Přejít na obsah

fukec

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení fukec

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky notifikaci na předchozí příspěvek jsem si uvědomil, že jsem nenapsal, jak to u mě dopadlo. Takže můj mechanik měl pravdu - byla to zapalovací cívka na 1. válci. Výměna stála pár stovek a od té doby vše v pořádku.
  2. Včera jsem byl na diagnostice a pusto prázdno - žádná relevantní chyba. Teprve jak si motor škytl, objevila se nespecifická chyba na 1. válci. Mechanik si myslí, že je to cívka, takže asi půjdeme cestou kontrola svíček, výměna cívky a když to nepomůže, tak výměna vstřiku. To je můj hlavní podezřelý, protože už loni měl motor 2 epizody, kdy po startu běžel na 3 válce a nebyl schopen běžet ani pod plynem. Po restartu vždy běžel jak hodinky. Tehdy ani diagnostika nic neukázala a pak už se problém nezopakoval. Mechanická záležitost (přidřený ventil) to snad nebude. @pvk Díky. Na kolik tě prosím výměna vstřiku přišla?
  3. aha, mně to právě dosud vůbec nedělalo a mám podezření, že by to mohl dělat některý ze vstřiků. Na tohle bych si zvykat nechtěl...
  4. Chci se zeptat, zda nemáte někdo zkušenost s následujícím problémem/projevem motoru 1.4 16v 63kw na Fabii 2. Po delší jízdě po dálnici jsem na semaforu ucítil lehké vibrace přenášející se do kabiny. Druhý den se to opakovalo, a proto jsem se po dojezdu podíval pod kapotu a sledoval, odkud to vychází. Všiml jsem si, že se motor občas zachvěje v uložení, což se přenáší i do výfuku, kde se to projevuje pobrukováním (vyfukuje více zplodin nebo snad dokonce nasává vzduch - neumím určit ani po přiložení dlaně). Chvění nemá žádnou pozorovatelnou odezvu na otáčkoměru. Nejlépe se to projevuje na volnoběh (cca 800 otáček). Pokud přišlápnu plyn, pak problém přetrvává do 1200 otáček. Při vyšších otáčkách už problém nepozoruji. Vyšlápnutí spojky na jev nemá vliv (stejně tak zapnutí klimy). Zajímavé je, že pokud jsem jen nastartoval a nešlápl na plyn (u zahřátého motoru), k vibracím vůbec nedošlo (zkoušel jsem cca 5x). Výfuk nekouří, chladící kapalina neubývá, olejové víčko i olej je vizuálně OK. Motor táhne plynule, neztrácí výkon, spotřeba je v pořádku. Nemám dojem, že by se motor přidušoval a zvuk motoru je podle mě ok. Na rampě jsem dnes vlezl i pod auto a žádné netěsnosti jsem nenašel. Celkově se zatím nejedná o problém, který by provoz omezoval, ale na tyto věci jsem háklivý a chci vyloučit nějaký závažnější problém. Nájezd 123 000km, rozvody+pumpa, svíčky, náplně vyměněny ve 109 000km. Varianta špatného tankování už je taky méně pravděpodobná, protože nádrž byla vyjetá ze 3/4, pak dotankováno na prověřené pumpě a video jsem točil po najetí dalších 150 km. Do servisu na diagnostiku se samozřejmě chystám, ale rád bych získal i názor lidí, kteří tuší, o co by se mohlo jednat po shlédnutí videa. Chvění v uložení jde vidět v cca 0:12, 0:15, 0:23. Děkuji za případné tipy. 20180402_184357.mp4
×
×
  • Vytvořit nový...