Přejít na obsah

Péťa Kasal

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Péťa Kasal

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Výpis z diagnostiky: 5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [101] - príliš nízký Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 283196 km Datum: 2043.14.04 Čas: 06:36:18 Otáčky motoru: 1440.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 76.5 % Rychlost vozidla: 55 km/h Teplota chladicí kapaliny: 57 °C Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar Napětí svorky 30: 14.340 V Čítač zapomenutí po OBD: 80 Teplota paliva: 30.1 °C Střední vstřikované množství: 36.30 mg/stroke Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5 Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 402800 hPa Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 961200 hPa Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0956 Zásoba paliva: 22.00 l 5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [101] - príliš nízký Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 283196 km Datum: 2043.14.04 Čas: 06:36:19 Otáčky motoru: 1433.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 91.8 % Rychlost vozidla: 56 km/h Teplota chladicí kapaliny: 57 °C Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar Napětí svorky 30: 14.360 V Čítač zapomenutí po OBD: 80 Teplota paliva: 30.1 °C Střední vstřikované množství: 21.80 mg/stroke Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5 Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 290400 hPa Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 871300 hPa Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0956 Zásoba paliva: 22.00 l 5231 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [101] - príliš nízký Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 283196 km Datum: 2043.14.04 Čas: 06:36:22 Otáčky motoru: 1724.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 79.6 % Rychlost vozidla: 47 km/h Teplota chladicí kapaliny: 57 °C Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar Napětí svorky 30: 14.360 V Čítač zapomenutí po OBD: 80 Teplota paliva: 30.1 °C Střední vstřikované množství: 18.57 mg/stroke Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 4 Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 85300 hPa Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 955700 hPa Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0625 Zásoba paliva: 22.00 l
  2. Dobrý den, prosím o radu. Superb 2 2011 2.0tdi 103kw cffb, najeto 280xxx, při jízdě zdechlo a nešlo natočit, na diagnostice chyba nízkého tlaku v railu. Po poklepání při startu na ventil na čerpadle chytnul podezření tedy na špatný ventil - vyměněn, poté ujeto 500m a opět to samé, piliny v čerpadle nejsou, nafta jde do i z čerpadla. Podezření ještě na ventil co je na railové liště, nyní čekám než přijde. Nevíte, čím by to mohlo být popř. nesetkal se s tím někdo ?
  3. Ahoj, kde všude má motor CFFB (2.0tdi 103kw cr 2.gen) ukostření ? Stává se mi že mi pohasínají světla při studených rozjezdech při vyřazení, altík dává 13,8-14,9V. Vím o jednom místě a to je z mínusového pólu baterie na kostru a dál je kde všude - na kostře ?
  4. Ahoj, řešil jsem to já, koupil jsem altik ale ještě než jsem ho vyměnil tak jsem na zkoušku vyčistil kontakty co vedou od baterky na kostru kde to bylo zoxidované, takže pokud by někdo chtěl altik za dobrý peníze tak sz?
  5. EDIT: Včera jsem si všiml slabého problikávání displeje na rádiu při klidné jízdě kolem 1900ot/min. Poté co jsem spustil ostřikovače světel se mi rozsvítil maximální jas na budíkách na pár sekund. Poté zase klid, tak nevím. Nevím kam s tím na mostecku do servisu, v každém druhém dělají ňoumové.
  6. Čau ahoj, objevil se mi problém na mém CFFB 2011, nikde tento topic v historii nevidím proto zakládám nový. Zhruba dva měsíce pozoruji že se mi stává při jízdě při rozsvícenými potkávacími světly že pohasnou při přeřazování, tzn. kdy padají otáčky, dnes ráno jsem si všiml u baráku že hned po startu (-10 C) trochu světla i na neutrál problikávají, měřením napětí přes diagnostiku jsem vysledoval běžný stav kolem 14,5V, při právě zmíněném problému poklesne napětí na pár sekund na 12,5V +-.. je to mžik takže i voltmetr to nestihne zobrazit. Co to může být - Alternátor ? Regulátor dobíjení ? Kostra ? .. pokud by měl i někdo schéma zapojení světel tak bych se taky nezlobil :-) jedná se o halogeny - osram laser H7
  7. Motor CFFB, najeto 215000, auto po natankování nafty na ONO do plna po 18km na volnoběh chcíplo a nešlo natočit, těsně před tím byl problém s lambda sondou před dfp-tu jsem vyndal a nechal přes noc ve wd-40- poté jsem ji dal zpět a chyba s lambda sondou zmizela a tak jsem ujel asi 50km než auto chcíplo a nešlo natočit, na diagnostice to psalo chybu snímače otáček (P0322) ale nevíme jakého tak se vyměnili oba jak na vačce (Bosch) tak na klice, chyba ale přetrvává, auto je již v druhém servisu a já jsem bez auta již přes měsíc a jsem z toho zoufalý, senzory prý měřili na osciloskopu a ty vlnky jsou pravidelné takže není pochyb o funkčnosti senzorů, prej i měřili kabelový svazek a také nic, servis je jinak pravidelný, auto není upravené chipem,
×
×
  • Vytvořit nový...