose Cleaner. Když to je více znečištěné tak Dodo Juice Total Wipe Out. No a když nejsem línej tak to ještě přejedu Poorboys Natural Look Dressing pro oživení :)
  5. No bral jsem jako samozřejmost, že když servisák zničí, objedná si nový kryt na svoje náklady popřípadě náklady servisu
  6. Mě to dělalo levé, tak jsem sundal kryt a promazal. Každopádně bych to ale raději nechal udělat servis, protože hrozí, že prasknou packy na tom krytu a pak nedrží tak jak by měl. Já už těch krytů sundal spousty a občas stejně praskne
  7. Zkus třeba nějaký plochý čistý šroubovák, ideálně něco plastového strčit mezi strop a ten plast. Nervat to dolů aby se nezlámala stropnice a nevyskákali příchytky, ale jen zlehka odcvaknout všechny ze předu a pár z boku aby ses tam dostal malíčkem s nějakým mazivem a lehce přejet ty plastové hrany.
  8. U sedanu pomůže vycvaknout strop od střešního okna (stačí zepředu a z boku tam kam se dostaneš) a máznou ten plast zespod kde se dotýká stropního panelu. U combi většinou takový problém nebývá
  9. Podle mě to ukazuje nesmysl. Měl jsem to na O3 1.4 TSI v manuálu, kde to ukazovalo tak nějak podle očekávání a čím úspornější jízda tím vyšší číslo. Jenže teď mám S3 2.0 TDI DSG a i když za celou třeba 50ti km cestu šlápnu na brzdu 2x na stopce a rozhíždím se plynule, dostanu skore 60.. pak jedu normálně nesleduji to a mám cokrát vyšší
  10. Já to mám na 235tkách 19” ve 4x4 a nezastavilo mě ani zasněžené pole
  11. Já bych auto jarem nemyl Jinak minulý rok jsem měl na zimu finish kare p1000 a za mě ho můžu doporučit, dal jsem ho i na okna, ale na skle 5. dveří dělal neplechu, okno nešlo nikdy pořádně vyčistit, tak je možné že jsem ho špatně rozleštil nebo nevim.. kdybych teď neměl keramiku tak ho dám určitě ve dvou vrstvách znovu, vydržel i na zimních kolech :) Navíc to je vosk ve velké pixle, takže vydrží pár let a není ani drahý
  12. Podle mě stačí nemít bezp. pás a startstop motor také nevypne. Alespoň tak jsem to měl u fabky, u supa jsem ale nezkoušel
  13. Tak byl opravdu špatný termostat. Včera jsem z 50 stupňů neohřál vodu po 15ti km na 90, a dneska na to stacili cca 2 km na výjezdu z vesnice.
  14. tak v tom případě doufám že to bude tím termostatem :| díky :)
×
×
  • Create New...