Přejít na obsah

Gratschow

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Gratschow

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Na otáčkoměru kolísání nepoznám, když zastavim na křižovatce, tak cítím, že motor poškubává. Když otevřu kapotu, tak je vidět, že ten chod neni uplně ideální (odpoledne zkusim natočit a hodil bych sem link). Poslední zhruba rok taknuju na OMV MaxxMotion 95 (snad to má pro ten motor nějakej přínos), ale oproti jiným palivům žádná změna v chodu. Auto jsem kupoval to po nějakým hovadu z Německa a něco málo jsem už dělal. Rozvody jsem dělal před 30tkm. Svíčky NGK před 20tkm. Pak jsem měnil špatnej kat, dával jsem kat z jinýho auta a s tim sondy (emise v pohodě, hodnoty na lamdách taky). Kat odešel kvůli chlastání oleje. Jsem po výměně kroužků, gufer, hydroštelů. Brousila se i hlava. Olej to nechlastá a tlaky jsou ok. Po výměně rozvodů to pocukávalo taky, když to pak rozebíral jinej mechanik a dělal ty kroužky, tak nastavoval rozvody znova, ale rozdíl žádnej. Takže počítám, že dát 2x špatně rozvody je dost malá šance, proto by mě zajímala ta hodnota. Dneska ještě projdu sání, zkontroluju kabely a cívku. Diagnostika dlouhodobě nehlásí žádnou závadu :-)
  2. Ahoj, nějakou chvilku tohle téma sleduju. Mám O2 2008 BSE aktuálně najeto cca 170tkm a taky na volnoběh škube. Nikdy jsem to neřešil, protože jinak se motor chová normálně. :-) Zajímalo by mě, jaké mám hodnoty rozvodů a škrtící klapky. Najde se tady někdo z Vysočiny, kdo by mi vyčetl hodnoty ve vagu? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...