Dobrý den,
řeším problém se Supem. Stále padá do nouze kvůli tlaku railu už jsem bezradný. Do přílohy dám krátký log z VCDS za jízdy pokud někdo někdy řešil podobný problém prosím podělte se o zkušenost.
Napíšu vše co jsem už absolvoval. Nový filtr paliva, test vstřiků - bez závad, výměna G410 na nízkotlaku, výměna snímače tlaku railu, výměna HPFP, výměna čerpadla v nádrži, výměna svíček, výměna tlakového ventilu railu kontrola palivového vedení.
Všem děkuji za každou radu
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03H-907-309-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03H 906 023 AE HW: 03H 907 309 C
Systém a/nebo verze: 3,6 FSI EU5 H04 4271
Kódování: 001D0012242600000000
Číslo dílny: WSC 46212 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM36FSI01103H906023AE 001003 (SK46)
ROD: EV_ECM36FSI_SK46.rod
VCID: 65C7E99F649BC7697A-8030
1 nalezena chyba:
2838 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [167] - príliš nízký
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 142299 km
Datum: 2069.14.01
Čas: 13:17:16
Otáčky motoru: 1456.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 68.6 %
Rychlost vozidla: 56 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 58 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 10 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 14.489 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Palivové čerpadlo: požadovaná hodnota: 48.352 %
Nízký tlak paliva: požadovaná hodnota: 480.0 kPa
Teplota paliva: 36.8 °C
Adaptace palivového čerpadla: 50.1 kPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 7.6990 MPa
Nízký tlak paliva: skutečná hodnota: 482.2 kPa
Vysokotlaká regulace: adaptační hodnota: 0.0000 MPa
Readiness: 1110 0101
nvnv.CSV